Kafamda yankılanan seslerle olduğum yerde kaldım ellerim titriyordu elimi karnıma götürdüm bakmaya cesaretim yoktu elime gelen sıcak sıvıyla elime baktım.Kan
Elimdeki kanla karşımdaki adamlara baktım Kaya ordaydı ama geç kaldı gözlerim dolmuştu tutmaya gerek yoktu çığlık atarak ağlıyordum.
"Kaya ona vurdular" Kaya yanıma gelip kanayan yere baktı sonra yerdeki kadına
"Olamaz olamaz" arkadan adım sesleri gelmişti Merti görmemle "Hastane" dedim tek bunu diyebildim sonra gözlerim kapandı.
Kaya
Kol satimle saate bakıyordum İnci gideli çok olmadı ama merak ediyordum elimdeki telefonun titreşmesiyle telefona baktım.
İncinin yüzüyünden yardım istiyordu telefonuma onun olduğu yerin sinyali geldi direk Merte kısa mesaj atıp ilerledim.
Telefondan konuma takip ederek ilerledim biraz ileride olduğu yere gelmiştim kapıda iki adam vardı direk elim tetikte olmak için silaha gitti içerden "Vur" sesi duydum adam belinden silahı alıp hızla doğrullttu bende silahı çıkartıp adama vurdum ama geç kaldım .
Koşarak tolete gittim direk larşıma İnci eli karnındaydı öylece duruyordu elini kaldırıp eline baktı sorna bana .
Ne yapçağımı bilmiyordum İnci "Onu vurdular" koşarak yanına gittim elimle karnına dokundum kanıyordu çaresizidim kafam yerde acıyla kıvranan kıza baktım o yapmıştım.
Mert gelmişti oda şokta İnciye bakıyordi İnci "Hastane" diyebilmişti tek budurumda bile herşeyi düşünüyordu.
Osıra inci kollarıma düştü hemen kucağıma aldım Mert yerdeki kızı kaldırmıştı peşimden sürüklüyordu herkes bize baksada tek umursadığım İnci ve çocuğumdu.
Hızlı adımlarla mekandan çıkıp arabaya bindim inci hayla kucağımda oturuyordu ellerim akndı onun kanıyla.
Adam kırmızı ışıkta durcaktı "Lan Aptal basana gaza benim burda Karım kan kaybediyor sen gelmiş duruyorsun"
Adam gaza basıyordu ama nafile
En yakın hastaneye gelmiştik İnci yi kucağıma alıp hastaneye koşuyordum "Yardım edin!" görevli kadın İnciyi benden alıp götürdü.
Olduğum yerde kalmıştım kanlı olan ellerime bakıyordum ilk defa kandan korkuyordum yıllardır ona dokunmya bile cesaret edemediğim kadını vurmuşlardı ve heryerim onun kanıyla kaplıydı.
Arkadan Mert sırtıma vurarsk sıvazlıyordu "İyi olcak olmaz zorunda bizi bırakamaz" Evet bizi bırakamaz.
Çocuğumuzuda bırakamaz bizi bırakamaz
Mert
Yoğum bakımın önündeyiz Kaya tek kelime dahi etmiyoru korkuyordu bende ama o benden fazlaydı.
Doktorun çıkmasını bekliyorduk sapa sağlam ama bebek o ölebilirdi.
Saatlerdir burdaydık ensonunda doktor çıkmıştı Kaay kalkıp doktora doğru gitti "İyilermi" umut dolu gözlerle doktora baktı.
"Hastanın neyisiniz" direk "Kocasıyın Karım ve çocuğum nasıl"
Doktor "Karınız iyi fakat bebeyinize aynı şeyi söyleyemem bu geceyi atlatırsa durumu düzelir oyüzden özel bir odaya alcaz."
Inci için endişem geçsede çocuk o kötüydü doktor "Bi sorundaha var" İkimizde aynanda doktora baktım "Karınız düzenli kulandığı ilaç veya benzeri şeyler kullandımı"
Kaya"Bi zamanlar babası ağrı kesici diyip ona ilaç vermiş" Kaay yutkunarak "Neden noldu"
"Kullandığı ilaç yüzünden bebeye zarar geliyor bir ilaç var ama malesefki zor bulunur kullanmassa bebek zamanla anne karnında ölecek"
Kaya cidden büyük bir çöküş yaşıyordu çocuğu hertürlü ölüm tehlikesi vardı "Nerde bulabiliriz"
Doktor "Bilmiyorum ama ilacın ismi bu" Kaya direk adamın uzattığı kağıdı alıp adamlara ismi söyleyip aramalarını söyledi.
Kaya hayla ayaktaydı ben bişe yapmıyordum çocukken koruduğumuz kız yoğun bakımdaydı inanması bile zordu
Bunları haketçek vişe yapmadı yapmadık ...
Kaya
Yoğun bakımın önündeydik inci içerdeydi bize göstermiyorlardı.
kendimden nefret ediyorsum neden tek gönderdimki yanımda okadar koruma vardı ne boka yanımdaydıki.Çoğumun hayatıda tehlikedeydi ilaçları arıyorlardı ama hayla olumlu sonuç yoktu o kadın ne istediki incimden ne.
İnci
Gözlerimi karanlık bi odada açtım nerdeydim ben etrafa bakıyordum yattığım yerden kalkıp "Kimse yokmu!"
ayak sesleri geldi sonra kapı açıldı.İçeriye gelen parlaklıkla gözlerimi kıstım.Bir adam vardı arkasındada bir erkek daha vardı ama kim olduklarını bilmiyordum.
bana yaklaşmalarıyla bir adım geri çekikip karnıma elimi koydum koruma altına alıyirdum ama bu durumda onu korumam zordu
"Kimsiniz" adam "İnci bizi hatırlamıyormusun" arkadaki çocuk"Bizi unutamassın deyilmi"
ne siyorlar ya "Ne diyosunuz sizi ranımıyorum"Bir adım daha yaklaştı "Bir adım daha atarsın o boynunu kırarım" Adam "Bunu biliyorum ama bunu bana yapamassın"
Gülerek "Nedenki" bana yaklaşıp "Hangi kız kendi öz babasının boynunu kırar"
Babamı "Üvey babasını vurcak bir kız onu terk eden öz babasını boynunuda kırabilir"
Bana "Ben seni terk etmedim o annen olcak kadın yaptı" elimle durdurdum "Umrumda deyil sadece gitmek istiyorum seni görmek istemiyorum"
Arkadaki erkek çocuk bana gelip sarıldı arkasından iki çocuk daha "Bari abilerine kıyma"
Abimi hayır abilerim vardı ama ben bunu bilmiyorudum
Selam bir duyurum var bu iki gün bölüm gelmiycek biriktircem ve bir haftalık tatil var ozamanda bölüm atma olasılığım az fotoraf çekimim olcak oyüzden elbise aramaya gitçem ve bir taşınma mevzumuz var neyse
Bir haftalık tatilde bölüm atma olasılığım az belki bir iki bölüm atarım
Okuma oranı artıyor ve bu hoşuma gidiyor yazım hatalarımın kusuruna bakmayın.
Diyer bölümde görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...