"Kaya!" Kaya odanın kapısını aniden açıp "Noldu bişemi var!"
Somurtarak "Evet var!" Kaya elimi tutup "Noldu iyimisiniz"Kayaya bakıp "Kıyafetim yok!"
Kaya bana bakıp dolabıma baktı vardı ama yenilerini istiyordum.Kaya "Bumuydu alırız"
Gülerek Kayaya sarıldım.
"Hadi kahvaltı yapalım sonra çıkarız"Aslında aç deyildim dün yediklerim bana yetmişti ve fazla gelmişti midemde bulanıyordu.
"Şuan yemesek midem bulanıyor"
Kaya "Birazcık" of layıp "Hayır çıkta hazırlanayım"
Kaya odadan çıktı bende dolaptan kendime rahat bir elbise alıp giydim.Spor ayakkabımıda giyip odadan çıktım.Kaya aşağıda telefonla konuşuyordu beni görünce telefonu kapattı.
"Kimdi?" Kaya "Ece yeni ortağımın kızı yerine o geççek bu akşam tanışma yemeyine davet etti"
"Bende geliyimmi" Kesinlikle kıskanmadım Kaya elini belime koyup "Tabide sensiz biyere gitmem artık"
Yanağından öpüp evden çıktık.
Büyük bir avemenin park yerinde durduk arabadan inip Kayayı bekeldim.asonsöre bidip bekledik kapı açılınca karşıma çıkan ilk yere girdik bir kaç krem rengi elbise alıp ordan çıktık.
Aslına bebek için oyuncak almak istiyordum bebek oyuncaklarını çok seviyordum.
Diyer yere gircekken "Bir telefonla konuşup geliyorum"
Kafa sallayıp içeri girdim biraz gezindikten sonra kırmızı bir elbise gördüm ve baya güzeldi.Elime elbiseyi alıp inceledim ama elimden alınana kadar.Karşımdaki kadın ve kocası olcak adam elbiseye bakıyordu.
"Siz neyaptığınızı sanıyorsunuz?"
Sinir bozmuştu kadın bana bakıp "Bu elbise sana olmazdı ve pahalı sana göre sen alamazdın ve bana daha güzel olurdu"Kocasına bakıp "Dimi kocacım"
Derin nefes alıp elbiseyi elinden aldım "Bunu alıyorum ve sizin bana olmaz dediğiniz elbiseden bende çeşit çeşit var lütfen kendinizi bi bok sanmayın"Arkama dönüp gitçektim ama kadın kolumdan tutup "Sen kimsin ha benim kim olduğumu bilmiyorsun sanırım"
"Umrumda dahi deyil ilgi dışımdasın" Kocası karısını tutuyordu "Elbiseyi verin ve gidin olay çıkmasın" Sinirlerim gerildi.
"Sizin götünüz baya kalkmış " Ceketimi çıkartıp reyona koydum.
"Bizede oturtmak düşer"Arkadan gelen sesle güldüm "Kocam beyde gelebilmiş"Kaya adama bakıp "Yeni sekreterede bak ilk günden yani başlamadan kovuldu"
Adam "Patron?" Gülerek kadına baktım "Sen kimmişsin"
Kadına doğru yüryüp omzuna parmağımla ittim."Benim çalışanımsın kocanda ve şimdi bi bok deyilsiniz"
Kocam bey "Bugün mutludyuk ama hamile karımı yormak istemem şimdi siktirip gidin"Kadın saçımı tutmaya çalışınca sinirlenip elini tutup büküp yüzüne yumruk attım.
"Al şu pislik kadını ve gidin yoksa kan dökülcek"Adam kadını kolundan kaldırıp gittiler.Oflayıp "Günümü batırdılar" Gözlerim dolmuştu
Kaya yanaklarımdan tutup öpüyordu."Boşver onları hadi devam edelim"Kayaya bakıp "Ben bu elbiseyi istiyorum ve şey bebek oyuncaksınada gidelimmi?"
Kaya gülüo "Sen ver bana elbiseyi ödeyip oraya gidelim" yerinme zıplayıp kasaya gittik.
Elbiseyi ödeyip çıktık oyuncak mazasına gerip beyendiğim bütün bebek oyuncaklarını alıo çıktık.
Şimde eve gidiyorduk yoldayken canım kumpir istesiği için bir yerde durup kumpirimizi yiyip geri eve döndük.
Eve giderken arabada uyu kalcağımı anladım ama uyumamak için kendimi tuttum.
Ama nafile uykunun kollarına kendimi bıraktım.
(5 Hafta sonra)
"Evet bebek iyi ve sağlıklı bir problem yok" Gülerek karnımdaki
jeli silip üstümü düzelttim.Nil "E bebeyinin cinsiyeti yakında belli olur"
Nile bakıp "Eee Mertle sen nasıl"
Mertle Nil Kayanın babasını öldürdüğümüzden beri yakındılar ve ikiside bir birlerini seviyorlardı.Nil "Biz çıkıyoruz" Gülerek ona sarıldım.İçeri Çilek girdi "İncii"
Ona baktım karnı daha belirgin olmuştu Ata bildiğin bi bok yerdirmediği kaldı açıkçası günde beş öyün yiyordu.Çilek "İnci hazırlan Kaya seni bir yere götürcekmiş" Nil ve Çilek birbirine bakarak gülüyordu.
Bende "Ozaman bir mağzaya gisip elbise alıyım makyajım iyi hadi ben gidiyim ozaman"
Odadan çıkıp girişten kontrol randuvusu ayarladım.Hastaneden çıkıo arabaya bindim ilk karşıma çıkan yere girip elbise alıp çıktım.
Evde üstümü deyiştirip Kayaya yazdım.
Siz: Ben hazırım
Koca:Konumu atçam oraya gel
Koca: Konum📍
Konumu açıp arabaya bindim.
Beş dakkaya ormanlık ferah bir yere geldim.Arabdan inip etrafa baktım yerdeki gülleri görünce biraz mutlu oldum yerdeki notu alıp
Seni bekliyorum
Çiçekli yoldan ilerledim etrafta binbir çeşit çiçek vardı.Yolun sonunda mumlarla süslenmiş çardak vardı.
Gülümsemem arttı çardağın içine girdim ve manzaraya baktım.Arkamda hareketlik hissedip döndüm Kaya.
Kaya takım giymişti ve bana bakıyordu.Heycanlanmaya başlamıştım.
Önümde eyilen Kayayla yerimde taş kesilmem bir oldu.Kaya yutkunup "Ben bunca zaman sana yaşattığım acıları iyleştirmem ama o yaralarını sarabilirim"
Yutkundum "Ben romantik cümleler kurmam ama şnu bil hayatıma girdiğiniz için size binlercekez teşekkür ediyorum ben nededim dedim niye hal ettim bilmesemde hayatımın sonunu size adamak istiyorum"
Cebinden yüzük kutusnu çıkartıp "Benimle evlenirmisin"
Hiç düşünmedne "EVET!" Kaya yerden kalkıp beki kucağına aldı ve konfeti arkamızda Çilek ,Nil ,Ata ,Mert ,abimler ve babam.Hepsi bize gülerek bakıyordu bu hahatımdaki mutlu günlerin başlangıcıydı.
Finale adım adım ilerliyoruz
bu bölümde birazcık duygulanmış olabilirim
NeyseDiyer bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mafyam
Romance(Okumaya başlamadan yazım hataları çok bunu sıkıntı edecekler yada rahatsız olacaklar uyarımı dikkate alsın) Babasının zor durumdan kurtarmak için iş evliliği yapan İnci. Nerden bilecek evlendiği kişinin ismi ün almış bir Mafya olduğunu Nerden bile...