Kaanın dediğine anırarak gülüyordum "Benim bir annem ve babam var onlarla yaşıyordum nasıl sokak çocuğu olıyım"Mert "Onlar gerçek ailen deyil biz sokakta yaşadık sonra yetim hane ondan sonra burası sen bizi unuttun"
13 YIL ÖNCE
" Kaya!" sokakta koşuyordum "Ya Mert!" etrafa bakıyordum "Korkuyorum ve üşüdüm" Mert saklandığı yerden çıkıp.
koşarak bana sarıldı "Oo baya soğuksun" ceketini çıkarıp sırtıma astı.
Kaya arkadan koşarak "İnci bak sana yeni ceket" arkama dönüp Kaya baktım elinde yırtık ama kalın ceket vardı
Mertin ceketini ona verip Kaya sarıldım "Teşekürler" Kaya "Öpücük" gülerek yanağından öptüm.
Mert"Ee ben sap kaldım" gülerek birbirimize sarıldık "Sizi asla unutmıycam" Kaya bakıp "İnci sözü"
ŞİMDİKİ ZAMAN
Gözlerimde tutamadığım göz yaşımı akmasını hissetim "Ama ben" Kaya elimi okşayıp "İnci sözünü unuttun çünkü hastasın"
"Restgele unutuyorsun ve buna engel olamıyorsun eyer çocukluğunu hatırlarsan herşey düzelcek"
Merte dönüp nasıl tanıştık biz ozaman Kaya ve Mert gülmeye başladı "Bizi dayak yemekten kurtardın"
Bende tutamadım kendimi gülmeye başladım.
14 YIL ÖNCE
Yerde yatan çocuklarla karşısında onlara vuran çocuklara baktım yerden taş alıp çocuğa attım "Hey rahat bırakın onları" çocuklar bana yaklaştıkça taş atmaya başladım artık faydası kalmayınca yerdeki kütüyü bütün gücünle kaldırıp onlara koştum.
Çocuklar "Koşun bizim çatlak gelmiş" çocuklar koşuna bende peşlerinden gittim onlar hızlanınca durdum arkama dönüp çocuklara baktım.
"Bide erkeksinizya nasıl dayak yemişsiniz" cebimden saatığım peçetelerden birtanesini alıp çoçukların yaralarına baktım.
Sarışın çocuk "Kaya kız bile bizle dalga geçiyorya bişe de" Kaya baktım çok yakışıklı ve tatlıydı.
Bana dik dik bakıyordu bende gözlerimi ondan ayıramadım sarışın ,"Ooo bakıyorumda bakışmalar var"
,Ben dediyle utanıp kızarırken kafamı yere eydim Kaya denen çocuk "Mert sus yoksa yemek yok sana"
Mert gülüp "Ev yok yemekleride çalıyoruz" onalara "Eviniz yoksa benim eski püskü bir yerde ev buldum kimse yaşamıyor sizde benimle kalın"Mert Kaya baksrak emin olmak istedi Kaya "Tamam olur" gülerek ikisine elimi uzatıp kalkmalarında yardımcı oldum.
"Bende İnci tanıştığımıza memnun oldum" gülerek ikisinede sarıldım
ŞIMDİKİ ZAMAN
hayla gülmem durmuyorfu ama karnım ağrı girince "Ayy karnım ağırdı"ikiside kalkıp beni gülmemi engellemeye çalıştılar
Bu hareketleri dahda gülmeme sebep oldu ikiside bu halime gülmeye başladı.
Yavaşça gülüşüm soldu ben onlarla yılarımı geçirmişim ve unutmuştum nasıl.
"Ben nasıl evlat edinildim"
Kaya "Zorla yetim hanede kaldık"11 YIL ÖNCE
"Kaya!" yıkık dökük evin önündeki arabayla korkum arttık eve doğru koştum "Mert!" içeride iki adma Mert ve Kayayı tutuyordu
Bir kadın bana yaklaşıp önümde eyildi "Ne tatlısın ben Ecrin bundan sonra kalcağın yerin sahibi"
Kadından bir adım uzaklaşıp"Benim evim burası ve ailemde burda gitmeyede niyetimiz yok"
Kadın "Burası yıkılcak ozaman napçaksınız" ne yıkılması demek o arabalar buyüzden burdaydı
Kaya ve Merte baktım çaresizlerdi "Onlardan ayrılmamam şartıyla kabul ederim"
Mert"İnci eminmisin" Kaya tek kelime dahi etmedi kararıma saygı duyup direnmeyi kesti.
Kadın elimi tututp arabaya doğru ilerledik.
3 Ay sonra
"Bırak beni!" beni çekiştiren adamdan kurtulmaya çalışıyordum "Kaya yardım et!" Kaya bana yaklaşmaya çalışsada onu tutuyorlardı Mert bana doğru gelmek için çabalasada onuda tutuyorlar.
Beni sürükleyen adam "Şu sarışınıda istiyorum" Ecrin denen pislik kadın beni bir aileye vermeye vercekti kadına dönüp "Seninle geldiğim güne lanet olsun!"
Ecrin denen kadın Merti tutmuş bana yaklaştı "Birtanem bu senin iyiliğin içindi" ona gözlerim yaşlı ona baktım "Oda gelsin ayarmayın bizi" Ecrin "Üzgünüm"
Kaya sürükleyerek odaya kapattılar Mertle beni arabaya koydular. Ben Merte sarılmıştım oda beni kedisine dahada sokup korumak için heryerimi sarmıştı.
Kaya ayrılmıştık biz idare ederdik ama Kaya bizsiz tek zorlancaktı.
Şimdiki Zaman
"Vaybe ven zamanına Kaya aşıktım ha" Kaya "Hatırlarsan o aşk devam etçek"
Kayaya baktım gözlerine gözleri ger duyguyu barındırıyordu ama en çok sevgi.
Nednese kalbim bun inanıyordu o beni seviyordu ama ben onu seviyormuydumki.
Mert "İnci sen bir söz verdin ama unuttun lütfen geri hatırlada eskidi gibi olalım"Gülerek karnımı gösterdim "Eskisi gibi olmıycaz"
Kaya elini karnıma koymak istiyordu ama cesaret edemiyordu elini tutup karnıma koydum.
Kaya şaşırsada "Çocuğumu babasından mahrum bırakmam"
Mert aklına bişey gelmesiyle yüzü düştü "Çilek olsun kız olursa"Sebrbini sorgulamadan "Zamanı gelince düşünürüz"
Kaan "Oha ben şimdi kız babası olma olasılığımmı var" hepimiz gülmeye başladık...Yarın bölüm atamayabilirim sınavım var ona çalışçam ve hiç istemiyirom neyse
Diyer bölümde görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...