Bebeyime sarıldım yutkundum savunmasızdım.Tektim ve ne yapçağımı bilmiyorum Ateş kucağımda ağlamaya başlayınca dahada tedirgin oldumAteşi kucağımda salladım sırtını okşadım ama ağlaması dinmedi.
Karşımdaki adam yani Kunc bebeyi elimden alınca ona doğru atıldım ama durmam bir oldu.Ateş sustu ben şaşkındım Kunc kulağına bişeler fısıldıyordu ve Ateş Kuncun kollarında uyuya kaldı.Şaşkınlığım kat ve kat artarken ne yapçağımı şaşırdım.
Hemen bebek çantasindan örtü ve emziyi alıp Ateşi sarıp emziyini verdip. Kunc Ateşle beraber kendi arabasına ilerliyordu.
Arabdan inip "Oğlumu nereye götürüyorsun!" Kunc bana dönüp "Araban kulanılamaz vee bebeyin kucağımda uyuyor" Mantıklıydı
"Sana nasıl güvenicem?" Önüne dönüp "Kucağımda bebeyim ve tak başınasın,Bense birden fazla kişiyim" Yutkundum doğruydu.
"Eyer isteseydim şimdi canına almıştım" Bu adamın bukadar doğru konuşması sinirimi bozuyordu.Arabaya gidip bebek koltuğuna ve çantayı aldım.
Karşımdaki adam elimdekileri alcakken geri çekip Kuncun arabasına ilerledim.Kunc denen adam Ateş kucağında bekliyordu.
Bebek koltuğunu arkaya koydum sonra ben oturdum.Ellerimi Ateşi tutmak için uzattım oda bana verdi.Ateş mışıl mışıl uyurken Kunc şoför koltuğuna oturup arabayı çalıştırdı.
"Nereye gidiyoruz?" Aynadan bana bakıp geri önüne döndü "Evime" Kaşlarım çatmıştım "Ben kendi evime gidicem"
Oflayıp "Merak etme yemem seni" Yemom senonu bla bla puşt siktir git sal lan beni demek istesemde sustum.
"Kocan olcak adam sizi alması için adam göndermis ama adamlar fikirlerini deyiştirdi ya da cidden size saldırmalarını söyledi" Gözlerim büyüdü sevdiğim adama bak be kendisi gelmedi ama adam gönderdi.
Gözlerim dolmuştu ve zoe tutuyordum kendimi "Onun için kendini züzm ,Hak etmiyor"
Kafa sallayıp Ateşe baktım rahatça uyuyordu..."Hoşgeldiniz!" karşımdaki genç kız bana iğrenç bir şey görmüş gibi bakıyordu bebeyimede fazlalık sinirlerim gerilsede durdum.
Kunc "Bunlar misafirimiz boş odalardan birine alın ama odama yakın olsun" diyip salona geçti kıza bakıp "Nutfak nerde?"
Kız eliyle nutfağı gösterip gitti.Artis bok kendini bişe sanan götlerden biri.Rahatlamak için kendimi zorlasamda olmadı Ateşi kızın arkasından odaya götürdüm.
Kız herşeyi ayarlayıp çıkçakken"Bana küçük yastık getir" Kız bana dönüp "Bana emir kipiyle tek Deniz bey konuşue siz misafirsiniz sadece istediklerinizin hepsini yapmak zorunda deyilim" Gözlerim büyüdü.
Çantama yönelim şirket lartımı alıp kıza uzattım.Gülüm seyerek "Paramla seni satın alırım haddini bil ve öyle konuş,git yastığı getir!" Kız elindeki karta bakıp bide bana bakıyordu sonra odadan çıkıp beş dakka sonrada yastıkla geldi.
Elinden yastığı alıp Ateşin yanına koydum diyer yanına büyük yastık koydum diyer yastıkta banaydı.
Kıza dönüp "Eyer ağlarsa beni çağır yirmi dakkaya gelirim"
Odadan çıkıp aşşağa inip bebek maması hazırladım bu olaylardan dolayı sigara içmiştim aslında içmezdim ama içtim bana iyi geldi.Biborana mamayı ayarladım ısısınıa kontrol edip yukarı çıktım on dakka olmuştu.Kuncun arkamdan "İnci konuşlım" dedyinde ona döndüm.
"Ateşe mama vermem lazım birazdan uyanır" Kunc "Burda konuşalım ozaman" Yanıma gelip "Evlen benle" Ağzımdan "Ha?" sesi çıktı.
Kunc "Evlen işte" Aniden gülmemle şaşıran Kunca "Şimdi sen bana eev-len benlemi dedin"
Sinirden gülüyordum.Kunc "Evet" gülmem durdu ona yaklaşıp "Bal bana evlilik gibi konularla gelceksen gidicem ben hayla evliyim"
Kunc "Evlen benle ikimizinde çıkarı olur bu evlilik" "Nasıl bir çıkar" Kunc gülerek "Kayayı denersin onu çatlatırsın bende babamın istesiği gibi bir gelinle karşısına çıkar ve mirasımı alırım"
Sahte bir gülücükle "Nedersin?"
Aslında Kuncun ifadesini merak ediyordum ne istesiğini pek anlamasamda Kayayıda denemek benim için bir ödüldü."Kabul" Kunc "Ozaman doğru bir şekilde tanışalım" Elini uzaatı "Ben Deniz Güçlü" Bende elini tutup "İnci yani İnci Güçlü" Demie gülerek "Hızlı alıştın" Tam bişe diycekken bağırma sesiyle durdum.
Odamdan geliyordu ses.Ateş hızlıca koştum kapıya gelince duyduğum sesle durdum "GEBER!"Kpaıyı hızla açtım.
Karşımdaki görüntüyle dona kaldım "Bebeyim" Ağlamıyordu ama gözleri açıktı kı hemen toparlanıp "Geldi-" Ona dönüp "Keslan sen kimi kandırıyon karşında salakmı var senin karşında, siktim belanı şimdi"
Kızın saçına yapışıp yere fırlattıp o an cebinden düşen ilaçla durdum ilacı elime aldım.Bir kıza birde ilaca baktım "Sen benim bebeuimimi öldürmeye çalıştın" Gülmeye başladı "Salaksın bebeyine içirdim bile!"
Duyduklarım kulaklarında yankılanlandı hayal olsun.Denizi gördüm oda şaşkındı belindeki silahını alınca dahda şaşırdı .Silahı kıza doğrultup bacağına ve koluna sıtkım.
Silahı cama fırlattım kırılıp düştü.
Gözlerimdeki yaşları tutamayiıp "Bebeyim!" Ateşi kuacğıma alıp Denize döndüm."Ben bie evlat acısını daha katlanamam yardım et bana" Deniz kucağımdna Ateşi alıp gitti bende peşinden koştup ama hep düştüm yinede koştum.
Annacim bırakma beni nolur abin bıraktı bari sen bırakam yanlız kalmak istemiyorum ben ben korkuyorum...
Çok geç gelen bölümden dolayı üzgünüm.Bu bölmü yarın atçaktım ama şimdi yazmam bitti.
İki binolmuşuz çok mutluyum ve kurgumu okuyan herkese teşekkürler.
Diyer bölümde görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...