Albert
Obudziłem się wcześnie rano.
Udałem się na palcach do toalety tak aby nikogo nie obudzić.
Wczoraj gdy inne dzieci dowiedziały się o tym, że żyję bardzo ciepło mnie przyjęły przez co zrobiło mi się bardzo miło.
Byłem wdzięczny Adzie, że opowiedziała wszystkim historię za mnie i w dodatku pomyślała by ominąć wątek Golarza Filipa.
Ona jest taka mądra... I ma takie ładne oczy...
Chwila o czym ja myślę?!
To tylko przyjaciółka! ( od autorki: ~ by: Adrien Agrest )
Przestałem o niej myśleć i zająłem się rozczesywaniem moich włosów.
Była dopiero 6.20 a śniadanie było na 8.00 więc gdy Pan Kleks zobaczył, że nie śpię, zawołał mnie do swojego gabinetu.
Najpierw się zmartwiłem, że coś przeskrobałem ale szybko mnie z tego błędu wyprowadził.
- Albercie, wiem, że utonąłeś w Bajce o Dziewczynce z zapałkami. Wiem również iż Golarz Filip cię z tam tond wyłowił i przerobił na robota.
- A czy wie pan...
- Wiem też, że chciał wykorzystać Cię do złych celów.
Spuściłem wzrok.
- Wiem, że w tak krótkim czasie zapewne nie wiele zdołał zdziałać, ale co jeśli grzebał już coś w tobie gdy leżałeś nieprzytomny?
Wzdrygnąłem się.
Myśl o tym, że jakiś okropny facet grzebał coś bez mojej wiedzy i zgody w moim organiźmie... Po prostu mnie przerażała i obrzydzała.
- Dla bezpieczeństwa chciałbym abyś przeszedł teraz badania, które sprawdzą czy nie jesteś zagrożeniem.
,, Czy nie jesteś zagrożeniem "...
- A-a co j-jeśl-li je-est-tem zagr-rożen-niem?
- To wtedy poddamy cię specjalnej operacji dzięki której już nim nie będziesz.
Milczałem.
- Golarz Filip już od jakiegoś czasu próbuje zawładnąć moją Akademią i pewnie zaatakuje nas prędzej czy później... W tym roku dlatego oprócz normalnych zajęć, Mateusz razem z Kiko będą was uczyć sztuki walki i samoobrony abyście mogli sobie poradzić gdy ten czas nadejdzie. I mam prośbę Albercie.
Podniosłem wzrok na Pana Kleksa.
- Nie mów nikomu o tym co ci powiedziałem, dobrze? Nie chcemy aby inni panikowali.
- Oczywiście profesorze.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Hejoooo.
Jak wam się podobał rozdział?
Mam nadzieję, że nie przynudzam 😉
( 317 słów )
Miłego dnia/nocy!
🦋✨😘💗
CZYTASZ
Akademia pana Kleksa Ada x Albert
AdventureKontynuacja przygód Ady i Alberta. Mogą być błędy ;)