Sabah kalktığımda moralim çok bozuktu. Yeni okula başlamak kadar kötü bir şey yok! Yeni okul, yeni arkadaşlar... Düşününce bile sinirleniyorum. Ben Doğa Yeşil. Lise 2. sınıfa gidiyorum fakat babamın işi sebebi yüzünden bir yılda iki okul değiştirdim ve bu da 2.'si! Lise de yeni gelen öğrenciler hep dışlanır, bu bir gerçek. Bu yüzden hep yeni okula başladığım ilk haftalarım depresyonda geçer... Ben genelde sınıfta çok kitap okuyan sessiz kendince yaşayan o tipim. Bundan hiç şikayetçide değilim. İnşallahla gideceğim bu okulda da böyle olur...
Hemen banyoya gittim ve hızlı bir duş alıp yeni okul kıyafetlerimi giydim. Okul kıyafeti; mini bir şort, beyaz etek ve siyah bir monttu. Giydiğimde hemen saçımı taradım ve çantamı alıp oturma odasına gittim. Annem "Günaydın kızım, otur da bişeyler ye." dediğinde ben acele ile bir poğaça alırken " Anne geç kalıcam, bir sonraki sefere." dedim ve hemen acele ile çıkıp babamın arabasına bindim. "Günaydın kızım. Hazır mısın yeni okuluna?" poğçamdan bir ısırık alarak. "Evet babacım."
...
Yol boyunca babam sorularıyla beni darlamadan duramadı. Klasik baba işte! Okula geldiğimizde arabadan inerken babam " İyi dersler güzeller güzeli kızım." dedi. Ona hiçbir şey demeden sadece gülümsedim ve hemen okula doğru bir kaç adım attım ve okulun tabelasına baktım "Kaya Koleji". Sıkıntılı bir nefes aldım ve okulun içine girdim. Müdürün odasına gitmem lazımdı ama nerde olduğunu bilmiyordum. Bende hemen bir öğretmene sordum. Bana sıcak bir tebessüm etti "Sen yeni kız olmalısın, gel müdürün odası koridorun solunda, sondan ikinci kapı." Ona gülümseyerek teşekkür ettim ve gösterdiği yere gittim. Müdürün kapısını çalıp açtığım. Müdür beni görünce tebessüm etti. "Hoş geldin kızım, geç otur.". Gösterdiği yere, masasının önündeki sandalyeye oturdum. "İsmin nedir güzel kızım. Galiba okula yeni geldin." tebessüm ettim. "Evet ben Doğa Yeşil." müdür masasındaki bilgisayara bişeyler yazdıktan sonra bana gülümseyerek bana döndü "Doğa şuan sınıf öğretmenin gelicek ve seni yeni sınıfına götürücek. Şu kağıtta da dolabının numarası var. Her dolapta numara var bu okulda." dedi gülerek. Ona tebessüm ettiğim an kapı çaldı ve içeri orta yaşlı, kıvırcık saçlı sevimli bir kadın girdi. "Evet işte sınıf öğretmeni Perihan. O seni sınıfına götürücek." Öğretmene tebessüm ettim ve oturduğum yerden kalkıp elimi uzattım. "Ben Doğa, memnun oldum hocam." dedim tebessüm ederek. Bana tebessüm ederek "Bende Perihan, Tarih hocasıyım. Hadi gel yeni sınıfına gidelim."
Sınıfa kadar hiç susmadı. Sürekli ben ve hayatım hakkında sürekli hiç susmadan sorular sorup durdu. Sınıfa girdiğimiz an bir sessizlik oldu. Bütün gözler kitlenmiş gibi bana bakıyorlardı. Bu beni biraz utandırsa da istifimi bozmadan onlara tebessüm ettim. Orta sıralardan bir çocuk "O ha lan bu kız çok güzel..." dediğini duyduğumda yüzümde daha büyük bir gülümseme oldu "Evet çocuklar, sınıfımızın yeni öğrencisi Doğa. Doğacım en arkada Berk'in yanı boş oraya geç tatlım. Evet derse başlayalım." dediği yere geçtiğimde Berk denen çocuk bana selam bile vermedi. Önümüzdeki iki çocuk gözleri parlayarak bana döndüklerinde anlamaz gözlerle onlara baktım
"Sen yeni gelen kız mısın?" dedi hafif kumral olan ve yeşil gözlü bir çocuktu. Yanındaki simsiyah saçlı kahverengi gözlü çocuk. "Gerizekalı tabi ki o yeni kız, bizim okulda güzel kız mı var?"
"Bana diyene bak! Sen değil misin dişi sineğe bile yürüyen?" kendimi tutamadan kıkırdadım. "Ben Doğa, peki siz?" Hemen başlarını dikleştirdiler. Kumral saçlı "Ben Emre, bu yanımdaki dangalakta Efe." Efe bana çapkın bir bakış atmak istese de bakışları öyle komikti ki gülmeden edemedim. "Ve yanındaki soğuk revani de Berk." Berk, Emre'yi öldürücekmiş gibi bir bakış attı ve hemen ardından telefonunu bişeyler yazdı ve hemen kapattı. Çocukların aynı anda telefonlarına mesaj geldi ve saniyeler içinde telefonlarına baktılar. Aynı anda yutkunmaları bir oldu. Kahkaha atmamak için iki dudağımı birbirine bastırdım.
Belki de bu üçü benim arkadaşım olabilir...
YOU ARE READING
Yeni Hayat
RomanceOkulun ilk günüydü. Kim bilebilir sessiz bir kıza populer bir çocuğun aşık olucağı. O sessiz kız ben oluyorum Doğa... Ve o çocuk Berk... Lütfen diğer hikayelerime de bakın :)