Soobin film izlemekten sıkılmıştı laptopunu bir köşeye koydu pencerenin yanına geldi dışarıya baktı. Dışarısı oldukça güzeldi.
Arkadaşı Beomgyu ile beraber dışarı çıkmak istiyordu ama kocası buna kesin izin vermezdi.
Çünkü Yeonjun, Beomgyu Soobin'le yakın oldukları için çok kıskanırdı.
Telefonunu aldı Yeonjun'u aramaya başladı.
"Efendim bebeğim"
"Junnie~dışarısı oldukça güzel Beom' la birlik-"
"O adamla hiç bir yere gidemezsin soobin"
"Ama Yeonju-"
"Soobin otur oturduğun yerde hem senin kalçan acımıyormuydu"
"Krem sayesinde geçti. Yeonjun lütfen Beomgyu benim en yakın arkadaşım neden onunla birlikte takılmama izin vermiyorsun"
"Çünkü o adam sana fazlasıyla yaklaşıyo kimse sana yaklaşamaz anladınmı beni"
"YEONJUN O BENİM SADECE ARKADAŞIM"
"Bağırma bana gitmiyorsun dedim ve gitmeyeceksin bitti bana laf yetiştirme"
"Yeonjun bu kıskançlığını bırak artık"
"Soobin yeter otur odada ben seni başka zaman götürürüm"
Soobin telefonu hemen kapattı yatağına geri girdi gözleri dolmuştu çünkü kocası hiç bir arkadaşıyla buluşturtmuyordu.
Her ne kadar gizlice buluşmak istese de kocası onu bulup kızacağından korkuyordu çünkü Yeonjun sinirlenince gözü dönüyordu.
Soobin yatağında ağlamaya başladı.
-----------------------------------------------
Soobin telefonu suratıma kapatınca üzüldüğünü anlamıştım ama o admla buluşmasına asla izin veremezdim çünkü Beomgyu Soobin'e çok yaklaşıyordu bu beni çok sinir ediyordu.Soobin kesin bana küsmüştü ve bugün trip atacağına emindim.
Şirkette işlerim bitmişti hemen bebeğimin yanına gitmek istiyordum. Şirketten hemen çıktım. Arabama bindim yolda giderken Soobin'in en sevdiği pastadan almıştım.
Yazardan
Eve geldiğinde anahtarıyla kapıyı açtı mutfağa pastayı bıraktı Soobin'in yanına odalarına çıktı.
.Soobin yatakta melek gibi uyuyordu Yeonjun bu görüntüyü hiç bozmak istemedi. Dolabını açtı altı için dizlerine kadar gelen bir şort giyindi üstünü ise çıplak bıraktı banyoya girdi elini yıkadı ve en sevdiği adamın yanına uzanmaya gitti.
Soobin'in çarşafını kaldırınca altında etek olduğunu ve eteğinin altında bir şey olmadığını gördü. Bu görüntü karşısında gülümsemişti.
Hemen Soobin'in yanına uzandı üstlerine çarşafı örttü ve Soobin'i kendine yakınlaştırdı.
Soobin yatağın hareketlenmesi ve ona sarılan kolları hissedince gözlerini yavaşça açmıştı. Arkasını döndüğünde Yeonjun'u gördü.
Ona trip atacaktı bu yüzden Yeonjun'dan uzaklaşmaya çalıştı.
"Soobin bebeğim yapma gel buraya sarılalım bir birimizede uyuyalım"
"Sen kendin uyu ben istemiyorum"
"Soobin gel buraya dedim"
"Bende hayır dedim"
Yeonjun sinirlenmeye başlamıştı ama aşağıdaki pasta aklına gelince Soobin'i tehtit edecekti.
"bende senin en sevdiğin pastayı almıştım yanıma gelmiyorsan sana pastayı vermem"
Soobin pasta lafını duyunca gözleri büyümüştü pastayı çok severdi
"Heyy bende yiyeceğim"
"O zaman buraya gel"
Yeonjun kollarını açmış Soobin'in gelmesini bekliyordu. Soobin ona her ne kadar trip atmak istesede pasta onu bu karardan alı koymuştu.
Yeonjun'un kollarının arasına girdi ve Yeonjun'a iyice sarıldı.
"Ne zaman pastayı yiyeceğiz"
"Biraz uyuyalım sonra kalkıp yeriz"
"Tamam"
Yeonjun Soobin'i kendine iyice çekti ve saçlarını koklamaya başladı saçlarına ufak bir öpücük bıraktı ve kendilerini güzel uykularının içine attılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Kocam✔ ~Yeonbin~
FanfictionYeonjun: O adama niye o kadar yakındın Kim Soobin!!! Soobin: Yeonjun lütfen şu kıskançlığını bir kenara at Yeonjun: KES SESİNİ... eve git Ficin Yeonbin versiyonunu yazmama izin veren @xxx_BadTrip e çok teşekkür ederim 💓