"Önce beni haket"
Anlı anlına yaslanmış, düzene sokmaya çalıştığı sıcak nefesleri birbirinin tenine değerken galaksiler, baygın gözlere kalktı.
Hala öpüşmekten kızarmış ve şişmiş dudakların arasındaki tükürük ağı varlığını koruyor, dövmelinin bu kalp atışlarını dinlediği yumuşacık,sâfi ana kirli kırıntılarını ekiyordu.
Karşısında, bir kaç saniye içinde herhangi ileri bir temas yapmamasına rağmen darmadağın ettiği sarışın, yaşadığı bu bir kaç saniyelik anın heyecanından olmalı ki nefesini toparlayamıyor,göğsü hala inip kalkıyordu.
İri ellerinin altındaki kalp atışları, aralarındaki bu şehvet sarhoşluğunda birbirinin içine dokunabildikleri gerçeğini yansıtıyor ve aralarına derin bağlar dikiyordu.
Galaksiler spiralini çalıştırmış,kara deliği, önündeki minik gözlerle beraber kendi gözlerindeki yıldızları da içine çekerken uzun siyah kirpiklerini bir perde gibi üzerine örttü ve tekrar kaldırdığında kara delik yok olmuş yıldızlar tekrar galaksilerinde parıldamaya başlamıştı.
Elini koyduğu yerde, kalp atışlarının beraberinde göğüs uçlarını hissediyordu.
Bu da sarışına çok geç olmadan,bu adamın temaslarında tekrardan zihnini bulandırıp fantazilerinde geziye çıkmadan uzaklaşmasına dair uyarı sinyallerini gönderiyordu.Minik parmakları ıslak sarı tutamların içine daldığında siyah sık kirpikleri aralandı ve dudaklarının arasından kayan bir kaç damlayı dili yardımıyla içeri aldı.
Dün gece yaşadığı bir kaç saniyelik an çıplak vücudunun damlalar eşliğinde yıkandığı bu saniyelerde bir sis gibi zihnini kaplıyor, hatıraları bedeninden kayan su damlalarıyla birlikte tenini okşuyordu.
Derin bir nefes aldı ve elleri saçlarını arkaya doğru tararken duş başlığının altında kafasını yukarı doğru kaldırıp damlaların yüzünde gezintiye çıkmasına izin verdi.
Damlalardan en dikkat kesildiği bir tanesi dudaklarının üstüne düştü..
İnce,nemli dudaklara yaptığı ilk dokunuş olmasına rağmen tenindeki ürpertinin yıllardır beklediği şeye kavuşmuş hissi bedenini sardı.
Damla üst dudağının arasından sıyrılıp alt dudağına akın etti..
İnce dudaklar aynı anda alt dudağını kavradı ve bir dondurmanın dokusundaki kayganlık ile eş derecede dolgun dudakları emip tavşan dişleri, üzerinde kaydı.
Damla, çenesinden boynuna doğru yolculuğuna devam etti..
İnce dudakları, dudaklarından ayrılırken uzanan tükürük ağı, çenesinden boynuna doğru aktı ve aralarındaki bağı kopardı
Damla, köprücük kemiğinden göğsüne doğru indi..
İri eller kalp atışlarını dinlerken parmaklarının teninde hissettirdiği temas ruhunu titretiyordu.
Damla, göğüs ucunu buldu..
Göğsünde duran iri,dövmeli parmaklar kıpırdandı,baş parmağı havalandı ve ince tişörtün üstünden hissettiği kadarıyla göğüs ucuna değdi.
Zihni,açılan bir sis gibi hatıraları göstermeye devam ederken dişlerini sertçe ıslak dudaklarına geçirdi.Bedeni hatırladığı saniyelik anılarla ateşlenirken damlayan sular şehvetsi hayallerin kıvılcımının değdiği yere damlıyor parlayan ateşi söndürüp hücrelerini tekrardan serinletiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEON
Fanfiction"kalbini duymak istiyorum..Çünkü onu yiyeceğim" Jeffrey Dahmer'in gerçek hayat hikayesinin KookMin'e uyarlanmış halidir. ❗+18 ❗Mide bulandırıcı sahneler vardır ❗şiddet,kan,korku ❗Ağır smut UYARI:Gerçekten kaldırırım diye bir cesarete girip sonra ka...