17

101 4 0
                                    


(6 Hafta Sonra)

"GELİYORLAR!" Heycandan yerimden zıplıyorum istemeye gelmişlerdi Çilek içerde bin takla atıyordu.

Abimeler ise Doruk "Bi dövemedik amına koyayım yardımda edemedik" Tarık "Bizde suç yurt dışında araştırma yapmıycaktık"
Hasan "Yeter lan sizde beyin yok babamı ikna eder verdirmeyiz kızı"

"Lan sizi döversemmi akıllanırsız"
Babam içeri girdi "Valla abinleri dinlemeliyimmi bilmem ama pek veresim gelmiyor"

Gözlerim doldu "Aylıycam ama"
Doruk"Of tamam veririz" ona bakıp "Sus sen osurup poceyi"
Taha ve Hasan "Osuruk!"

Doruk "Yeter lan" Nil "Geldiilerr ay ölcem sanırım"

Ben kapıyı açtım karşıma bütün heybetiyle Kaya duruyordu.
Saçlarını jelle düzeltmiş ve yine eyrı bie takımla havasını göstermişti.

Elindeki çiçeği alıp içeri geçmesini işaret ettim.Bana gülerek sarılcaktıki dört ölümcül insan yüzünden durdu.

Mert Nil bakarak gülüyordu elindeki çukulatayı bana verip içeri geçti.

Sonra içeri yaşlı bir adam ve kadın girdi.Kayanın ayarladığı tanıdıkları.

Onlarda içeri girdi ssonraadamlar gelip elime büssürü çiçek verip gittiler.

Oha yani yirmi buket gül getirdiler çiçekleri çalışanlara verip içeri girdim.

Babamla başka bir adam konuşuyordu Kaya bana bakıyordu.

Nil ve Çilek kalkıp "Kahve vakti"
Nutfağa gidip fincanları çıkarttım.Kahve makinasını alıp şekerle suyu koyup sonra lahveyide koyup karıştırdım.

Kaynayınca hemen fincanlara döktün.Ama Çileyin "Tuzu verin bana" demesiyle ona baktım Nilde ona aktılıp bir kahveye bir kaşık tuz döktüler

"Oha kocam ölcek" Çilek "Boşver hadi götür ama buk Kayaya ver"
Gülerek salona geçtim kahveleri tek tek verdim Kaya kendi kahvesini bulup önüne koydu salak adam gitti dirke tuzluyu aldı.

herkese kahvesini verip oturdum Kaya kahveden bie yudum aldı yüzünü ekşitip bana baktı.

Doruk "Afferin la" Taha "İçersen kızı veririz" Allah sizi napmasın Kaya tuzmuz dinlemez diker kafaya şimdi.

Kaya kahveyi tek yudumda içip bıraktı.Biraz şaşkındım.Babam abimlere "Sizin bu salaklık bendenmi geldi pek emin deyilim"

Neyse beş dakka sohbet etttiler sorna adam "Sebebi ziyaretimi biliyorsunuz" Babam uerinden kıpırdanıp diik durdu ben heycandan yerimde zor duruyordum.

"Bu güzeller güzeli kızımızı oğlumuz Kayaya istiyoruz" Babama baktım babam "İkiside bir birini sevmiş malum çocukta var bize laf söylemek artiık düşmez verdim gitti"

Gülerek ayağa kalktım herkes kalktı yüzük zamanı ayy bi heycanlandım Doruk bana sırıtarak bakıyordu.

Sıçtık yüzükleri taktı makası eline aldı ipi kesmeye çalıştiı "Makas kesmiyor" Laya cebinden ikiyüzlük çıkartıp koydu.

"Kesmiyorr" Birdaha koydu kesmedi bidaha yine kesmedi En sonunda binlik koydu valla bin dört yüz tele olduğu halde kesmedi.

