"Beş polis memuru Seul emniyetinde iki eşcinsel memuru dövmekle suçlanıyor
Pazartesi akşamı bu sokakta-"Havaya kaldırdığı hafif yaralarla süslenmiş kolu ekranı kumanda yardımıyla kapattığında derin bir nefes aldı Bayan Glenda
Bu sefer televizyonu kapatmasının sebebi her gün yayınlanan ama kimsenin umursamadığı haberi duymaktan sıkılması değildi.Aksine son sese verip haberden başka hiçbir şeyi duymak istemiyordu.Ama evin içinde yankılanan sesler buna izin vermedi.
Sertçe yutkundu yaşlı kadın.Gözlerini kapattı ve sesleri hazmetmeye çalıştı.Susmalarını bekledi..Hiçbir işe yaramadı.Gözünden bir damla yaş gözlüklerini ıskaladı ve yanaklarından yavaşça süzüldü.Beraberinde aldığı koku başını ağrıtıyordu.Parmaklarını şakaklarına götürdü ve nazikçe ovdu.Duyduğu sesler ağlamak isteyen dudaklarının titremesine sebep oluyordu.
Tadilat sesleri vardı evin içinde..
Çok yankılı ve çok şiddetliydi sesler..
Yapamadı..
Her zaman ki gibi seslere daha fazla dayanamadı.
Kafasını iki yana salladı.Yeni boyadığı ojeli parmaklarıyla gözlüğünü çıkarıp yavaşça masanın üstüne koydu.Yanaklarında biriken yaşları nazikçe silip ayağa kalktı.
Arkasını döndü.Tam karşısında ona bakan bir başka kendisi vardı.
Ağlamıştı.
Hafif kilosuna ve yüzündeki acımasız öğretmen ifadesine rağmen şefkatli bakışları vardı.
Kıvırcık saçları kabarmış,geceliğiyle tam karşısında ona bakıyordu.."Bir şey yap"diyordu yalvaran gözlerle..
"Lütfen bir şey yap"
Aynadaki görüntüsünden bakışlarını çekip hemen üstündeki havalandırmaya yöneldi.
Sesler daha da şiddetlenmişti şimdi..
Bir adım attı..
Sesler belirginleşti
Bir adım daha attı..
Sanki tadilat bilerek daha da abartılmıştı
Bir adım daha attı..
Ses çok çok fazlaydı..
Bir adım daha..
Beyninin delindiğini hissediyordu..
Bir adım daha attı..
Ses kesildi.
Bu sırada havalandırmanın diğer tarafındaki evde genç,musluktan akan suyun sıcaklığından emin olduktan sonra beyaz eldivenleri yavaşça çıkardı ve çöp torbasına bıraktı.
Çeşitli dövmelerle donatılmış kolunu sıcak suyun altından nazikçe geçirirken gözlüklerinin ıslanmaması için kafasını hafif geride tutuyordu.Dolaptan temiz bir bez çıkarıp onu da sıcak suda güzelce yıkamaya başladı.Bu sırada havalandırmadan onu dinleyen kadından bir haberdi.
Temiz bezi sıcak suda güzelce ıslattıktan sonra odadan çıktı ve mutfağa doğru ilerledi.Bezi tezgahın en başından başlayarak nazikçe sildi.Uzun siyah saçları yüzüne düştüğü için epey rahatsız oluyordu.Kafasını arkaya sallayarak saçlarını önünden çekmeye çalıştı.
Kenarda duran sigarasını parmaklarının arasına aldı ve lavaboya doğru ilerledi.Tezgahın önündeki aynadan kendi sert irisleriyle karşı karşıya geldi.Sigarasından bir nefes çekip dışarı üfledi.Saatlerdir içtiği sigaradan artık vazgeçmesi gerektiğine emin olarak tam yanındaki kül tablasına bastırdı ve sonunda söndürmenin verdiği rahatlıkla yüzünü aynaya kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEON
Fanfiction"kalbini duymak istiyorum..Çünkü onu yiyeceğim" Jeffrey Dahmer'in gerçek hayat hikayesinin KookMin'e uyarlanmış halidir. ❗+18 ❗Mide bulandırıcı sahneler vardır ❗şiddet,kan,korku ❗Ağır smut UYARI:Gerçekten kaldırırım diye bir cesarete girip sonra ka...