İki gün sınavım yokmuş bu iki günde iki bölüm atmayı düşünüyorum neyse iyi okumalar
Not:Bir hata olmuş yeni fark ettim baş erkeyimizin ismi Kaya dı ben Kaan diye yazmışım
kitap bitince düzenlerim lütfen kusuruma bakmayın...İnci
Gözlerimi beyaz sade bir odada açtım yataktan doğrulup etrafı inceledim hastanedeydik burda ne işim vardı dünü hatırlamaya çalışsamda kafama ağrısından düşünemedim.
Babam hep ilaç verirdi kafam ağırmesın diye aradabi ağrımı arttırsada sonunda geçiyordu.
koluma takılan serumu çıkarıp odandan çıktın karşımda Mert ve Kaya ikiside kalkıp yanıma geldi
Kaya "Ağrın filan varmı" duymazlıktan gelip Merte ssrıldım "Nerelerdesin sen" sarılmama karşılık verip "İyi olduğundan eminmisin "
geri çekilip "Noluyorya asıl siz iyimissiniz ve biz neden hastanedeyiz"
Kaya "Doktor geliyor şimdi öyrenceksin" Doktor yanımıza gelmiş alındeki dosyayı inceliyordu.
"Evet İnci hanım durumunuz iyi"
bana baktı gülerek "Oda iyi"
"Ne?" Erkek olan doktor gülüyordu "Hamilesiniz ve bu hamilelik zor olcak oyüzden dikkatli olmalısınız"elim benden bağımsız karnıma gitti boştaki elimle duvardan destek alıyordum Kaya bana destek olmak için kolumu tutçaktı.
Bunu izin vermeden "Bırak dokunma bana" Mert bana dokuncaktıki kafama giren ağrıyla "İlaç kafam çatlıyor"
Doktor bunu bekliyor gibiydi diren bana ilaç ve su uzattı ilaçla suyu içtim ama etkisi yoktu.
Elimle kafamı ovuşturdum "Gidelim burası iyi gelmedi"
Mert kolumdan tutarak ilerledik Kaya doktorla konuşuyordu.Hastaneden çıkıo arabaya bindim elimle karnımı okşuyordum onu hissetmek istiyordum nekadar istemeyerek olsada benim çocuğumdu.
Kafamı cama yaslamış ereafı izliyordum Kaya sarsak adınlarla arabaya geliyordu.
Kafama giren acıyla yine yüzümü buruşturdum o andan kafamda bir şerit geçmißti ben ve Mert.
Mert bana bakıyordu "Mert sen bana ihanet etmedindimi?"
Mert sustu o anı aklıma geldiği için herşey doğruydu oyüzden daha üstlemedim."Senden beklemezdim" tek bunu dedim onun için deymezdi.Sinirliydim ama sakin kalmaya çalıştım Kaya arabaya binmiş gidiyorduk..
Kaya
"Ata duruma nasıl" korkuyordum
sakin kalmaya çalışıyordum ama olmuyordu terliyordum.Ata"Tahminler doğru ilaç verilmiş ve şırıngaylada enjekte edilmiş ama bu uzun bir zaman önce"
Duyduklarım yalan olsun istiyordum "Neden" Ata "Bu enjekte edilen maddeyi araştırıyoruz ama sonuçlar olunlu olmıycak gibi kendi karışımlarını İnciye enjekte edip deney niyetinde kullanılmış sonrada onun karakterini deyiştirmişler ve şimdiki pisikolojisi bozuk İnci oluştu"
Bişe diyemiyordum Ataya "Peki çocuk o" Ata "Bilmiyoruz eyer enjekte edilen maddenin miktarına bağlı"
Daha dinlemek istemiyordum hastaneden çıkmak için ilerledim arkamdan Ata "Geçmişini hatırlarsa düzelir ama bu gidişle kafayı yeme olasılığı var!"
Duymak istemiyorudum hangi orospu benim çocukluk aşkıma dokunur sırt tokat sttım diye saçını çektim diye ona dokunmaya cesaretimde yoktu ama onlar durmamış.
Onları bulup hayatları boyunca işkence ettirmezsem bebimde ismiim Kaya olmasın...
İnci
Eve gelmiştik ve ben arkama bakmadan eve girip odama doğru ilerledim odama girince rahat bir nefes verip banyoya girdim .
Aynadan karnıma bakıyordum "Belki güzel bir aile olabiliriz" fısıldıyordum onla konuşmak istiyordum
Banyo yapıp üstüme siyah ve kırmızı karışımı uzun rahat bir elbise giyip balkona gittim.
Elime aldığım kitabı okuycaktım ama kapının çalmasıyla dikkatim bozulmuştu kapıya bakıp bir kızın bana meyve tabağa getirmesine baktım.
Masaya koyup gitçekti ama durdurdum "Nutella getirirmisin"
kadın gülerek odadan çıktı beş dakka olmadan elinde nutella ve kaşıkla geri geldi.Masaya bırakıp gitti meyve tabağıdna jelebonda vardı en sevdiğim.
Kitap okuysrak yiyordum tabak bitmişti zaten kız ondakkada bir beji kontrol ediyordu bu epey razahtsız edici neyse tabağım bitmişti ve kız yeni tabak getirdi onuda yedim yani zorla ziyan olamsındiye.
kapı açıldı yine kız geldi diye bakamdım karşıma geçen Kaya ve Mertle oturduğum yerden doğrulup oturuşumu düzelttim.
"Nevar" Mert "İnci önemli bir konu var" Kaya elimi tutmak için uzandı ama geri çektim Kaya "Sakin ol"
"Hadi sadede gelin" Kaya "Baban"
ne oldu babama "Öldü" ne ölmekmi kim yaptı bunu "Kim yaptı" Mert Kayaya bakıp onay istermiş gubi baktı"Şöyle oldu sen babanı vurmaya çalıştın ama biri omzuna ve karnına geldi"
gülerek "Ben babamiı ne diye vurıyım"Mert babamı neden vurduğumu ve bayılmamı anlattı şaşkındım
"Ben babamı ne diye vurıyımki kendi öz babamı"
Kaya elimi tuttu "Biz sokak çocuğuyuz sokakta büyüdük"Yazım hatalarım var düzeltmek istesemde olmuyor saçma gelen kısımları bana söyleyin isterseniz deyiştiririm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...