2003
"Kokuyu alan var mı?"dedi kadın bıçağı eline alırken
Karşısında oturan adam ağzındaki lokmayı bitirip yutkunduktan sonra kafasını kaldırdı
"Ne kokusu?"Kadın bıçakla eti bölerken aldığı acı kokuyu en iyi şekilde nasıl tarif edebileceğini düşündü ardından ekledi
"Evin altında bir şey ölmüş gibi kokuyor"Adam duyduğu şeye bıkkınca nefesini verdi ve çatalını masaya bıraktı.Bu sırada karısı alçak ses tonuyla konuşmaya devam ediyordu
"Hayvan leşi veya-""Yarın ilgilenirim."dedi adam anında.Karısının mızmızlanmalarını dinlemek için fazla yorgundu.
Bu sırada masadaki koca kemiği incelemekle meşguldü büyük oğulları.
Küçük olan ise her şeyden habersiz elini masaya vuruyor kendi kendine kahkaha atarak eğleniyordu.
Jungkook tüm bu duygu karmaşasının aksine kolunu masaya yaslamış,başını da elinden destek alarak üstüne yaslamıştı.
Gözleri üstünde bir kaç parça et kalan kemiğin ayrıntılarında dolaşıyordu."Biraz rahatlamak iyi olur demiştim ama pekala! Hallederim.."
Bu sırada babasının isyankar kelimeleri arka fonda çalan bir müzik gibi sadece kulağına ulaşıyor ama bilincinde yer edinmiyordu.Her zamanki halleriydi.Onları umursamaktansa kendi kafasında olanları yaşamayı ve düşünmeyi tercih ediyordu.Şimdi
"Yani oğlunuz bu tür şeylerden iğrenmiyordu öyle mi?"
Dedi adam.Bay Jeon oğlunun yaptıklarını öğrendiğinde karısıyla yattığı yatakta adeta beyninden vurulmuşa dönmüştü.
Jungkook..Onun minik oğlu..nasıl böyle şeyler yapacak kadar değişmişti böyle?
O da diğer herkes gibi sadece nedenini sorguluyordu.Ona iyi bir baba olamamış mıydı yoksa?
Her şey ona güzel bir aile hayatı yaşatamamasından dolayı mıydı?
Belki de o kaçık karının ilaçları yüzünden böyle bir zihne sahipti güzel oğlu.
Onu o lanet delikten kurtarmak istiyordu.
O oğlunu tüm hayatı boyunca her şeyden koruyup kollamaya çalışırken,oğlu şimdi tüm haberlerde "canavar" diye anlatılıyordu.
En ağır suçluların arasında bir ömür geçirmek üzere sorguya çekiliyordu.
Polislerin de sorguladığı "neden?" sorusuna cevap bulabilmek için oğluyla hatırladığı tüm anılarını anlatmaya çalışıyordu.
Polisin sorduğu soruya kızarmış gözleriyle kafasını iki yana sallayarak cevap verdi ve ekledi
"O..hep bu tür şeylere meraklıydı"2003
Minik parmağını burnundan düşmek üzere olan koca gözlüğe götürüp yerine oturttu.
Bedenini çömeltmiş,minik elleri diz kapaklarının üstünden destek alırken meraklı gözlerle babasının evin altına açılan delikten çıkarmaya çalıştığı şeye bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEON
Fanfic"kalbini duymak istiyorum..Çünkü onu yiyeceğim" Jeffrey Dahmer'in gerçek hayat hikayesinin KookMin'e uyarlanmış halidir. ❗+18 ❗Mide bulandırıcı sahneler vardır ❗şiddet,kan,korku ❗Ağır smut UYARI:Gerçekten kaldırırım diye bir cesarete girip sonra ka...