(Bir hafta sonra)İşte geldik o mühim zamana düyün zamanı heycandan çıldırcaktım.
Kapıdan Abilerim ve babam girdi.
Doruk "Çok duygulandım" omzuna vurup "Yapma bak uüçkez ağlayıp bozdum bidaha bozulmasın"Taha "Sus osuruk böceyi ağlatçan kızı" Doruk "Hay sizin soruk böceyinize" Hasan "Nekadar güzelsin"
Güelrek "Tabii canım" Babam "Vaybe seni bulduk ama bukadar hızlı elden gitmeni beklemedim"
Güldüm "Yapçak bişe yok bu bebiş herşeyi hızlandırdı" Doruk "Ben gidiyom sinirmi bozdunuz"
Gitti Taha "Ben şu osuruk böceyine bakayım sonra korumalara bakar gelirim"Hasan "Bende konuklara karşılıyım zaten zamanda geldi"
Babam "Evet beş dakkaya çıkmamız alzım"Kafa salladım ayandan sonkez kendiem baktım Hasan gitmişti ve babamla baş başaydık.
Bana "Annen gibisin" yutkundum beni o sokaklara annem bıraktı ama ona çok benziyordum.
"Malesef" Babam bana sarıldı "Onu bulduk ve seni söylesik bana verdiği cevap ölümü ölü deyilse ben öldürcem gibi bişiler geveledi ama ebn onun kafasına sıktım"
Babam annnemi çok sevdi ama bana yaptıklarından sonra sevgisini kalbine gömüp unutmaya çalıştı.
"Neyse hadi bakalaım gitme vakti"
Tebesüm edip uzattı koluna girip odadan çıktık.Uzun bir halı avrdı yavaş adımlarla ilerledik.Kaya beni görünce gözleri parladı benimde ondan farkım yoktu çok yakışıklıydı.
Babam Kayanın yanında durdu ve beni bıraktı sonkez eni öpüp konukların arasına girdi.
Kayayla beraber düyün masasına doğeu ilerledik.
İkimizde oturduk ama nikah memuru yoktu.Sonra uğultu ve aaa diye bağırma sesi Kaya sandalyeden kalkıp siyahlara bürünmüş kişiye baktı.
Nikah memuruna silah tutuyordu
Kaya "Kimsin"Bende ayaklanıp Kayanın kolunu tuttum.O kapşonunu çıkartıp bize baktı Sinem.Bana bakıyordu yüzü yanmıştı korumalar silahlarını çekti .
Sinem "Kaya cidden benim yerime omu" Kaya beni arkasına aldı. "Sinem bir kaza çıkmadan indir o silahı"
Sinem Kayaya "Kaya o senin yanı dakı kadı bana ne yaptı bak beni gören korkup yönü deyiştiriyor"
Silahı bana doğrulttu ama Kaya beni dahada arkasına çekti ama ven izin vermedim.
Kaya "Sinem indir o silahı"
Sinem "Kaya sevgilim yanıma gel o kadını sevmiyorsun biliyorum"
Ne saçmalıyordu."Nikah memueu burdayken hazır bende böyleyken" ceketini çıkarttı ve beyaz bir elbise .
Sinirim geriliyordu."Sevemdiğin biriyle deyil sevdiğinle benimle evlen vende seni seviyorum önceden olanalrı unutalım tekrardan başlayabiliriz"
Gelinliyimin altındaki salhı çıkarıp Sinemin kolundan vurdum.
Acıyla bağırdı Nikah memuru korkup hemen kaçtı Sienmin diyer kolundan vurup.
"Bebeyimi bendne almanın acısı ağır olcak ama sen nefes almayı dahi hak etmiyosun"
Boğazından vurdum yere yığıldı koeumalar Sinemi alıp götürdüler.
Kayaya dönüp "Hadi kocacım biz bunları atlatırız ve alışıgız hadi kıyalım bu nikahı"
Elinden tutup oturttum Nikah memeuru sanki alışık gibi bu olaylara oda gelip oturdu.
Tam konuşçakken "Direk nikahı kıy" dedim.Kaya güldü adam.
"Sayın Kaya Demir, İnci Güleri eşiniz olarak kabul ediyormusunuz"Kaya "Evet!" Alkışladılar ben heycandan doğurcaktım.
""Sayın İnci Güler ,Kaya Demiri eşiniz olarak kabül ediyormusunuz"Mikrofana "Evet" diyip bağırdım.
"Sizde şayitmisiniz" Çilek ve Mert "Evet" dediklerinde uçma raddesine gelmiştim.Önümüze gelen kağıdı Önce Kaya sonra ben imzaladım.Nikah memeuru evlilik cüzdanını baan uzatınca Kayanın ayağına basarak kalktım.
"Kaya bugünden itibaren benim kocam sın ve hiçbir kızla yakınlaşmıycaksın" Kayada gülerke "Sende benim karımsın ve erkeklere yakınlaşamıycaksın"
Dudağından öpüp geri çekildim herkes alkışladı halay filan derken kendimi odaya atıp dinlendim.
Ben öyle sanıyordum şuan evdeydik.
Yataktan kalkmaya çalıştım ama beni saran Kayayla durdum.
Gülerek onu dürttüm "Kaya hadi kalk""İnci uyu güzelim" Gülerek yanağından öptüm "Ama ben acıktım" Kaya yataktan kalkıp Hazırlan dışarı çıkalım"
Hülerek kafa sallayıp hazırlandım
Kot ve Rahat bir gömlek giyip çıktım.Kaya dışarda beni bekliyordu çalan telefonla durudm yabancı numaraydı.
Kayanın yanına gidip arabaya bindim aramayı açıp.
"Alo"
"Kızım İnci"
"Kimsiniz"
"Ben Rüya kızım annen öz annnen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...