"Ne annesinden bahsediyorsunuz ben annemi gömdüm"Kaya telefonu elimden alıp "Kimsiniz"
Konuştu"Karımla vakit geçircem sizin dedikelrinizi doğrulamak için dna testi yaparız"Diyip kapadı "Ne diyor" Bana bakmadan "Senin gömdüğün kişi annen deyil dedi onun ikiziymiş ve onu kaçııp tehdit etmiş"
Yutkundum olabilirmiydi "Sonra sen dünyaya geldin ama o ölen kadın kendi kızı diye o eve almış iki yıl sonra seni sokaģa bırakmış ve kaçmış sebebini oda bilmiyor seni aramış ama bulamamış ikizi engellemiş"
"Bilmiyorum bunlarla uğraşmakta istemiyordum ebbeyim ve Kayayla vakit geçirmek istiyordum.
Kaya "Mert ilgilence bir haftaya hal olur" gülerek elini tuttum.
"Seni seviyorum ne olursa olsun"Kaya elimi oöpüp "Ömrümün sonuna kadar sizi sevcem"
Kahvaltımızı yapıp akşam için bişeler aldık akşama Kayanın ortağı gelcekti bide benimle yaşıt olan Ecrinmiydi yok Ece gelcekti.
O gün olmadı ayıp olmasın diye tekrardan ayarladık.
Şimdi Evdeki aşçımız Buket Teyzeyle soslu makarna ve soslu tavuk yapıyoruduk.Canım istedi diye deyildi Fırında karnı yarıkta vardı salata ve patates püresi yaptık.
En sevdiğim üç sey patates püresi soslu tavuk ve makarna ve kola
ağzım sulandı yine nutfaktan çıksam iyi olcak "Buket abla ben gidiyim yoksa burda yemek diye bişe kalmıycak"."Git kuzum sen ben yaparım bundan sonrasını"Yukarı çıkıp üstüme siyah bir elbise giydim altıma topuklu giydim pek yüksek deyildi ama hamilelik biraz zorluyordu.
saçımı ve makyajımı yapıp aşağa indim. Kaya koltukta telefonuyla ilgileniyordu "Kaya nerde kaldılar ben acıktım" Kaya elimden tutup yanına oturttu "Geldiler birtanem"
Hemen kalkıp kapıya ilerledik kapıyı açtım Kaya arkamda belimden tutuyordu Önce içeri Kenan bey girdi arkasından Ece gülerek selam verdim ama Ece karnıma bakıp bide bana baktı zorla güldü.
Kayanın elini tutup sıkıyordum "Hoşgeldiniz buyrun masaya geçelim"
Ece salona girib boş bir sandalyeye oturdu sonra Kayaya baktı.
Bu kızı öldürcektim ondan eminim ama yarın yapçam bu işi
Kaya yanıma oturup Ecenin karşısınada ben oturmuştum.Kaya elini bacağıma koyup okşuyordu. "Servise başlayalım isterseniz" Kenan bey" olur"
Buket abla tek tek tabaklara servis yaptı ama Ece"Baya şey yapmışsınız" diyince ona baktım."Ececim bilmem ama ben hamileyim yormamamlazım kendimi kocamda ben yorulmayım diye çok bişe yaptırmadı bidahkine daha güzellerini yaparım"
Ece bozulan suratıyla yemeyine döndü Ben makarnamı hızlı hızla yiyip duruyordum ama malesefki "Ben bi lavaboya gitçem"
Kaya kafa salladı bende kalktım eyilip "Beş dakkaya yanıma gel ama Ece kalkınca pek gözüm tutmadı"
Kafa salladı telefonumu alıp ses kaydına bastım ne olur ne olmaz diye.
Lavoboya girip ihtiyacımı karşılayıp elimi yıkadım ama Ecenin içeri girmesiyle güldüm.
Ece "Ne gülüyosun" Ona dönüp "Senin derdin ne"
Ece "Sen nekadar deyşik bie insansın Kaya senden ne buldu bilmiyorum"Gülerek "Nodlu iki yıl onun ilgini çekememek boşa gidince bir üzüldünmü"
Ece Kaya için bu işe girdi ama Kaya Ece yi bir ay önce tanıdı sohbetleri bile yoktu.
Ece "Kaya seni sevmiyor" Ona dönüp elimle karnıma okşadım "Öylemi dersin"boynumdaki saçı geri çekip saatler önce Kayanın ısırdığı yeri belli ettim.
Ece siniei bozulmuştu"Seni sevmiyor çünkü bir haftalık benimle baş başa yurt dışına gelcek"
Eceye yaklaşıp "Seni salak bilmiyorummu sanıyorsun bende orda olcam" Ece şaşkınca bana baktı "Gelemezsinki"
"Gelirim Kocam o ebnim ve şirketin yarısı benim yani gelip gelmiyceğime ben karar veririm"
Ece kolumu tutup beni sarstı "Gelmiyceksin Kaya ile benim arama girme sen sadece bir engelsin"
Eceye gülüp "Sende baya büyük bir hayal peressin" Ece bana bakarak güldü "Öylemi dersin"Kafasına lavobaya vurup çığlık attı eliyel saçlarını karıştırdı.
çekti "Sen ne yapıyorsun" Gülerek "Oyun bak kaya kime inanır"
Bana inancaktı.
Kaya ve Kenan bey yerde ağlayan Eceye baktı Kaya "İnci sen naptın"Kızgındiı "Ben bişe yapamdım kendisi yaptı" Kaya "Buladar kıskanç biri olarak görmemiştim seni"
"Kaha sen bana inanmıyormusun" beni dinlemeden Eceyi kuacğına alıp gitti.
Kayanın arkasından "Pişman olcaksın Kaya Demir" Bende bişe demeden odama çıktım sinirden ağlıyordum.
beş dakka sonra telefonu düşen bildirimle baktım Ece Ve Kaya sarılıyordu Ece
Hayla anlamadıysan sende problem kocan bana inandı sana deyil
Kayaya yazıp
Siz :Bitti
Siz:Sana olan sevgimi durmadan febamı etçeksin
Siz:Yordun Kaya
Siz:Beni dinleseydin o anın sesini kaydetmiştim.
Siz:Ama iyki söylemedim bana verdiğin deyeri gördük
Siz:Eceyle ne bok yiyosan ye ama eve gelme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...