Ada
Gdy Albert powiedział, że wybiera stronę zła starałam się udawać zrozpaczoną. Wiedziałam bowiem, że to część planu.
Gdy zniknął w murach budynku Akademii zaczęłam próbować wydostać jedną rękę z więzów.
Po chwili udało mi się to i szybko chwyciłam mój naszyjnik od Vincenta po czym szepnęłam:
- Vincent! Przyjdź tutaj i pomóż mi walczyć!
Szczerze nie wiem ile czekałam bo straciłam poczucia czasu, lecz w pewnym momencie zobaczyłam jak z oddali wyłania się armia Wilkusów na której czele był Vincent. Bardzo ucieszyłam się na ten widok.
Podszedł do mnie.
- Wszystko dobrze Ado? - Zapytał.
- Tak. Rozwiąż mnie a potem innych. Ja pójdę szukać Alberta i razem stawimy czoła Golarzowi.
Jak poprosiłam tak zrobił.
Gdy byłam już wolna popędziłam szukać Alberta.
Najpierw zajrzałam do sali lekcyjnej bo była ona bardzo duża i mogła być idealna dla Filipa na główną siedzibę.
Nie myliłam się.
Zastałam tam Alberta siedzącego prosto przy jednej z ławek. Podeszłam do niego ostrożnie.
- Albert? - Szepnęłam.
Nawet nie drgął.
Popatrzyłam na jego twarz. Była jak z kamienia. Siedział jak posąg.
Zaczęłam się zastanawiać co się stało gdy usłyszałam za swoimi plecami głos.
- Witaj Ado Niezgódko...
- Co mu zrobiłeś?!
Byłam wściekła! Co ten człowiek sobie wyobraża?!
- Ja? Nic. To on wybrał, że chcę być po stronie zła.
- Ale nawet gdyby był po twojhej stronie nie siedziałby i nie ruszał się niczym posąg!
- I tu mnie masz Ado... Jesteś bardzo inteligentna. Masz racje. Z własnej woli tak nie siedzi. Wgrałem mu parę programów tak aby był mi posłuszny i aby się nie zbuntował.
- T-ty-ty TY POTWORZE! - Krzyknęłam - Nie masz ani grama uczuć! Liczy się tylko twoja władza!
- Ale ja przynajmniej wygrałem.
- Jeszcze zobaczymy!
- Tak? Alfred, Adolf.
Poczułam jak ktoś mnie chwyta po czym związuje ręce i nogi. Zaczęłam się szarpać ale to nic nie dało. Zostałam wsadzona do klatki.
Nie wiedziałam co miałam robić.
////////////////////////////////////////////////////////////////////
Hejjj!!
Mam nadzieję, że podobał wam się rozdział.
Troszkę krótki ale mam nadzieje, że chociaż ciekawy.
Nie wiem kiedy będzie kolejny bo ostatnio coś nie mam weny 😭
( 330 słów )
Miłego dnia/nocy!
🎶💅✨🥰
CZYTASZ
Akademia pana Kleksa Ada x Albert
AdventureKontynuacja przygód Ady i Alberta. Mogą być błędy ;)