"Baba eminim ,boşancam"
Babam kafa sallayıp "Annen?"
Hayla onu seviyordu kafa sallayıp "Hissettim bebeyim benden giderken o ordaydı ,doğumumda da" Babam kafa salladı "Neden bizi bulmadı""O karım sandığım kadın annemi saklamış ölüncede kaçmış"
Babam "Abinler inanmıyorlar"Derin nefes alıp "Onlara uyupta aşkını içine gömüpte acı çekme,ben seni düşünüyorum"
Annem içeri girdi bende ayağa kalktım "Ben yutdışına gidicem yeni bir başlangıc bebeyim ve ben
sizide ararım"Babam itiraz etçekti ama sustu acımı hisedemezsede biliyordu.Doruk abimin evine giidip oğlumu Ateşi alcaktım
Hastaneden çıkınca flaşlar ve Kayayı gördüm. Kaya "İnci ben üzgünüm " Gülerek "Ne duyamadım hamileyken ihtiyaçlarını karşılayamadım sende gittin başkasına"
Flaşlar dahda arttı Kaya sinirlensede bişe demedi gözü karnıma kaydı "Beebyimiz o iyimi"
"Bebeyimiz deyil benim bebeyim ve durumu iyi izninle oğlumun yanına gitçem"
Kaya "Oğlumu görcem ve bu beim hakkım" Elimi yumruk yapıp "Başkasıyla yatarkende bebeyin aklındamıydı ,Pislik"
Flaşlar dahda arttı
"Erken doğum olmuş durumunuz iyimi" tebesüm edip "Yanımdaki şu pislik giderse iyi olcam"
Kaya "Pislik dediyin senin kocan""Neden üstüne alındınki sen doğuştan pisliktin ama sen level atladın pislikten öte bir orospu oldun"
Flaşlar durdu Kaya "Sen" Elini kaldırdı bana vurmadan elini tuttum "Artık bana zarar veremiyceksin senden boşanıyorum ve bebeyimi insan olduğunun zaman görceksin"
Flaşlar arttı ve Kayaya tutulan iyrenç sorular beni mutlu etti
Arabaya binip Doruk abime gittim..."Abi sal çocuğumuda gidelim biz"
Doruk "Ben bunu nasıl bırakırım oyy yerim la ben bunu"Zorlada olsa çocuğumu alıp evden çıktım Abimler bebeyimi yemeden kurtulmanın mutluluyla gittim.
Yeni telefonum çaldı arayan yabancıydı açıp "Alo" o sırada bebeyimi arkada yer ayarlayıp rahat ça uyuyup gitçektik.İki haftada baya şey oldu Mert ve Kaya büyük kavga ettiler.
Kaya Merti öldürmekle tehdit edince olaya el attım Merti şirketlerimden birini benim olmadığım zaman o idara etçekti.
Çilek benimle konuşada Ata Kayayı bırakamiıyor Çilek bunun kavgasını yapsada nafile Ata hayla Kayanın yanında
Ata "Sen nasıl yaparsın!" Sinirle "İndir o sesini yoksa ben bilirim indirmesini"
Ata "KAYAYA ATTIĞIN O İYRENÇ İFTİRAYI YALANLA!"
Sinirim arttı "Lan kardeşin evime metresini sokmuş ve bana omu savundu ve ben o kızın babası tarafından vidyo izliyerek emin oldum , o iyrenç kardeşini al ve defolup gidin!"Evet Ecenin babası oda bilmiyormuş ama kameradan öyrenmişti ve bana vidyo ile kanıtladı.
Telefonu kapadım Ateşi kontrol idip yola çıktık. büyük bir arabaydı ve rahattı...
"Tamam annem bak geçti" Şuan uçaktaydık ne kadar doğru bilmesemde Eteşte geldi üç haftalıktı yada iki neyse annemden öyrenirdim.
Ateşin bezini deyiştirmiştim valla güzelde bez takmıştım mamasını yedirip uyuttum.
İçeri gelen kadın "İnişe gwçiyoruz lütfen kemerinizi takın" Kafa sallayıp bebeyimi kucağıma aldım .
Beş dakkaya uçak durdu uçaktan indiğimde iki adam vardı uçaktan valizimi indirip önder iilerledim.
Arabamm onu burda bırakmak akıl karı deyildi olmazada markasını bilmesemde rahattı aslında hatırlamıyordum.
Arabay yerleşip ilerledik...
Telefonumdan konumu açmaya çalışıyordum ama önüme kırılan arabayla ani firen yaptım.Arabdan inen adamlar direk silahlarını çıkardı.
Piçler beni savunmasız yakaladı.
Kuncun adamları.
Yutkunup bebeyime baktım uyuyordu .Ellerimi kaldırıp arabadan indim.Arabayıda kilitledim.
"Ne istiyosunuz?" Öne çıkan maskeli adam mavi gözleriyle bana bakıyordu.Öyle bakış tık ama arabdan gelen ağlama sesiyle gözlerimi ondan çekip arabaya döndüm Ateş uyanmıştı.
"Bakın kavga istemiyorum direk ne istediğinizi söyleyin!" adam "Senin çocuğunmu?"
sinirlerim geriliyordu arabaya yaklaşan adama baktım. "Geri çekilin"Adam"Ama biz daha fazlayız"
Doğruydu "Kunc ne istiyor?"
iki yana kafa salladı "Kuncmu o kim?" Herkes güldü.Bebeuimin ağlama sesi arttı adam "Bence bir bak" elerimi sıkıyordum ona bişe gelmesinden korkuyordum ah be annem ağlama.
Dayanamayıp arabay koşup kapıyı açıp Ateşi kucağıma aldım.
"Geçti bebeyim ,geçti" Kucağımda hafif sallayıp sakinleşmesini sağladım.Maskeli adam "Babası nerde"
Ona bakıp "Seni ilgilendirmez"
Bana bir adımdaha yaklaştı "Üzücü zor durumdasın ve seni kurtaracak biri yok!"Bebeyim tekrar ağlamaya başladı zor durumdaydım ama arkadan gelen korna ve silah sesiyle hemen arabaya binip eyildim.
Dışardaki sesler arabaya pek etkisi yoktu ama deyen kurşun sesleri Ateşin ağlamasına sebep oluyordu.
yanağından öpüp özürdilerim bebeyim.Kapının aniden açılmasıyla korkup arkama döndüm Kunc lakaplı adam tam karşımda ve mavi gözleriyle bana baktı.
Kunc karşımda ve bana bakıyordu.
Bidakka benim Kunc dediğim adam Kunc deyilse o kimdi?Uzun bir zaman sonra sizinleyim.
Biraz bu bölüm hakında düşünmem gerekenler vardı Kaya meselesi.
Seçiminiz kolay olsundiye Denizi anlatan bir kaç bölüm olcak ve seçim anı zor olcak ama benim fikrim Denizde İnciye hakettiği sevgiyi bi tek o verir gibi geliyor.
Ama bu seçmi size bırakmak istiyorum.
Diyer bölümde görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...