23

64 4 1
                                    

Selamlar bu bölümde sizden bişe istiycem Deniz ve Kaya arasındaki seçimlerini umarım yapmışsınızdır. Bu bökümde Deniz ve İnci ile decam edicez bir iki bölüm verdiğiniz karar hikaye akışını etkiliycek.

Ben Denizi istesemde sizin fikriniz benim için daha önemli
lütfen kararlarınızı yorumda söyleyin.

İyi okumalar...

"Ateş!" Hastanede yankılanan ses ten başka ses yoktu bebeyim.
Sana ne yaptılar,karşımda makineye bağlı bebeyimi izliyordum.

Denizin elleri ellerime deyince şaşırsamda belli etmedim Deniz "Avuç içlerin yara olcak"
Acıyla tebessüm ettim "O bu haldeyken ne önemi var "

Deniz "Çalışanım adına özürd-"
"Onun adına özürdileme!O ölcek ama acıyla ve bunu ben sağlıycam" Deniz elini belime koyup kendine çekti kafamı omzuna koyup sesizce ağladım.

Aradan neekadar zaman geçti ya tahminimce iki saatti işgenceden farksız saatlerdi benim için ama o sesi duymam acımı arttırdı.

"ÇEK O ELLERİNİ KARIMIN ÜZERİNDEN!" Kaya kafamı kaldırıp ona baktım hızla bana geliyordu elimi tutup çekmesiyle afallayıp bir iki adım attım.

Elimi kurtarıp "Ne yapıyorsun!"
Kaya bana bakıp "Karımı götürcem" Denize bakıp "Karımın yanında yabancıyle baş başa bırakmam" Sinirle ellerimi yumruk yapıp Kayanın suratına geçirdim.

Şaşkındı gözlerim dolmuş "Sana inanamıyorum!" Ellerim sinirden titriyordu camı gösterdim Kaya cama baktı ."İyi bak! Ben çocuğumu düşünürken senin derdine bak ya!"

Kaya derince yutkundu canı yanıyordu ama bebeyim için
Kayaya bakıp "Sen ne yüzle beni getirmeleri için adam tutarsın!"
Kaya bana baktı ne donuktu.
Gözlerine en derinlerine baktım yalan olması için ama tam tersi pişmanlık vardı.

Acım artarken "Biz ölebilirdik eyer Deniz olmasaydı! Senin abbalığın bumu karın la oğlunun canını tehlikeye atarakmı!"

Kaya "Ben üzgünüm ben sadece getirmelerini söyledim  size zarar vermek deyildi ger-"
"Kes! Ecenin cenazesindeydin deyilmi" Bakışlarını yere eydi.
"Seni hiç tanıyamamışım eyer tanısaydım erkek adam diyip sevmezdim"

Ondan bir adım uzaklaşıp "Çünkü
şuan gözümde ne erkekliyin kaldı nede babalığın tam bir hayal kırıklığısın" Gözleri dolmuş bana bakıyordu.

"Daha bitmedi senin canınıda yakçam ben bunu en iyi şekilde senden öyrendim"Parmağımdaki nişan yüzüyüne baktım diyer yüzüyü attım ama buna kıyamamıştım.

Arkama dönüp Denize baktım o beni izliyordu ona doğru gidil dibine kada girdim fısıldıyarak "üzgünüm" BBanamerakla baksada Kaya "Hayır!" bağırdı anladı.

Dudaklarımı Denizin dudaklarına bastırdım Deniz ilkte afallasada ellerini belime koyup kendisine bastırdı.Biraz bekleyip kafamı geri çektim.

Ellerim Denizin boynundayken arkama baktım elindeki silahı bize doğrultmuş Kayaya baktım "İnci güzelim yanıma gel sen bana inat öptün sen bize ihanet edemzsin"

Eliki Denizin elleriyle birleştirip "Niye yapmıyım sen yapmadınmı?"
Kaya daha bu görüntüye bakamayıp kafasını yere eyip arkasına bakmadan gitti.

O gidişin umarım dönüşü olmazdı
Denize dönüp "Çok üzgünüm Kaya birden öyle diyince sinirlendim"

Dinizin bakışları bana döndü "Ne yani beni öpmen istem dışımıydı?"Aslında bu hoşuma gitsede yani onu öpmem Kayayla beraber olduğumuz zamanlardaki hislerden farklıydı.

Ama ben başka erkeye güvenemem yutkunup "Eve Kaya öyle diyince bende seni öptüm rahatsız olduy-"
"İnci sus ben anladık seni"
Yutkundum üzüldümü acaba.

Hayır o kısa bir sürede beni sevemez deyilmi yoksa yanılıyormuyum.

Bize doğru gelen doktarla telaşlandım "Nodlu bebeyime bişemi oldu!" Doktor "Sakin olun her şey iyi zehri zorda olsa vicuttan attık ama kanda hayla etkisi var biraz daha burda durup kandaki zehrin gitmesini bekliycez oda en fazla iki saat sürer"

Rahat bir nefes verip sandalyeye oturdum.Deniz yanıma oturdu kafamı omzuna koyup gözlerimi yumdum nasıl bu duruma geldik bilmesemde Denizin yanımda olması güzeldi yanlızlığımı gideriyordu.

Ama Kaya yanımda hiç olmadı her seferinde bi başkası abimler Çilek, Mert,Annem,Babam,Nil
ve artık Deniz.

Neden bu hayat beni üzüyor anneliğiki bile yapamıyordum Deniz "Ellerin yara olcak "
Yutkundum "Ben kötü bir annemiyim?"

Deniz saçımı okşayıp "Hayır deyilsin benim tanıdığım en iyi annesin" acıyordu canım içimdeki kötü bir his olsada önüme bakmam lazımdı mutlu olup ailemi korumak için.Deniz

"Kapa gözlerini ve uyu" Gözlerim istem dışı kapandı son duyduğum

"İti uykular siyah gülüm..."

Yeni bölümle merhabalar biraz sıkıcı bölüm oldu ama dayanın geliyor bomba sahneler.

Deniz ve Kaya karşılaşması oldu biraz ama bu seçiminizi kolaylaştırmak içindi.

Neyse umarım bölmü beyenmişsinizdir

Diyer bölümde görüşmek üzere...


Benim MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin