"Gülümse"
Bir kaç flaş ışığı beyaz duvarlarda patlarken Chris heyecanla ayaklandı. "Harika!"
Merceği tekrar çevirip netlik ayarlarını ASA ile uyumlamaya çalıştı ve modeli ekranda yüceltmek için yere doğru çömelirken sarı saçların görüşünü kapatmasıyla aniden ayaklandı."Geç kaldın!"
"Biliyorum Chris üzgünüm.." dedi sarışın, gözleri yerde mahçupça gezinirken sebeplerini dile getirmeye karar vererek devam etti "Evimde bazı sorunlar oldu, böyle olmasını istemezdim.."
Chris, ona ve masumluğuna olan, her ne kadar inkar etse de, zaafıyla yumuşarken kaba görüntüsünden ödün vermemeye çalışarak cevapladı "Neyseki senin yerine gelen modeli beğenmedim, bu yüzden sana bir şans daha vereceğim"
kibirli sesi sadece sarışına ulaşmamış olacak ki tam karşısındaki modelin hayal kırıklığı bakışlarını umursamadan ona doğru ilerledi.Jimin her zamanki insanları istisnaya zorlayan şirinliği ve masum parıltılarıyla birlikte tam karşısında duruyordu.
Ama bir dakika.
Yanındaki kimdi? Onu daha önce görmediğine emindi.
"Bu kim?" Dedi iri gözlere dönerken cevabı ondan beklemediği dikkatinin sarışında olduğu mimiklerinden belliydi.
"Yeni model mi?"
Bakışları baştan ayağa iri bedende gezindi.Dağınık, siyah saçları omuzlarının bir kaç santim üstünde bitiyor, kulaklarını örtüyordu. İri gözleri, buraya ilk defa geldiğini belirtir gibi titrekçe dolaşırken ince kiraz rengi dudakları, şu an üzerinde dolaşan bu gözler sebebiyle dişleri tarafından kemiriliyordu.
Fotoğrafçının gözleri, iri adamın yüz güzelliğinden tatmin olarak fiziğine geçiş yapmak için yavaşça aşağı indi.
İri bedeni, gereksiz bir tombulluktan oluşmuyor, özenle çalışılmış kasları ve iri kemikleriyle tamamlanıyordu. Mükemmel yüz hatları ise, vücudundaki bu erkeksiliğe mükemmel bir uyum sağlamış ama titrek gözlerini çerçevelemiş gözlükler gibi bir kaç detay eksik bir şeyler olduğunu düşündürtmüştü.İkili, sorduğu soruya dövmelinin sadece sarışına destek olmak amaçlı yanında durmak için geldiğini söylemek adına birbirine danışır gibi bakışıp dudaklarını aralamaya çalışırken buna izin vermeden düşüncelerini mırıldandı.
"Yakışıklıymış.."Sarışın, duyduğu bu iltifatın kendisine yapılmamasına rağmen neden onu bu kadar gururlandırdığına anlam veremeden içindeki bu adam benimle olmak istiyor sevincini bastırmaya çalışarak kafasını ona çevirdi.
Belki de ona, artık kendisini hakettiğini söyleyebilirdi? Onunla yakınlaşmak için arzularında biriken ihtiras ateşi tetiklenirken sabırsızlığı bedenini hafif ürpertmiş derin bir iç çekmişti.
Zamanı gelince demişti dövmeli..
O halde zamanını bekleyecekti."Ama konsepte uygun değil"
Fotoğrafçının aniden eklediği cümle dövmelinin kaşlarını çatmasına sebep olurken sarışının boğazından bir kıkırtı kaçmış aniden kendine dönen gözlerle son anda kendine engel olarak kıvrılmak isteyen dudaklarını zorla birbirine bastırmıştı.
Fotoğrafçı söylediği cümlenin bıraktığı etkiyi umursamadan sarışını hazırlamak için kulise yönlendirdikten sonra kibirli adımlarla oradan uzaklaştı
"Alenen bana 'çirkinsin' dedi"
Dövmeli, giden adamın arkasından içinde biriken düşünceyi kaldırdığı kaşları ve şaşkın ses tonuyla söylediğinde "Hayır" diye atıldı sarışın. İçinde bir kaç gün önceki yemin ettiği intikam kıvılcımları zıplamaya başladığında kulise kaçmadan önce muzırca ekledi
"Alenen sana 'sexy değilsin' dedi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEON
Fanfiction"kalbini duymak istiyorum..Çünkü onu yiyeceğim" Jeffrey Dahmer'in gerçek hayat hikayesinin KookMin'e uyarlanmış halidir. ❗+18 ❗Mide bulandırıcı sahneler vardır ❗şiddet,kan,korku ❗Ağır smut UYARI:Gerçekten kaldırırım diye bir cesarete girip sonra ka...