9

155 20 4
                                    

Kai Soobin'in önünde arabasıyla bekliyordu. Soobin arabayı gördü. Arabaya doğru ilerledi kapıyı açtı en ön koltuğa oturdu.

"Kai nerde kaldın ağaç oldum"

"Park ettiğim yeri unuttum"

"Nasıl unutursun aptalmısın"

"Özür dilerim"

Kai kafasını eğdi ve dudaklarını büzdü.

Soobin bu tatlı görüntüye kıkırdadı

"Hadi hadi affettim seni. Haa bu arada Yeonjun beni gördü."

"Gerçektenmi sinirlimiydi aish beni işten kovucak"

"Hayır hayır seni işten kovmaz"

"Neden kızmadımı"

."Lunaparka gideceğimizi söyledim oda sinirlendi ama lisa yüzünden üzüldüğümü görünce sustu hatta kartını bile verdi"

Soobin arka cebinden çıkarttığı kartı Kai'nin önünde salladı.

"Ohhh neyseki ölmicem"

Kai rahatlamış bir yüz ifadesiyle arabayı çalıştırdı.

"Bu arada neden lisayla birlikte kahve içiyormuş sordunmu"

"Evet sordum. Lisa iyi bir iş çalışan ve Yeonjun'un babası hep birincilik ister ondan dolayı onu asistanı yapmış"

"Ahhh şu kız"

Kai sinirlenmişti direksiyonu daha sıkı tutuyordu.

"N'oldu Kai neden sinirlendin ona"

"Üniversitedeyken lisa bana aşıktı. Benim gözüme girebilmek için en sevdiğim şeyleri o yapıyordu bi rengimi seviyordum oda aynısını seviyordu en sevdiğim dersi oda seviyordu. Hatta ben sırf Kim şirktine girdim diye oda girdi sonra Yeonjun'u görünce beni unuttu. Şimdide Yeonjun un gözüne girmek için elinden geleni yapıcak"

Soobin duyduklarına inanamamıştı aklında birsürü soru oluşmuştu. 'Yeonjun'u elde edebilirmiydiki edemezdi Yeonjun Soobin'den hoşlanıyordu ya nefret ederse ya lisayı severse hayır hayır olmaz

Soobin  Yeonjun'un kıskançlığını yenene kadar yanına gitmeyecekti ama lisayıda onun yanından uzaklaştıracaktır yoksa kocası elden gidecekti yani Soobin'e göre.

Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin