Durmak yok hadi devam
İnci
gözlerimi odada açtım gözlerimi ovuşturup yattığım yerden doğrulup etrafa baktım
yanımda ağlayan babamı görmemle şaşırdım "Baba noldu nasıl geldin"
Babam elimi tuttu "Kızım herşey için üzgünüm ben korkunç birşey yaptım"
Kafamda büssürü soru vardı babam herşeyi anlatmaya başladı.O adama satıldığımı öyrenmemle şaşırdım "Ne satılması baba ben eşyamıyım sen nasıl yaparsın bunu bana!"
Sinirden titriyordum babam rlimi tuttu "Çok üzgünüm eyer yapmasaydım canından olcaktım ve bende çünkü bu borcun maddi manavi ödememin yolu yoktu"
Dahada sinirleniyorumdum ellerimi yumruk yapmış sıkıyordum.
"Ben seni kurtarmaya çalıştım ama o yakaladı" Yutkundu kötü bişey olcaktı eminim "Ona çocuk vermedini istiyor" ellerim gevşemiş durduğum şeyle sarsıldım ona çocuk vermemimi istiyordu.
"Bunu yapamak istemiyorum"
babam ağlaması arttı "Zorundasın yoksa ölceksin"Kapıdan Kayanın girmesiyle ona döndüm sinirden gözlerim dolmuştu"Senin bukadar pislik olduğunu düşünmemiştim!"
Yataktan kalkıp ona üstüne doğru yürüdüm "Bide çocuk istiycek kadar yüzsüzsün!" Kaya babama bakıyordu.
Kaya"Ona söylemiycektik anlaşmayı bozup duruyorsun!"
Beni duymazlıktanmı geliyorduElimi kaldırıp yüzüne tokat attım "Midemi bulandırıyorsun" odadan çıkıp aşağa indim.
Kusmak istiyordum bukadar iyrenç bir insanla daha durmak istemiyordum ilkte hoşuma gidiyordu ama duyduklerım...
Hiç güzel deyildi tiksindiriyordu
dış kapıdaki adamlara bakımamla açıldı.Dışarı çıkmamla rahat bir nefes almıştım aşağa doğru ilerledim arkamdan sesler gelsede dumazlıktan geldim.
Kolumun tutulmadıyla döndüm "Bırak!" Kaya"Yürü eve" çekiştirerek ilerlememi engelliyordu
Elimi kurtarıp "Bırak beni iyrenç bir insandın" aniden yüzüme yediğim toktakla sarsıldım.
kolumu tutup ilerlememi sağladı ilk tokatımdı ilk...
Ne ara eve geldik bilmiyordum ama odaya bildiğin eşya gibi atılmıştım.
Bu muameleyi hak etmemiştim siyah odadaydım karanlık Kaya bana üsten birkez bakıp çıktı.
Yerden kalkıp kapıya vurdum "Seni pislik!Bunlar beni etkilemez anlıyormusun!"
Kapıya deliler hibi yumrukluyordum ellerim parçalanmıştı.
Göz yaşlarımı daha tutamadım hıçkırarak ağlamaya başladım.
Daha kendimi üzemem diyip duvara yaslanıp gözlerimi yumdum.
Kaya
Odamdaydım ve kameradan İnciyi izliyordum sırf ondan çocuk istedim doğal hakımdı yakında düyün vardı ve o salakça davranıp sinirimi bozuyordu.
Ama içimde büyük bir acı vsrdı ona vuran elim sızlıyordu acıyordu
Daha bu acıya katlanamayıp onun yanına gittim odanın kapısını açmamla biraz tedirgin olsamda açtım yerde uyuyan İnviyi görmemle açimdeki acı büyüdü
Daha katlanamadım kapıyı kapatıp odama geri döndüm kendime bukadar kızmam normel deyildi bir kadın için.
Yatağa yatıp yaşadığım saçma duygulardan kurtulmaya çalıştım
İnci
Gözlerimi yine karanlık odada açtım dizlerimi kendime çekip neden bu durumda olduğumu düşündüm.
Çocuk istemişti bende ona açıkça neferimi kustum normaldi ilkte hoşuma gitsede o iyrenç yüzünü görene kadar.
Çocuk çocukları severdim düzenli olarak iki çocuğu ziyaret ederdim isimleri hep unuturdum ve bana kızarlarfı biri Merve diyeri Betüldü.
Onlarla bidaha görüşemiycektim bir aile onları evlat edinmişti.Aslında mutluydum aileleri olcaktı ama ggüvemek zordu bu zamanda herkesten herşry beklenir.
Kapının açılmasıyla yüzümü rahatsız eden ışıkla gözlerimi kıstım "Şimdi sen yemek verip gitçeksin dimi" bana yaklaşık bileyimden tutup kaldırdı.
Tekrar sinirimi bozmuştu "Eşya gibi davranmayı kes!" bana dönüp "Sesinin ayarına dikkat et!Tekrar canın yansın istemzsin"
Ellerimi sıkıyordum ilk tokatımı ondan yedim asla unutmıycaktım "O tokatın hesabını zamanı gelince sorcam"
Gülerek "Benden kurtulamayacak kadar güçsüz kızmı söyledi bunu"
Kahkaha atıp beni sürüklemeye başladı canımı yakıyordu ama kendimi tuttum.Ağlak bir kız deyildim nadir ağlardım odanın kapasını açıp beni yatağa attı "Napıyorsun"
Ben yatakta geriye kaçmaya çalışıyordum ama bileğimden tutup üstüme çıktı "İstediğimi almak istiyorum"
"Sonuçta baban anlaşmayı bozdu"
gözlerim ardına kadsr açılmıştı "Ne!" boynuma öpmeye başlamasıyla "Yapma!İstemiyorum"Gözlerim dolmuştu bu duruma düşçek ne yaptım ben eli üstümdeki tişörtün açıkta bıraktığı belimi okşuyordu.
Korkuyordum baba beni nasıl bir duruma soktun ölsem daha iyidi...
Baya deyşik oldu şimdi bu kız mafya filanda nasıl bukadar güçsüz diye düşüne bilirsiniz ama diyer bölümde öyrenceksiniz merak etmeyin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...