"Sen ne diyorsun? "
Deniz "inci" elim ağzıma gitti benim hayatım neden ölüm olmadan devam etmiyordu.Deniz elimi tutçağı sora elimi geri çektim "Sen kime benim suçum olmadığını söyledin? "
Deniz "Önemsiz biri senin aileni suçluyordu bende sizi savundum merak etme bana inanıyor""Deniz nasıl suçunuz yok dersin o adam yaşıyor ve gezebiliyor"
Deniz "ölmüş" Deniz elimi tutıp kendisine çekip "Üzülme bu senin suçun deyildi o aşalık adamın suçu kendine yüklenme"Geri çekişip "O adamı kim öldürdü? " Deniz"Ben öldürdüm ve mafyalığa başladığım zaman oldu"
Dedem yüzünden neler yaşadı kim bilir ailemden birisi bunu yapması çok zoruma gidiyordu.
"Neyse sana bile söyliycektim"
Deniz "Dinliyorum" nasıl desem şimdi "Şu galaya tek gitmek istemiyorum eyer istersen benimle""Gelirim" lafımı bitirmeden verdiği cevap gülümsedim
"Bir saate hazır ol sekizde başlıycak ama bir saatlik yolumuz var"Kol saatine bakıp "Tamam sen aşağa ın geliyorum"
Odadan çıkıp aşağa indim bi yirmi dakkaya Deniz indi. Deniz "Ateş evde kalsın orası pek güvenilir deyil" bende kabul ettim.Görevli kız Ateşi alıp odasında uyuttu. Deniz "Gidelim mi" kafa sallayıp evden çıktık karşıda hazırda bekleyen dört araba bizi bekliyordu öndeki arabaya binip yola çıktık...
Kaya
"Nedemek ben giremem! "
Sinirle telefonu fırlattım arkamdan Nil sarıldı "Sevgilim sakın ol"
"Ne sakın olması beim olan herşeyi aldı şimdi napıcam"Nil"Sevgilim sakın ol ve düşün tuttuğumuz tetikçi İnci'nin sonu olcak ve herşey bizim olcak"
Gülerek "haklısın ozaman gidemiyorum rahatlamam da lazım"
Nil ceketini çıkartıp ince gecelik leriyle "Ee"
"Biraz rahatlayalım"
Nil gülerek boynuma ellerini dolayıp boynumu öpmeye başladı "Ömer nolcak onun dırdoroyla uğraşmaktan yoruldum"Boynunu öpüp ısırırken "sıkarız kafasına merak etme şimdi rahatlama zamanı"...
İnci
Deniz " Geldik" arabadan inice magazinciler bir kaç soru sordu ama cevaplamadan içeri geçtik.
Yüksek konuşma sesleri vardı topuklu ayakkabımın çıkardığı seslerle gözler üzerimizdeydi Deniz elini belime koyup merdivenlerden indik.
Garsonun gösterdiği masaya gittik Deniz "İnci ıyımısın" kafa salalyıp masaya alkolsüz bir koktey söyledik nasıl bişe bilmiyordum meyveli filan karışımlı bişe olcakti.
Deniz kendisine şarap istedi içe çe Çekleri beklerken masaya bir erkek ve bir kız geldi.
Erkek "Oo Deniz yenge kim? " yanındaki kız "Ne saçmalıyorsun onlar sevgili bile deyil kızın çocuğu var ve şey"
Duymadığımı sanıyordu elimi Denizin elinin üstüne koyup "Ve ne? " Kız "Yeni boşanmışsın" gülerek "Ee boşandıysam ne olur"
Kız "Denizin tipi ve karakterine uygun değil"
Bismillah "Senmisin tipi? "
Denize bakıp "Olabilir" gülerek "Ya sen önce yüzündeki ayrı kat olmuş olan makyajını sil sonra gelip konuş"Kız bozulmuştı Erkek "Yenge de yakıyor ha"
Deniz "Haktan siktir git koçum yoksa sonun kötü olur"Kız"Deniz abime ne diyorsun sen aramızmı bozulsun istersin bidaha görüşmeyiz! "Sinirle elimi masaya vurdum " Sesinin ayarına sahip çık kimin galasındasın unutma! "
Kız"Seninmi galan burdan bi tek beni sahibi çıkartır! "
Gülerek "Aptall bu galanın sahibi benim ve bana hakaret ediyosun"Kız"Senin gibi biri nasıl sahip olabilirki pek bişe başaracak tipte yok" masadan kalkıp "İzle ve görr" sahneye doğru gidip sahneye çaıktım.
Mikrofona bir kaç kez dokunup dikkati kendime çektim "Hepinize öncelikle geldiğiniz için teşekkürler"
"Beni tanımayanlar için söyleyim bir zaman lar kocamın benden habersiz şirketlerini sahiplenmesinden dolayı tanışamadık ben İnci Soy Yola ve Soy holdinglerin sahibi tanıştığımıza memnun oldum"
"tekrardan hoşgeldiniz iyi eğlenceler" Sahneden indiğim sıra alkışladılar ben masaya geri dönerken kıza baktım kıp kırmızıydı Denizin yanına oturup "Haktan sanırım sen eski ortaksın"
Kafa salladı "Baban adına üzüldüm yeni şirketimin eski sahibiydi"Haktan elini yumruk yapıp " Sadece kumar oynamayı bilmiyordu umarım sattığınız ev borçlarınızı kapamıştır umarım"
Kız"Sen ne diyosun! " gülerek Haktan baktım "Sen anlamadınmı ama abin anladı hadi ikileyin"
deniz "Demin noldu? "
Gülerek "Onlar silah kaçaklığı yapıyordu bende mallarını çaldım" deniz "Bazen senden korkuyorum"Biz gülerken yanımıza bir adam geldi Deniz yerinden hareketlendi adam "İnci merhaba ben Nila Holding'in sahibi"
Elini uzattı bende elini sıktım."Çocuğunuz nerde? " Derin nefes alıp "Bu pek sizi ilgilendirmez"
Gülerek telefonunu öıkartıp bir vidyo izletti.Ağzım açıldı "Oğlum? "
Karşımdaki adam Denize bakıp "iyi iş çıkardın evlat kardeşinin intikamını aldık"Denize baktım ama o sadece adama bakıyordu Denize bakıp "Deniz Ateş, Bu adam kim!? "
Deniz"Dede ben sana kızın suçu yok dedim" Adam "Evlat rolden çık çocuk bizde"
Bebeyim "Ateş" Denize baktım "Deniz bebeyim evde dimi? "
Deniz telefonunu alıp birisini aradı "Bebek nerde"
Deniz karşısındaki adama baktı "Evde dimi? "Deniz "Dede çocuk nerde? "
Adam "Yakında huzura kavuşur iki saatiniz var buldunuz mu kurtulur ama süre dolduğu an"
Adam gülerek "BAM! "Kol saatine bakıp "Zaman başladı" masadan ayrıldı.
Deniz kolumu tutmaya çalışsada "Sana güvenen aklımı sikiyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romansa(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...