Ben bunu İnciye kızıma nasıl söyliyceğimi düşünürken o tanışmak istiyor ve salonda bekliyordu bugün yine gelmiştiKızımla konuşturmaya zorladı evdeydi odama gelirken telefonu çalıp gitmişti o sıra rahatlasamda Inci birazdan burda olurdu.
Masadaki aile fotoragını elime alıp o mutlu aile tablosunu özlediğimi fark ettim.
Sevgilim fotorafına elimi koyup onu sevdim onu özlüyordum üzgünüm sevgilim kızımızı koruyamadım.
inci
Salona geldim koltukta oturan birini görmemle şaşırdım.
"Lan!Senin ne işin var burda!"
Sinirle adama doğru koştum nasıl masaya çıkıp adamın üstüne çıkıp saçına yapıştıysam"Seni öldürcem!Ne işin var burda"
saçına tutan bileğimi tutup saçından kurtardı.Ani hareketle koltuğa yatırıo üstüme çıktı "Napıyosun!" Ayaģımla vurmaya çalışçakken ne yaptıysa sıkışmıştım.
Bana pis pis sırıtarak bakıyordu "Ne gülüyon lan " gözlerime baktı gözleri dudağıma kaydı yavaşça yaklaşıyordu.
Aklıma dehane bir fikir geldi.Yüzüne tükürdüm ayı gibi adam sinirle brni bıraktı hemen koltuktan kalkıp aramıza mesafe koydum.
Akla ilk gelen soruyu sordum "Ne istiyosun babam nerde" koltukta oturmuş eliyle yüzünü siliyordu
Ayağa kalkıp "Baban gitti" dibime kadar gelmişti geri adım atçağım sıra belimden tutup kendisine çekti.
"Ve seni bana bıraktı" boştaki elini saçlarıma götürdü saçıma dokunmasına izin vermeden eline vurdum.
"Çek elini" beni kendisine bastırdı "Deme öyle güzellik sonuçta kocan olan adama böyle davranmak kötü bişedir"
"Ne diyosun!?" adam dahada gülmeye başladı eliyle elimi tuttu "Diyorumki artık benimsin"
Gülerek ondan uzaklaştım "Benle taşakmı geçiyosun!" dediğime sinirlenen adam "O dediklerine dikkat et yoksa " dedi ona doğru ilerleyi "Yoksa Ne! Vurur musun!Korkmuyorum ben!"
Adam biraz eyilip beni ani hareketle sırtına aldı "Eve gidelim yapçağımı görürsün" sırtına vurup inmeye çalıştım.
"Bırak beni!" ben zorladıkça o fahada sıkı tutuyordu.
Arabaya doğru ilerledi sabahki araba demek onundu...Bidakka ne sabahtan beri byrdamıydı "Nezamandır burdasın"
Beni indirip arabaya otutturmuştu.Kapıyı açmaya çalışsamda olmadı.
arabanın etrafından dolanıp oturdu bana bakmadan arabayı sürdü.
İki dakka geçti ve ben daha bu adamla aynı ortamda bulunmak istemiyorumdum "Babam nerde"
Bana bakmadan "Taşındı" Ne saçmalıyordu bu adam "Nasıl ev satılık bile deyildi"
Bana gülerek bakıyorudu"o sen hiçbirşeyi bilmiyorsun"
"Anlatırsan bilirim"Araba büyük bir malikanenin önünde durdu bizim evsen iki kat daha büyüktü çok güzeldi dışarısı benim tarzımdaydı.
Araba durdu arabdan inip etrafa baktım isimini bildeğim şahısa "İsmin ne"
"Kaya" kafa sallayıp çıkışa doğru ilerledim "Nereye ufaklık" arkamdan oda geliyordu arabadan aldığım buçağı ona gösterip
"Kendimi kescem" buçağı bileyime tutup ilerledim kapıdaki adamlar "Ee hadida deyerli zamanımı boşa harcamayın"
Kaya denen saftirik herif"Elindeki buçak keskin bile deyil biyerini lesemezsin" buçağı baktım buçağın sivri kısmıyla elimi kesmeye çalıştım.
olamdı ama burdan çıkçaktım buçağı hızlıca güvenliğin yüzüne attım acıyla yere düşsese yandaki adam ayaktaydı.
ona doğru gidip yüzüne yumruk atıp yere attım arkama dönüp Kereme baktım bana doğru koşuyordu orta parmak çekip güldüm.
Var gücümle koşmaya başladım arka sokaklara girip izimi kaybettirdim soluklanmak için yavaşlafım ama "Küçük kovalamaca oynamakmı sitiyosun"
Hemen apartmana girip dipte biryere girip sakaldım "Kazanırsam benim istediğim olcak kaybedersem senin istediğin"
Beni bulmuştu sanırım "Anlaştık ozaman ses yok" sesi uzaklaşmıştı ayak sesleride kesilmişti saklandığım yerden çıkıp kafamı çıkartıp etrafı kontrol ettim.
Aniden belime sarılan alle korktum bağırcağım sıra ağzıma bendil dayadılar.
efesimi tutup adamın karnına vurdum acılı sesler çıkardı ama nasıl bir kokuysa uykum geliyordu kendimi korumam lazımdı kendimi sokağa atıp koşmaya çalıştım ama uyku beni zorluyordu.
Daha koşacak gücüm kalmamıştı uyku beni dahada zorluyorfu kücük taşa takılmamla yere düştüm ayağa kalkmaya çalışsamda başaramadım.
Bana yaklaşan adama baktım "Iyi para edecek" dedi gülerek var gücümle doğrulup belindeki silahı alıp üç el sıktım.
ondan sonrası yok kafamı yere sert çarpıo gözlerimi yumdum.
Kerem
Yerde yatan kızı bakıp bide ksrşıdındaki adama bakıyordum
aslında oyunda bu yoktu bu adam başkası göndermişti.İnci yerden kaldırıp kucaģıma aldım güçlüydü ama belli bir yere kadardı ondan sonrası yoktu
Uyurken çok masumdu sırf babası istedidiye katil olmuştu. O adamı öldürmek istesemde yapmak zorundaydı bu hayatta yaşaması için zorundaydı.
Arkamdaki adamlara "Depoya götürün" diyip arabaya ilerledim.
Arka koltuğa yatarıp öne oturdum çalan telefona baktım İncınin babasıydı
-Kızım
-Onu kaçırmaya çalışmıycaktın kurarlar dahada zorlatıyorum.
-Tamam özürdilerim be
-İnci bana bir çocuk vercek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...