30

63 2 0
                                    

Magazincileri atlatıp eve gittik yürümekte bile zorlanıyordum annem bana destek olup evin bahçesine zorda olsa adım atabildim.

Girmemle canım yandı eve yaklıştıkça kalbim sıkıştı evin kapısını aöıp içeri girmemle nefesim kesildi koltukta yıkılmış şekilde oturan çalışan kafası sarılmıştı yanına gidip oturdum.

Sesiz geçen zaman onun hıçkırıp bana son bulmuştur. "Çok üzgünüm ben dedesi diye içeri-"

Onu susturup sarıldım "Senin suçun yok korumaya çalıştın ama olmadı bende çalıştım ama bak"

Elimi açıp gösterdim "Kucağıma alsam bile koruyamadım " ellerim titriyordu kadın sahada ağladı.

Ben zor tutuyordum ağlamamalıydım ama olmadı hıçkırarak acımı bağırıp dışarı vurdum.

"Onu benden aldılar! "
Annem de bana sarıldı "Ben kendi çocuğumu unutmuşum hemde kolarımda ölmüş! "

Sinirden gülmeye başladım
"Ben nasıl yaşıycam anne!"
Annem zoraki sakinleştirdi.

Yukarı çıkıp odama götürüyordu ama ben "Anne beni oğluma götür"
Acıyla tebessüm edip başka odanın kapısını açtı.

Odanın her yeri bebek kokusu sarmıştı veliye doğru gidip içindeki yorganı alıp içime çektim olduğum yerde dizlerimin üstüne çöküp sesizce ağladım.

Annem sırtımı okşayıp teselli etmeye çalıştı.
"Anne bir anne nasıl evladını unutur hemde iki tane ikiside öldü ve ben hatırlamıyorum! "

Kalbime vurup acımı dindirmeye çalıştım ama nafile daha sert vurdum annem elimi tutup durdurmaya çalıştı arkadan sarılan abimler, Mert, Babam ve Deniz...

Denizi görüp ayağa kalktım sinirle ona dönüp "Hayatıma neden girdi? "
Elimde örtüyü sıkıp "Bilerekmi girdin!? "

Deniz "İlkte öyleyd-"
Elimi kaldırkp son kalan gücümle suratıma tokat attım.

"Ben naptım size sırf şu sikik intikamınız yüzünden ben neden evlat acısı çekiyorum!! "

Yakadından tutup "Anne dedi!! Ölmeden önce bana ANNE dedi! " yakasından sertçe itip geri çekildim sinirde gülerek "Aldın intikamını siktin hayatımı onca ihanette rağmen sana duygu besledim. "

Deniz susmuş beni dinliyordu "Ben mutlu olamazmıyım!! "
Sinirle ona vurmaya başladım "Siktiniz hayatımı
Mutlumusunuz intikamı aldınız başka ne kaldı? "

Hıçkırarak ağladım abimler Denizi alıp odan çıkardı babam bana sarılıp güçsüz kalmaktan dolayı beni kucağına alıp götürdü...

Deniz

Hayatımda hiç bukadar pişman hissetmemiştim İnci hayatıma girdiğin için teşekkürler ama ben senin değerini bilemedim sırd intikam için yaklaştım ama sonu beklendiği gibi olmadı.

Canı çok yandı Ata kucağında ölünce nedense benimde canım yandı kendi evladım gibi hissettim ama hatalıydım dedeme güvenmemelidir önlemini baştan almalıydım...

Şimdi veda vakti yatakta yorgunluktan uyuyan İnciye baktım son kez  ona bukadar yakın olcaktım hayatını parçalayan ben değildim ama ailemsin ve bende o parçalama işini başlatan kişi olmak canımı yakıyordu.

Bunlar olmasaydı mutlu olurduk ama hayat bizde taraf deyilmiş İnciye son kez bakıp dudağından son kez öpüp odadan çıktım çıkmadan önce bal ucuna not yazdım.

Not:Hayatını maffetmek istemezdim herşey için pişmanım bidaha böyle acılar yaşamaman için canımı vermeye razıyım...

Bunun zamanı deyil biliyorum ama seni seviyorum Atayı kısacık zamanda kendi evladım gibi sevdim... Sizi asla unutmıycam.

Gerçekten bana ihtiyacın olursa bana ulaşabilirsin belki istemezsin bilemem.

Kendine iyi bak.

Seni Seviyorum..

Acım vardı ama gitmek zorundayım ailemin intikam arzusunu sonlandırmam gerek.

Merdivenlerden aşşağa inerken evdeki herkez suspus acılarını içlerinde yaşıyorlardı.

Son kez onlarla da vedalaşıp kendi evimden ayrıldım bu ev sadece üç gün huzur buldu o huzurda derinlere gömüldü...

İnci(4 ay sonra)

Atanın ölümünden uzun zaman geçti zorda olsa kendimi topladım ama acım vardı.

Şuan ise hayatıkı bok edenlerden tek tek intikamımı alcaktım bunu ister Kaya ailesinden başlıycamtım..

Şuan bütün şirketlerin olduğu bir galadaydım ve en iyi şirket ödülünün sahibi açıklancaktı son 2 ayda şirketi yurt dışına ticaret arttırıp üstüne ayrı dört şirket daha açtım kazanan belliydi oda ben.

Kimse bilmezken tek ben biliyordum saolsun Mert yardım etti.

Salona girmemle dikkatlar üstüme çekildi partnerim yok sanıyorlaedı ama yanılıyordular.

"İnci"

Gülerek arkama döndüm
"Hoş geldin Deniz.. "

Uzun bir aradan sonra tekrar karşınızdayım bölüm kısa oldu kusuruma bakmayın şuan okul seçim işleriyle uğraşıyorum.

Okadarda abartılcak bir puan almadım.
Neyse.

Benim gibi Lgs sınavı olanlara geçmiş olsun umarım benim notundan yüksek almışsınızdır.

Çok yakında bölümler düzene girip atıcam cuma yada pazar gününe kadar.

Sizi çok seviyorum altı bin okuma ve oylarınız için çok teşekkürler yorumlarınızı okuyorum hepinizin kimi cevap vermediklerini var heycandan ne yazcağımı şaşırıyorum o yüzden beyeni yorum.

Yakın bir zamanda daha iyi bi kurguyla gelmeyi pilanlıyorum.

Diğer bölümde görüşürüz!!.









Benim MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin