Cebimde önlem olarak taşıdığım minik jileti çıkarıp anahtar boşluğuna soktum.
Sessizce kapıyı açarak içeri girmiş ve etrafı dolaşmaya başlamıştım, belliydi. Burada birisi kalıyordu.
Tek tek odaları gezmeye başladım, kimsenin odasında birşey yoktu. Kendi odama girerek karanlıktan göremediğim o simayı ışığı açınca görebilmiştim.
Jisung buradaydı ve benim odamda kalıyordu? Uyurken istemsizce şişirdiği yanakları çok tatlıydı.
Bazen eskiden Jisunga 'Sen cidden suikastçı mısın ya?' diyerek espri yapıyordum.
Ama şimdi... Espri yapsam zoruna gidiyordu, çünkü biz düşmanız.
Hepsi babamın suçuydu, belki onu daha önce öldürseydim bunlar yaşanmayacaktı?
Jisung'a hâlâ aşıktım ama ona zarar vermeye çalışarak duygularımdan vazgeçmeye çalışıyordum.
Jisung ışıktan rahatsız olmuş olacakki haraketlendi, bende hızla ışığı kapatmıştım.
Tekrardan iyice uykuya daldığını fark edip yanına giderek yanağına küçük bir öpücük kondurmuştum.
Her ne kadar onu sevsemde onu unutmaya çalışmak için herşeyi yapmaya çalışacağım.
O beni dinlememiş ve kovmuştu, ondan sonra ise Hyunjinin intikamını almak için şirketime dadanmış beni batırmaya çalışmıştı.
Onlada yetinmemiş bir kaç kere mekanlarıma baskın yaparak itibarımı zedelemişti.
Chan ve Hyunjin'in onu bulmasını istemiyor ve kafa dinlemek istiyordu, açıkcası bu ortadaydı. Sonuçta ağlayarak evden çıkmış.
Hatırladığım şey ile giysi dolabının hemen yanındaki askılığa astığı ceketi alarak kontrol etmeye başlamıştım.
Ceketin içindeki gizli bölmeyi bulduğumda açıp içindeki iki cihazıda çıkardım.
Gizli bölmeyi kapatarak ceketi eski yerine asmış ve odadan çıkarak iki cihazı elimde paramparça etmiştim.
Sonuçta onun yerini tek ben biliyordum, başkalarının bilmesine gerek yoktu.
---
Han jisungtan...
Gözlerimi Minhonun eski odasında açtığımda tekrar yakalanmadığıma şükretmiştim.
Odanın sıcacık olması gerekirken ılıktı?
Her gece rahat uyumak için doğal gazın ayarını yükseltiyordum, yükseltsem bile oda ılıktı.
Kapıya baktığımda açık bıraktığımı fark etmiştim, ama ailemin üzerine yemin ederimki ben kapıyı kapatmıştım?
Odaya biraz göz gezdirdiğimde kapının ardında yerde minik bir parça görmüştüm.
Ayağa kalkarak oraya gitmiş ve küçük parçayı elime almıştım.
Bu bir cihazın parçasıydı ama tam çıkaramıyordum.
Üstünde durmamaya çalışarak mutfağa gitmiş, kendime birşeyler hazırlamıştım.
Suyun kaynamasını izlerken bir anda belimde hissettiğim kollar ve boynumda hissettiğim sıcak nefes ile kala kalmıştım.
Ardından arkamdaki beden kendini bana bastırıp cebinden bir peçete çıkararak bana yakınlaştırmıştı.
Peçetedeki maddenin etki etmemesi için nefesimi tutuyor arkamdaki bedenden kurtulmaya çalışıyordum ama pekte becerdiğim söylenemezdi...
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All İn |Minsung
FanfictionLee Minho, Suikastçı Han Jisung'u kaçırarak onunla anlaşma yapacağını sanar ve öylede yapar. Fakat Jisung onu kandırır ve bir kaç görüntü ile görüntüleri polise teslim ederek Lee Minho'dan şikayetçi olur. Lee Minho kolayca olaydan sıyrılmış ardından...