Soobin kalçasındaki acıyla sızlanarak uyanmıştı. Kafasını çevirip arkasından sarılan bedene bakmıştı.
"Yeonjun-ah"
Eliyle büyük bedeni sarsmıştı. Yeonjun gözlerini aralamış ve minik eşine bakmıştı.
"Efendim bebeğim"
Yeni uykudan uyandığı için sesi boğuk çıkmıştı.
"Banyo yapmamız lazım kirliyiz"
"Sonrada yaparız şimdi uyu"
"Ama annemlerdeyiz ya aniden kapıyı açarlarsa"
Yeonjun oflayarak ayağa kalkmıştı.
"Tamam tamam"
Yataktaki minik bedeni kucağına alıp kaldırmış ardından banyoya ilerlemişti.
Duşakabine girip ılık suyu açmıştı Yeonjun. Soobin'i yere indirmişbirlikte suyun altında ıslanmaya başlamışlardı.
"Soobin diyorumki bi seks te burdamı yapsak"
Soobin gözlerini kocaman açmıştı.
"Hayır tabiki"
"Lütfen"
"Hayır dedim"
"Hih öyle olsun nasıl olsa evde yaparım"
"Tabi canım"
Alayla söylemişti Soobin arkasını dönüp şampuanı alacaktı ki Yeonjun aletini Soobin'in kalçalarına sürtmüştü.
"Yaaaa Yeonjun sana yapmayacağız dedim."
"Ne ben birşey yapmadım sadece ufak bir sürtünmeydi."
"Seni öldürürüm Kim"
"Nede güzel Kim diyosun"
"Sus al şu şampuanı kullan"
Soobin Yeonjun'a şampuanını eline tıkıştırmıştı.
Birlikte banyolarını yapmışlar şimdi de çıkıp elbiselerini giyiniyorlardı.
Giyinme işini de bitirdikten sonra aşağı inmişlerdi. Aşağı inip bayan Choi'nin yaptığı güzel yemekleri görmüşlerdi hemen masaya oturup tabaklarına birkaç parça koymuşlardı.
"Günaydın çocuklar"
"Günaydın"
"Günaydın"
Demişti ikiside
Yemeklerini yemeğe devam ederlerken Soobin'in telefonu çalmıştı. Dün akşam salondaki masanın üzerinde unutmuştu. Kalkıp alıcaktı ama Yeonjun onu durdurmuştu.
"Ben alırım aşkım"
Soobin kafa sallamıştı. Yeonjun telefonu eline almış arayan kişinin ismine bakınca sinirlendiğini hissetmişti. Ama kendini sakinleştirip telefonu Soobin'e götürmüştü.
Soobin Kai yazısını görünce hemen açmıştı.
"Efendim Kai"
"Nasılsın Soob"
"İyiyim Kai sen"
"Bende iyiyim..."
"Ne oldu neden aradın"
"Eğer Yeonjun'la şirkete gitmeyeceksen birlikte gidelimmi diyecektim"
"Şirketemi..."
Soobin Yeonjun'a dönmüştü. Yeonjun'un da onu izlediğini görmüştü. Yeonjun kafasını 'ne diyiyor' anlamında sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~
Fiksi PenggemarYeonjun: O adama niye o kadar yakındın Kim Soobin!!! Soobin: Yeonjun lütfen şu kıskançlığını bir kenara at Yeonjun: KES SESİNİ... eve git Ficin Yeonbin versiyonunu yazmama izin veren @xxx_BadTrip e çok teşekkür ederim 💓