Belinden buçak çıkartıp tepsiye koydu."Bu keser bence" gülmemek için zor tutuyordum Doruk "O biyerini kesmesse iyidir"

Ve makas kesti gülerek Kayaya sarıldım "Sırada düyün var"
"Kocam olcan" Kaya "Karım olcan"

(Bir ay sonra)

"Nil ölcem meraktan!" Cinsiyet partisi vardı ama benim deyil Çileyin.

Çilek merakan ölcekti ama Nil döylemiyordu çünkü biz ayarlıycaktık Ata "Eee hadi"

Nil "Yok saklanıyor" Ata "Nedemek saklanıyor"
Nil "Göremiyorum iki haftaya anca"

Çilek "Ofya okadarda meraklanmıştık"
Ata "Üzülme be güzelim az kaldı iki hafta daha dayanırız"

Çilek karnından jeli silip kalktı direk odadan çıktı akşam eylence vardı oda biliyordu.

Ama onun içindi Nil "Ayy Biz şimd
Hala mı olcaz" gülerek "Teyzede olcam halada olcam "

İkimizde gülerek sarıldık cinsiyeti bir Nil bilcekti.Hastaneden çıkıp bizim evin bahçesini cinsiyet partisi için hazırlıyorduk.

Pastayı 6 kişilik ayarladık ve küçük bir yerinde pembe ve ya mavi renkte krema olcak onu bulursalar öyrencekler havuzuda ona göre ayarladık cinsiyeti belli olduğu zaman havuzda o renkge bürüncek ve süpriz.

Ben böyle istemiştim.Nil Mert ile bahçeyi ayarlarken ben Kayanın yanına gittim.

Odada oda hazırlanıyordu beyaz bir gömlek ve siyah kot giymişti.
Beni görünce "Sevgilim" gülerek ona sarıldım.

"Bir hafta sonra sana kocam diycem" Gülerek anlımı öptü eve tdüyüne az kaldı.
Baya mutluydum ama şuan hazırlanmam lazım.

"Hadi bakam gitsen ben hazırlancam"Kaya "Görmedik sanki" diye homurdanınca "Bebeyimiz kız olunca kocası olurda bunu ona söylese ne yaparsın"

Ne alaka dercesine baktı "Of İnci tamam çıkıyorum"
O çıkınca dolaptan kendime beyaz bir elbise giyip makyajımı abartmadan yapıp çıktım.

Herkes ne ara geldiyse dışarda sohbet ediyorlardı Çilek çok heycanlanmış ama öyrenemeyince üzüldü.

Beni gören Nil "Hadi pasta zamanı!" Çilek "Tabak" Nil gülerek
"Bardağımızı batırcaz hiç görmedinmi kız"

Çilek eline bardağını aldı bende kameraları çalıştırdım.
Nil "Önce ikiniz yapın aynanda ama bardaklara bakmayın"

Çilek daha anlamadı Ata bardağını aldı Çileyi bekeldi aynanda pastaya batırdıklarında gülümsedim.

Sonra teker teker bizde yaptık aynısını.Nil "Hadi yiyin" ben çatalımı ortaya daldırdım yok.

Nil "Bu pastada bir süpriz var"Kayada baktı ondada deyildi.
Merttede yoktu.

Nil heycanla pastasını baktı ama yoktu.Çilek "Bu mavi krema nekadar iyrenç" Ata "Ne mavisi"

Nil "Çilek deme öyle kız" Çilek anlamadı ama Ata "Bidakka"
Çilek pastasindan bir çatal daha aldı soonra havuz köpürdü ve mavi oldu.

Çilek "Noluyor!"Nil "Bebeyinin cinsiyeti salak!" Ata vağırarak gülüyordu Çilek ağlamaya başladı Ata bildiğin havuza atladı.Gülerek onları izledim.

Kayaya yaslandım "Biz nezaman öyrences bu bebeşin cinsini"
Gülerek "Cins deme o hayvan deyil" gülerek Ata ve Çileyi izledik.

Ama içimdeki kötü bir his vardı bize bişe olcaktı ama ne.






Benim MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin