~ Rozdział 1 ~

414 14 25
                                    

                                                                                            Ada

  Były moje 13 urodziny. 

 Moi przyjaciele zrobili mi imprezę niespodziankę i wszyscy razem świetnie się bawiliśmy.

 Ale brakowało jednej osoby...

 Alberta.

 Pomimo szczęścia z tyłu głowy ciągle czułam smutek.

 Gdy impreza się skończyła i razem z mamą sprzątałyśmy ktoś zadzwonił do drzwi.

 - Otworzę! - powiedziałam mamie.

 Otworzyłam drzwi i...

 Nie, to niemożliwe... 

- A - Albert...?

 - Ada ja... - powiedział po czym zrzucił z siebie płaszcz a ja ujrzałam różne kabelki i mechanizmy.

 Zrobiło mi się  słabo.

 Albert chyba to zauważył bo powiedział:

 - Wiem, że musisz być w szoku i przepraszam, że ci nie powiedziałem ale... Ale bałem się, że mnie odepchniesz... Że już nie będziesz chciała mnie znać. Pewnie teraz tak jest.

 Powoli dochodziłam do siebie więc odpowiedziałam mu: 

 - Nie Albert ja... Okropnie cieszę się, że wróciłeś nie ważne czy jesteś czy jesteś człowiekiem czy czymś innym. 

Gdy to powiedziałam mocno go przytuliłam.

- Ada? - odezwała się z salonu moja mama - Kto przyszedł?

- Mój przyjaciel! - odpowiedziałam i zwróciłam się do Alberta - Wejdź.

 Chłopak niepewnie wszedł, zdiął buty po czym skierowaliśmy się do mojego pokoju.

Siedzieliśmy chwilę w niezręcznej ciszy aż w końcu nie wytrzymałam i zapytałam:

- Jak to się stało? Jakim cudem jesteś robotem?

Albert chwilę mi się przyglądał ale w końcu odpowiedział:

- Gdy wpadłem do jeziora jeszcze nim nie byłem. Ale pewnego razu znalazł mnie pewien człowiek i przerobił mnie na robota. Dzięki niemu żyje.

Nie wiedziałam wtedy kim był ten człowiek ale w tamtej chwili myślałam, że jest wspaniałym człowiekiem.

No właśnie. Myślałam tak wtedy bo nie wiedziałam kim jest naprawdę...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej kochani! 

Jak  podobał wam się 1 rozdział? 

Mam nadzieję, że nie będzie najgorszy.

Postaram się trzy/cztery razy w tygodniu wstawiać rozdziały ale nic nie obiecuje bo to zależy ile będę miała nauki.

Miłego dnia/nocy!

<33333

Akademia pana Kleksa Ada x AlbertOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz