6

181 17 10
                                    

Sabah kahvaltı yaparken Soobin şirkete gideceğini söylemişti.

"Oğlum eminmisini şirkete gideceğine"

"Evet anne"

"Sen bilirsin"

Soobin son lokmasınıda ağzına atmıştı. Sofrada annesi ve babasına 'afiyet olsun' deyip Odasına çıktı.

Dolabından kendine en güzel elbiseleri seçti.

(Siyah seyin olmadigini ve tisort yerine gomlek dusunun)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Siyah seyin olmadigini ve tisort yerine gomlek dusunun)

Soobin hemen dışarı çıkmış ve şirketin yolunu tutmuştu.

Şirkete geldiğinde herkes ona garip bakıyordu hiçbirşey anlamamıştı. Odasına doğru gittiğinde Yeonjun'un sesini duymuştu.

Yeonjun çalışanlara bağırıyordu.

"İŞİNİZİ DOĞRU YAPAMAYACKSANIZ NEDEN SİZE PARA ÖDÜYORUM"

"P-patron bu çizim nasıl o-olmuş"

Konuşan Hueningkai idi. Kai'nin sesi titremiş ve kekelemişti.

"BUNA ÇİZİMMİ DİYİYORSUN SEN"

Soobin artık Yeonjun'un bağırmasına dayanamamış hemen Kai'nin yanına gidip çizime kendisi bakmıştı tabikide Yeonjun'u görmezden geliyordu.

"Soobin bita-"

"Kai buna bacak yırtmacı koysan daha güzel olur hatta biraz ışıltı falan ekleriz"

"T-tamam"

Kai tam arkasına dönüp gidecekken Soobin onun elini tutmuş.

"Benim odamda halledelim"

Yeonjun hemen Soobin'in elini tutmuş ve kendine çevirmiş.

"Bu el tutmalar ve odalara çağırmalar ne Soobin! Benim odama geliyorsun aramızdaki sorunu halledip evimize dönüyoruz"

"Bırak beni sana 1 ay boyunca aramıza mesafe koyalım demiştim"

"Benimde böyle birşeye izin vereceğimi mi düşünüyorsun."

"Senin izin verip vermemen umrumda değil hem dün giderken birşey demiyordun"

"çünkü o gün üzgündün. Kafanı dinle diye birşey söylemedim şimdi eve hadi"

Herkes ikiliye bakıyordu ama onlar bunu pek önemsemiyordu.

Yeonjun Soobin'in kolundan geri tuttu. Soobin'i çekmeye başladı.

"Rahat bırak beni"

Yeonjun Soobin'i dinlemedi ve kolunu tutmaya devam etti.

İkili Yeonjun'un odasına gelmişti. Yeonjun kapıyı kapatmış ardından Soobin'i kapıya yaslamıştı.

Soobin'in Gömleğinin düğmesini tek tek açtı açıkta kalan boynunu ısırdı ardından emmeye başladı.

Soobin Yeonjun'u her ne kadar göğsünden itmeyi denesede olmamıştı.

"Kocandan hemenmi vaz geçtin"

Tabikide Soobin Yeonjun'dan vaz geçmemişti sadece bu kıskançlığını bırakması için ona ders veriyordu.

Kıpırdanmayı bıraktı kafasını kapıya daha fazla yasladı. Boynu daha fazla açıkta kaldığı için Yeonjun hemen açıkta kalan yerlerinide emmeye başladı.

Bir elini Soobin'in ince belinden tuttu kendine daha fazla yasladı diğer eli ilede Soobin'in kalçasını sıkıyordu.

"Y-Yeonjun"

"Hmm"

"Sadece 1 ay uzak kalsak ve sende bu kıskançlığını bıraksan n'olur"

"Kıskançlıkmı!?"

"Evet"

"Ben kıskançlık yapmıyorum Soobin"

"Yapmıyormusun? Hiç kimsenin yanına yaklaştırtmıyorsun kısa şeyler giymeme izin vermiyorsun. Bunlarıda yaparsam bana ceza veriyorsun"

"Bunun kıskançlıkla bir alakası yok her evli çifte söylesen bunların normal olduğunu söyler."

"Arkadaşlarla buluşmasınadamı?"

"Evet bitanem şimdi devam edelim"

Yeonjun Soobin'in boynuna geri gömüldü.

"Y-Yeonjun ben boşanmak istiyorum"

"NE!"

Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin