5

188 17 10
                                    

Soobin annesinin kapısına gelmişti kapıyı tıkladı annesi kapıyı açtı Soobin'i görünce ilk önce şaşırdı ama hemen kendini toparladı ve oğluna sarıldı Soobin de ona karşılık verdi ikiside bir birine sarıldılar.

Soobin'in annesi geri çekildiğinde oğlunun elindeki valizi gördü. Kafasını kaldırıp oğluna bakınca ağladığı için gözlerinin şiştiğini görmüştü.

"Oğlum n'oldu neden gözlerin şiş ağladınmı"

"Anne içeri geçelim hepsini anlatacağım"

Annesi kafasıyla onayladı geri çekilip Soobin'in geçmesine izin verdi.

"Anne babam nerde"

"Markette birazdan gelir eee anlat bakalım"

"Anne babamda gelsin öyle anlatacağım"

"Tamam oğlum birşey istiyormusun""Hayır"

"Tamam"

Soobin'in annesi bayan Choi oğlunu iyice süzdü. Çok mutsuz görünüyordu. Hemen Soobin'in yanına geçti ve Soobin'in başını kendi göğsüne yasladı eliylede kafasını okşadı.

Soobin annesinin hareketiyle biraz olsun mutsuzluğu geçmişti. Bu anı bozan kapı sesiyle bayan Choi ayağa kalkmış kapıyı açmaya gitmişti.

Soobin o arada parmaklarıyla oynadığında babasının sesini duymuştu.

"Oğlum"

Babası Soobin'e en içten gülümsemesini sunmuştu. Soobin de aynı şekilde ona zorda gülümsemeye çalıştı ayağa kalktı babasıyla sarıldılar.

"Oğlum hadi babanda geldi ne anlatacaksın"

"Neyi anlatacak Yeonjun ile ilgilimi sana birşeymi yaptı" dedi bay Choi

"Hayır bana birşey yapmadı."

Ama annesi Soobin'in koluna bakmıştı morarıklığı görmüştü. Babası annesine bakınca onun gözlerini takip etti ve oda Soobin'in eline baktı.

"Oğlum koluna ne oldu"

Soobin hemen koluna baktı morarıklığı görünce yalan uydurmaya çalıştı.

"Yoksa sana şiddetmi uyguluyor" dedi bayan Choi

"H-hayır offff herşeyi anlatacağım lütfen oturup dinleyin"

Soobin yalan bulamayınca gerçekleri anlatmaya başladı.



"İyiki gelmişsin boşver böyle kıskançlıkmı olur." Dedi bayan Choi

"Beni neden aramadın Soobin ben senin baban değilmiyim senin arkanda dururdum"

Soobin'in gözleri tamamen dolmuştu ağlamamak için kendini ne kadar zorlasada başaramamıştı göz yaşlarını döktü. Babası Soobin'in sağ tarafına annesi de sol tarafına geçtiler onu sakinleştirmek için sarıldılar.

"Tamam sakin ol geçti oğlum"

Soobin hıçkırıklarını bıraktı ve kendini sakinleştirdi.

"Hadi gel sana kendi ellerimle ramen yapacağım" dedi bayan Choi

"Ben ağlasam bana yapmazdın"

Dedi babası yalandan sinirlenmiş sesiyle.

"Ne alaka be benim burda genç oğlum duruyorken ben neden dinozor olmuş bir adama yapayım"
Bay Choi şaşkınlıkla bakarken bayan Choi bir 'hah' çekmişti. Soobin ise ikisinede kahkahalarla gülüyordu.

"Soobin geldi diye pabucumuz dama atıldı ha"

Kafasını Soobin'e çevirdi Soobin durduramadığı kahkahasıyla babasına baktı.

"Bak bak bide gülüyo"

Babası Soobin'e sahteden kızdı üstüne atladı ve Soobin'i gıdıklamaya başladı.

"HAHAHA ANNE HAHA YARDIM BABA YAP- HAHAHA"

Soobin'in babası Soobin'i gıdıklarken annesi hemen geldi terliğini çıkarttığı gibi babasının tam anının ortasına attı.

Soobin hemen ordan kaçıp annesinin arkasına saklandı. Babası ise acımış anını ovalıyordu.

"Öyle ölmezdim füze atsaydın"

"Yoktuki atayım"

Bay Choi bayan Choi'ye ters ters bakmıştı. Soobin ise hala onların bu tatlı kavgalarına karşı gülümsüyordu.



Soobin annesinin yaptığı rameni yemiş bitirmişti şimdi ise bulaşıklara yardım ediyordu bayan Choi her ne kadar izin vermesede o yinede yardım ediyordu.

İşlerini bitirince bir film seçip izliyorlardı Soobin'i yine ortalarına almışlardı. Soobin'in telefonunun çalmasıyla üçünün odak noktası orası olmuştu.

Soobin hemen telefonunu aldı arayan kişinin ismine baktı arayan Yeonjun'du. Bayan Choi ve Bay Choi Yeonjun'un ismini görmüştü oğlunun ne yapacağına baktılar.

Soobin telefonunu sessize aldı ve film izlemeye geri döndü.

"Onunla konuşmayacakmısın"

"Hayır gönlümü alana kadar ve bu kıskançlığı bırakana kadar onunla konuşmayacağım"

"Afferin benim oğluma"

"Kolay kolay affetme onu"

Soobin küçük bir kıkırtı çıkarmıştı.

"Tamam"

Üçüde yine filmlerine dönmüşlerdi. Filmleri bittikten sonrada yataklarına girip yatmışlardı.

Nasil gidiyor?
💓💓💓

Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin