İnci
(,2 Hafta sonra)
Yeni hayatıma yaptığım ilk adım şirketi büyütüp kadınları kendine savunma dersi ücretsiz yapçaktım ama durumları incelencekti Tarık abim erkeklerede vermelisin desede pek o taraflı olmadım.
Şuan Hasan Doruk ve ben kafade vafıl yiyorduk burda ne diyorlar pek bilmiyirdum açıkçası nerde okduğumuzuda bilmiyorum arada bir ingilizce konuşuyordum ama benim ingizce sıfır.
Masaya gelen kreplerle mutlu oldum nedense bebeyimi kaybetmeme rağmen iştahlıydım Tarık beni hastaneye götürmeye çalışsada o olaydan sonra korkuyordum.
Düşünmesi bile gözlerimin dolmasına sebep oldu Doruk "Ağlamaya bak krep gelmiş sana ayrı dondurma koydurttuk"
Dediklerine güldüm elimle çatalı aldım kesemeyişime sinir olup elimle yemeye başladım.
Hasan ve Doruk bana bakıyordı "Ne ya hiçmi elle yiyen birini görmediniz" ikiside olumsuz manada kafa salladı
"Ne güzel ilkiniz oldum" Vafılımı 5 dakkaya mideme indirdim.
Ayağa kalktım ani kalkmandan dolayı başım döndü .Sonra toparladım lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadım telefonum çalmıştı yabancı numaraydı telefonu açıp.
"Alo" Yutkunma sesi sonra Mert in sesi "İnci Kaya kom" devamını getirmeden kapadım o adam için üzülmiycektim tekrar çaldı açmadım engelledim.
Tam çıkçakken tekrar çaldı "Bu dinle Kayanın son sözünü söyleyim bari"
Durdum son söz ağzımdan sadece "Ne" Mert derin nefes alıp "Seni çok sevdiğini söyledi sonrada rampadan uçup denize düştü arabadan çıkabilirmiş ama oo yapmamış"
Ne yani kendisini bile istiye Mert devam edip "Polisler intiar dedi ama başka bir şeyler var ve ben bunu bulamıyorum sana ihtiyacım var"
"Gelemem yapamam ben bilmiyorum istesem bile ailem bile izin vermez onun bana yaptığı o şeyden sonra"
Gözlerim dolmuş "Ben çocuğumu kaybederken o başka bir kızlaydı onu gördüm bunun bir açıklaması olamaz"
Telefonu kapayıp derin nefes aldım toletten çıkıp geri dönceğim sıra arkamda hareketlik hissettim arkama baktım kimse yoktu.
Umursamayıp abimlerin yanına gittim ikiside yemiş beni bekliyorlardı Hasan "Noldu sana"
Gözlerim kızarmış olmalıydı "Kaya" bişe saklama gereyi yoktu zor durumumda yanımdaydılar ve onlardan gizli DNA testide yaptım.
Hasan "Senimi aradı" hayır diye kafa salladım ikiside bana bakarak cevap bekliyorlardı "Kaya komada ve Mert bu kazanın bilerek yapıldığını söyledi bendende yardım istedi"
Doruk "Istersen ben bi bakayım"
Hayır diyemiyordum gözlerim doldu "Neden hayla onu önem siyorum kalbim neden acıyor"Hasan "Ağlama güzelim farkındaysan sulu göz olmaya başladın" gülemek geldi içimden ama sustum en son bebeyim olduğu zaman böyle ağlardım.
Bidakka hamile olabilirmiyim ypkya ben düşürdüm elimi karnıma koyup okşadım ve doktor anne olmam için olasılığı düşük dedi.
Doruk anlamış olcakki elimi tuttu "Sen bebeyini kaybettin ama şunu bil o senin hep yanında bir anne daima evladını hisseder evladıda annesini aralarındaki bağı ölüm bile koparamaz"
Çok güzel konuştu ve ben ağlamam arttı.Hasan "Bunda bişeler var"
Doruk "Daha rezil olmadan gidelim bence" ona sinirle baktım "Sen bana rezilmi diyosun!"
Hasan belime elini koyup mekandan çıktık arabaya bindik ama gözüm siyah arabaya ilişti deyşikti.
Arabaya bindik ilerliyoruz aniden önümüze kırılan arabayla "Ananı avradı NOLUYOLAN!"
Doruk bu durumda bile konuşurken "Susla Dodok muşu"
Hasan "Sanırım pusuya düştük"
elime telefonu alıp tarığa konum sttım Yardım et yazıp kapattım.Arabdaki sakladığım taramala silahtan birini elime alıp ayarlayıp hazırda bekledim "Şimdi ben bunlsrın anansını sikçem"
Araba hayla ilerliyordu arkadan silah sesleri gelsede sinirim bozulduğu için takmadım.
Camı açtım Hasan "Yapma" Doruk gülerek "Geçkaldın" camdan çıkıp arkadaki arabayı taradım mermi bitince silahı fırlattım.
Cam kırılmıştı içerde o kızı gördüm Kayanın nişanlısı sinirim artrı elime aldığım taramalayı direk arabayı taradım.
Nasıl taradıysam araba patladı "Noldu lan PİÇ!" gülerek arabaya baktım arkadan Tarık abimin arabasını gördüm hayretle bana bakıyordu bende gülerek el salladım.
Tarık "Ben burayaı hallederim siz gidin" Gülerek kafa salladım telefonumu elime alıp Hasan ile Doruğa baktım Hasan ağzı açık bana bakıyordu Doruk "İşte benim Kızım" diyip yanaklarımdan öptü.
Gülmem durdu aklıma Mertin dedikleri geldi "Geri dönüyoruz Kayaya yapılan kumpası kimin yaptığını bulcaz"
Hasan "Neden biziml" lafını bölüp "Bu kumpası yapan kişyle Kayaya yapılan kumpas pilanlı ve aynı şekilde olabilir"
Doruk "Bu doğru olabilir ama neden?" yutkundum "Kayanın nişanlısını gördüm ya kumpası o yaptı yada başkası o yüzden dönmemiz lazım"
Hasan"Buletler hazır bile ozaman hazırlanında gidelim kim bu piç öyrenelim"
Gülerek elimdeki silaha bakarak "Hayatımdaki en büyük işkenceyi yapçam ona o bile şaşırcak"
Doruk güldü Hasan sustu bende Kayayı düşündüm hangi orospu yaptıysa onu bulcaktım
Selamlar bölüm geç geldi çünkü bayram ziyaretindeyiz vende arada bi yazıp bırakıyordum yeni bölümde görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...