29

95 5 2
                                    

Kılavyem sorunlu yazım hataları için üzgünüm LGS bitti çok şükür bende bittim yüksek almıycam dopru yapıpta sonra yanlış işaretlersem...
Neyse iyi okumalar.

Gözlerimi açmak istemedim kapadım sıkı sıkı gözlerimdeki yaşları tutamayıp gözüm kapalı aktı.

Bağırış sesleri onları umursamadım gürültü silah sesleri "Annem"
Ateşi salladım "Bida desene anne"

"Ateş, bebeyim hadi anne de" gözlerim hayla kapalıydı gözlerimi açıp yavaşça Ateşe baktım tam ona baktığımda zaman durdu benim için nefes alamıyordum.

Ağlamam arttı acılı bir çığlığa dönüştü tüm sinirimi öfkemi acımı bağırıp atmak istercesi bağırdım sesler durdu Ateşe baktım kafası kanıyordu.

"bebeyim" kokladım ama o iyrenç koku vardı kan.
"Ateş!! " Ateşi kendime bastırıp "Özürdilerim! " olduğum yerde sırtıma saplanan ani acı bile etkisizdi.

Bir tanede daha acı girdi ama hayla dimditim
Babama baktım gözleri dolu bana bakıyordu "Baba bana anne dedi! "
Gülemem lazımken acıyla ağlıyordum.

Deniz bana sarıldı "Ben anne olmıycak kadar beceriksizim bebeyim kolarımda ha-hareketsiZ"

Deniz burnunu çekip "Özür dilerim" Ağlamam durdu gözlerim kararıyordu çünkü sırtımdan yediğim kurşun.

Arkama döndüğünde Kaya ve Nili gördüm önlerindeki adam bana silah doğrultmuştu demek o acı o acıydı yerimden sende leyerek kalktım sarsak adımlarla Kaya'ya ilerledim.

Kucağımdaki bebeğimi Kakaya gösterdim "Anne dedi" Kaya direk bana bakıyordu Nile gösterip

"anne diyip kucağımdaki öldü! " Nil sanki üzülmüş gibi gözleri dolmuştu ama mutluydu Kayanında bi farkı yoktu.

Deniz arkama geçip beni kucağına aldı son kez Kaya'ya baktım "Keşke çocuğumun senin gibi babası olmasaydı"

Denize güvenerek gözlerimi yumup kucağımdaki bebeğimi dahada sarıldım
Ben yoruldum daha bişe yapmak istemiyordum...

Deniz

Gözlerim dolu hastanedeyim herkez perişan haldeydi Ateşi kendi çocuğum gibi sevdim ama koruyamadım İnciyi koruyamadım kimseyi lanet olsun ki koruyamadım.

Ameliyatta odasının önünde İnciyi bekliyorduk üç saatir odadaydı ve hala çıkmadı odanın kapısı açıldı herkes ayakandı.

Ağlayan kadın "Kızım durumu nasıl? " doktor bey "Durumu şuanlık iyi ama bir sorun var"

Doruk denen adam "Söyle kardeşime noldu" doktor "Nekadar sürer bilmem ama hastamız bitkisel hayata girdi"

Dönüp kaldım kendimi boşlukta hissettim neden mutlu olamıyorduk.

Nil

  Kaya'ya bakıp "Oğlun öldü ne düşünüyorsun"
Kaya "şuan seni düşünmekteyim" gülerek ona sarılıp eliyle karnını okşadı "Ve bebeyimizi düşünmekteyim"
Dudağından öpüp geri çekildim.

Kaya üstüme çıkıp "bu son"
Gülerek omzuna vurdum "Senin bu doyunmazlığını napçaz? " Baa gülerek "Doyurcaz"

5 ay sonra

Gözlerimi yavaşça açmaya çalışıyordum ama ağrımdan açamıyordum
Gözlerimi tam açıp etrafa baktım hastane odasındaydık.

Ağzıma takılı olan maskeyi çıkartıp rahat bir nefes aldım kolumu kaldırmaya çalışsamda kolumda yatan Denizi fark ettim rahatsız olmasın diye kıpırdanmamaya çalışsamda.

Ama Deniz hemen kalkıp bana baktı gözleri çökmüştü. Elimle göz altlarını okşadım "Noldu yüzünün rengi deyilmiş"

Deniz konuşmadan bana bakıyordu anı hareketle beni kendisine çekip sarıldı.

"Özür dilerim, çok" Kafmı ondan ayırıp "Niye naptın sen? " Deniz şaşkınca bana baktı "Sen Ateşi hatırlıyormusun hani"

"ateş o kim? " Denizin gözleri büyüdü oturduğu yerden kalkıp "Bekle doktoru çağırıyım"

Deniz odadan çıktı iki dakkaya doktorla geldi "Geçmiş olsun İnci hanım"
"Saolun"

Doktor "Size bir kaç sorun olcak" Kafa sallayıp dinledim"Siz en son neyi hatırlıyorsunuz? "
"ben Denizle kaldığım evi ve onun bir tanıdığıyla kavgamı hatırlıyorum"

Doktor "Peki kaybettiğiniz çocuğunuzu hatırlıyormusunuz? "
Gözlerim büyüdü kafamı iki yana sallayıp hayır dedim ben anne olmuşum ve onu kaybettim mi

Doktor "Kanınızdaki ilaç ve acınızdan dolayı sanırım bebeyim izlemek olan bütün anılarınızı unuttunuz kalıcı olabilir ama hatırlamak sizin elinizde"

Doktor geçmiş olsun diyip odadan çıktı Deniz olduğu yerde bana bakıyordu "Ben kötü bir anne olup çocuğumu nasıl unuturum"

Elimle saçlarımı çekiyordum çok canım yanıyordu gözlerimde yaşları tutmayıp ağladım içeri babam annem abilerim Mert "Ben çocuğumu unutun! " kendime daha sert vurdum "Benim yüzümden öldüyse"

Annem bana sarılıp "Yapma kızım sen onu korudun ama karşı taraf "
Kulağımı kapayıp sesleri susturmaya çalıştım.

Sakinleştirici verdiler bi saate hastaneden taburcu olduk. Denizin kolundan dan destek alıp hastaneden çıktık yüzüme patlayan fılaşla afaladım.

Bana sorulan sorularla da şaşırdım ama biri öyle bir soru sorunu olduğum yerde döndüm.

"Daha boşanmadınız ama kocanızın hamile eşiyle çekindiği fotoğraflar gündem oldu. "
Elim kalbime gitti kalbimin derinliklerinde büyük bir acım vardı..

Yutkunup "Tek diyeceğiz benden korksun çünkü deyiştim ben iki evlat kaybetmiş bir anneyken ve o bana destek olmadı. "

Elimle Denizin elini kavrayıp "Kocam olcak adamın yerini doldurdun ve Kaya benden bir deyil iki can aldı ve hepsinde sesiz kaldı nasıl benim canımyandı onunda canıda yancak ona mesajımı iletin daha yeni başlıyoruz! "

Benim MafyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin