2

542 15 3
                                    

İlk dersten en az 10 kere tahtaya kalkmışımdır! Yok yani bu yeni gelenleri kaderi, hocalar yeni gelen öğrencilere hep fazla soru sorarlar ve bu benim kaderim! Tenefüs zili çaldığında rahat bir nefes aldım. Sıramdan çıkıcaktım ki Emre "Nereye gidiyosun Doğa?" ona doğru "Temiz hava almaya. Hem bu sizi alakadar etmez." diyerek çıkıştım ve arkamı dönüp sınıftan çıktım. Bahçeye çıktım ve en kuytu köşeyi geçip oturdum. Telefonumla ilgilenirken karşımda üç gölge gördüm başımı kaldırıp baktığımda; orta da Berk, Berk'in solunda Efe, ve Berk'in sağında da Emre tepemde dikiliyordu. Berk iç çekti ve beni kolumdan tutup ayağı kaldırdı. Onlara ters ters bakıp " Siz neden geldiniz? Sizi çağırdığımı sanmıyorum..." dedim sert bir sesle. Berk "Eğlence arıyoruz." dedi ve sırıtarak Emre'ye beni gösterdi. "Üzgünüm Doğa, ama bur da Berk ne derse o olur." dedi ve benim kolumu tutuğu gibi çekiştirmeye başladı. Baktı ki zorlanıyo - e kolay lokma değilim- Efe'ye " Kardeşim bir el at, gözünü seveyim birazdan ku-" sözünü tamamlamadan elinden kurtuldum ve koşmaya başladım. Arkamda 3 erkek, hepsi de saydıra saydıra  peşimden koşuyo hemen kızlar tuvaletine girdim. 

Kaçmak için ilkokullu çocuklar gibi tuvalete girmem gerekse bile... Yaparım...

Hepsi yüz kızartıcı bir küfür savurduğunda 3'ünede dil çıkarıp çeşmeye gittim ve ellerimi yıkayama başladım. Birden iki kız kolumdan çekerek beni 3'ünün önüne atınca sinirden renkten renge girmeye başladım. Gidicekken bu seferde Efe tuttu kolumdan ve sürüklemeye başladım. Ama gerçek anlamda sürüklüyodu,  ben yerde oturur pozisyonda bir elim Efe'de beni çekiştirerek koridorda sürüklüyor. Görenler dönüp bir daha bakıyor.

Anlaşıldı, sessiz kız imajımdan çıkıp, yerine asi, deli ve kavgacı bir Doğa getirmenin zamanı gelmiş.

Hemen elimi kurtardım ve koşmaya başladım herşey iyi gidiyordu. Ama yere takılıp düşünce olanlar oldu. Dizim hafif kanaya başlayınca sertçe yutkundum. Hemen bibimde biten 3'lü benim bu halimi görünce iç çekti. Efe ve Emre hemen kavgaya başladılar. "Bak gördün mü kıza ne yaptığını? Yerde süründürdün böyle oldu!" dedi Emre

"Sen de kolunu kızarttın Doğa'nın."

"Ama ben senin gibi çekiştirmedim."

"Doğru çekiştirmedin. Direk sürekledin kızı!" Benim gözlerim sulanmıştı ki Berk beni omzu aldı. "Sen ne yapıyorsun?! İndir beni?!" diye bağırdığımda herkes bize bakıyordu. Tam o sırada zil çaldı ve beni sırama kadar indirmedi!... İnmeye çalıştım ama yok! Keçi inadı misali indirmiyor... Beni sıraya oturtunca çantasından bir yarabandı aldı ve dizime dikkatlice yapıştırıp hiçbişey olmamış gibi oturdu. "Sen ne yaptığını sanıyosun? Yaraladım da bari sarayım. Yaralasar'daki karakterler değiliz?! O bir kitap ve biz bir kitap karakteri de-" sözümü tamamlayamadan öğretmen gelince sinirle sustum.

Yok böyle olmayacak ben bunlardan kaçamayacam. Artık Doğa masum ve sessiz Doğa değil. Görücek onlar. Göstericem günlerini...

Yeni HayatWhere stories live. Discover now