23

49 5 1
                                    

"Sen ne sandın gerizekalı? Neyse boşver, senin miden her boku sindiriyor."

"Ayıp Minho, ben sana hiç laf atıyormuydumda sen bana laf atıyorsun?"

"KaSlı KolLaRıMA KuRbAn oL sEn"

Minho Changbinin taklidini yaptığında gülmemek için kendimi çok sıkmıştım.

Telefonum çaldığında seungminin aradığını görüp sırıtmıştım, Felix telefonundan barlarda kullanılan müziklerden açınca telefonu açtım.

"Minho~ sen yanımdasında... Beni kim arıyoer aminea"

Sarhoş gibi davranırken Chanın çığlıklarını duyunca tam güleceğim sırada Felix cimcik atmıştı.

"Aptallar! Hemen çıkın o bardan! Evde cin var amına koyayım!"

"Nea cini aminea? Cin mi? Hani nerde!?"

"Ya kendimizi odaya kilitledik, evde birileri geziyor. Çekmecelerde silah yada kesici aletde yok."

"Geruzegalı, Chan dovüş saneatleri biliyor~ boşver, seni gorur o"

Chanın tiz çığlığını duyunca Hyunjin'in içtiği kola boğazında kalmıştı.

"Kapıya vuruyorlar hızlı gelin! Sizin barınızı sikeyim ben! Jeongin telefonunu evde unutmuş onada ulaşamıyoruz."

Felix ve Minho Hyunjin'in sırtını ovalayıp yavaşca(?) vururken bende seungminin yüzüne kapatmıştım.

"Amk Chan o kadar dövüş sanatı biliyor, niye korkuyor ki?"

"Aptal."

"Sensin aptal! Kola boğazında kalmıştı, ne güzel ölüp giderdin!"

"Neyse Jeongini arayın, daha birşey yapmasın onlar şimdi öpüşmeye başlamışlardır."

"Oha valla mı Felix? Daha yeni kapattım telefonu, Chanın o çığlığından sonra öpüşceklerini sanmıyorum."

Göz devirerek müziği kapatmış daha sonrasında Jeongini aramıştı, zorla hoparlöre aldırtmıştık.

"Jeongin bence bu kadar korku yeter, yeterince yaklaşmışlardır birbirlerine zaten."

"Tamam Felix hyung, birde şey diyeceğim... Evde birileri yürüyor... Cidden ben yapmıyorum yemin ederim."

"Tamam biz geliyoruz, Chang hızlı ol! Sen kapat Jeong."

Jeongin telefonu kapatınca Felixin telefonunu alıp Jeonginden gelen mesaja bildirim panelinden bakmıştım.

Gördüğüm tarih ile dona kalmıştım, ah tanrım... Bugün hyunjin'in doğum günüydü.

Herhangi bir sekme açarak orda 'Hyunjinin doğum günü bugün' yazarak hem Felix'e hemde Minho'ya göstermiştim.

Changbinede Jeongin sana mesaj göndermiş yalanı ile gösterince onaylamıştı.

Hyunjin'e hediye alamamıştık ama onun kendisine hediye alacak parayı verebilirdik.

Herkesin adına 2 Milyon won göndermiştim, ibanını önceden aldığım için sorun yoktu.

"Hyunjin telefonunu versene bi."

Beni onaylayarak telefonunu verdiği an bankadan mesaj gelmişti, mesajı küçük bir bahane ile silip telefonu geri hyunjin'e vermiştim.

Evin önünde durduğumuzda hızla inerek içeri girmiştik, lambalar kapalıydı ve hiç ses yoktu?

Minho ise nereden bulduğunu bilmediğim silahı etrafa doğrultuyordu, dibimde olduğu için fark ediliyordu.

"Hey kimse var m-"

"İyiki doğdun Hyunjin-shi!"

Benim sözümü kesip bağıran üçlüye göz gezdirmiştim, lambalar açılmıştı.

Hepimiz alkışlarken Hyunjin'in gözü dolmuştu, eskidende böyleydi. Duygusal.

---

21 mart 2024

Hyunjin'in doğum gününü mükemmel şekilde kutlamış, eğlenmiş, oyunlar oynamıştık.

Şimdi ise Jeongin'in yaptığı bizi bile kandırdığı planı dinliyorduk.

"Chan ve Seungmini yakınlaştırma bahanesiyle Hyunjin ve Changbini kandırdım, onlarda sizi kandırdı. Daha sonra siz gidince burayı hazırlamaya başladık. Ondan sonra seungmin sizi arayıp kandırdı, sizde salak gibi bardayız diye kandırdığınızı sandınız. Ondan sonra Chan yalandan çığlık falan attı ondan sonra ben sizi aradım ve korkuttum. Minho hyung buna küçük bir örnek."

"Ama ya cidden birşey olsaydı? Alıp cesedini yerden yere vururdum haberin olsun."

"Ya Minho hyung!"

"Sevgilim Lino'da o potansiyeli görüyorum, ruhun cennette olsa bile cesedine işkence yapar."

"Nereden çıktı şimdi bu? Şaka yapmıştım ben..."

"Beni kaçırıp ilk ölümle tehdit edip sonra 'istesemde yapamam' diyen sevgilim mi söylüyor bunu?"

"Kalp işte yapacak birşey yok, el vermedi kafana sıkmama. Bende acıdım ne yapim?"

"Seni çoğaltırım Minho. Çok ciddiyim şuraya uzandırıp tutup sikerim seni."

"Maalesef seke değilim sevgilim."

"Olsan bile yapmamıza izin vermem."

(Ramazan ayındayız ehe...)

"Neden..? Ya ben kızgınlığa girersem?"

"Minho biz omegaverse diyarındamıyız amk? Kızgınlığa nasıl gircen?"

"Ya bi susun amına ya! Sizi dinlemek zorundamıyız biz!?"

"Evet."

"Minho'ya katılıyorum Felix. Bizi dinlemek zorundasın çünkü o abin."

"Sus sus, şimdi abilik taslicak bana."

Felix'in dediği şeyden sonra Minho sırıtınca gülmemek için zor tutmuştum kendimi, böyle insanlarla takılınca gülmemek için bir yerlerinizi yırtmak zorunda kalıyorsunuz...

"Kalk su getir bana!"

"Ya hyung!"

"Kalk lan! Abin o senin, ayrıca senden bir gün büyüğüm ben. Hyung de bana."

"Sülalecek düşmansınız, orispiler sizi..."

Felix su getirmeye gidince gözleri kısık bir şekilde bana bakan hyunjin'e aynı şekilde bakmaya başlamıştım.

Devam edecek...

All İn |MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin