2023
"Dostum bu hiç adil değil! Hile yapıyorsun!"
Yanıp sönen kırmızı tonları ışıklar ve gümbür gümbür çalan müziğin altında girdiği iddiada kaybetmenin sonucu olarak altıncı shotunu atarken konuştu kahküllü olan.
Yanındaki üç arkadaşıyla birlikte bir kaç erkeği keserken göğsündeki iri kasları açığa çıkaracak kadar giydiği ince transparan ile kalçalarını kıvırtarak dans ediyordu.
En son köşedeki kızıllının onu kestiğini söyleyen arkadaşlarıyla iddiaya girmiş kızıllı ona her baktığında bir shot atıyor,beş dakika boyunca bakmadığında ise diğer üçlü aynı şeyi yapıyordu.
Barmene doğru dönüp boş bardağı tekrar iteledi.Barmen elinde tuttuğu şişeyi bardağa nazikçe döktü.Bu sırada dört arkadaşın kıkırtılarını duyuyordu.Sadece kıkırtıları değil, konuştukları konuya da hakimdi ayrıca.
Tabi olayı onlardan daha iyi idrak ettiğini kimse bilmiyordu henüz.Onlar kızıllının kahküllüyü kestiğine dair iddialaşmalar yaşarlarken kızıllının asıl hedefini bilmenin şımarıklığyla dudaklarına küçük bir kıvrım yerleşti.Aynı anda bardağı dörtlüye tekrar uzattı.
"Selam gençler"
Kahküllü sesin geldiği yöne doğru döndü.Aynı anda arkadaşlarının gözleri de sesin sahibini bulmuştu.
Kahküllü tekrar arkadaşlarına döndü ve meraklı gözlere aynı şımarık merakla karşılık verdi.Bu adam da ne alakaydı şimdi? Diğer herkes gibi o da mı ona yürüyecekti?Bu gecenin yıldızı o olmalıydı.
Gözleri tekrar sesin sahibine döndü ve kıvrılan dudaklarının arasından sorar gibi cevapladı
"Selam..?"
Ardından gözleri önündeki bedende dolaştı bir süre.Yakışıklı bir yüzü vardı.
Bedeni..ağzının suyunu akıtacak kadar iri ve kaslıydı.Giydiği tişörtünün altından bir kolu tamamen dövmelerle kaplanmış tenine yansıyan renkli ışıklar altında mükemmel bir görüntüye sebep olmuştu.Kömür siyahı saçları dalgalı bir şekilde yüzündeki keskin ifadeye bir tezatlık oluşturmuş yüzüne dökülerek dağınık bir görünüme sebep olmuştu.İnce dudakları ise bu kırmızı ışığın altında sanki daha fazlası olabilirmiş gibi daha da koyulaşmış,kiraz rengi bir görünümü almıştı.
Sertçe yutkundu ve dudaklarını dişleri arasına alıp arkasındaki tezgaha yaslandı.
Aynı anda memnuniyetle gülümsedi dövmeli.
"Buraya takılmak için gelmiştim."gözleri bir süre çevrede gezinirken tatlı bir kıkırtıyla devam etti "ama anlaşılan burada yenilerle pek ilgilenmiyorlar."ardından elindeki bardağı,onları işaret eder gibi havaya kaldırdı ve ekledi "ben de sizi görünce yanınıza geldim" dili dudaklarında gezinirken gözleri kahküllüyü buldu.İmalı ses tonuna bakışları da eklendi"belki tanışmak isteyen vardır diye düşündüm"Kahküllü kendinden bahsedildiğini anlamış olacak ki bundan hoşlandığını belli edecek şekilde gülümsemişti.
Ardından en arzu dolu bakışlarını dövmeliye atarak elini uzattı
"MinJun"
"Jungkook"
Dedi aynı anda dövmeli de onun elini sıkarken.Aynı anda bakışları buldu birbirlerini.Giydiği siyah deri cekedin üstüne taktığı gözlükler fazla zıttı ve bu içinde bir şeyleri uyandırmıştı kahküllünün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JEON
Fanfiction"kalbini duymak istiyorum..Çünkü onu yiyeceğim" Jeffrey Dahmer'in gerçek hayat hikayesinin KookMin'e uyarlanmış halidir. ❗+18 ❗Mide bulandırıcı sahneler vardır ❗şiddet,kan,korku ❗Ağır smut UYARI:Gerçekten kaldırırım diye bir cesarete girip sonra ka...