Yoongi to młody i utalentowany prezes firmy, który od dłuższego czasu czuł się przytłoczony rutyną codziennego życia. Jego dni były wypełnione spotkaniami, konferencjami, oraz dziesiątkami maili, które musiał przerabiać. Kiedyś marzył o tym, by osiągnąć sukces zawodowy i zdobyć pozycję, którą teraz zajmował. Jednak teraz, gdy osiągnął ten cel, odczuwał pustkę i monotonię.
Każdego ranka budził się z myślą, że kolejny dzień będzie taki sam jak poprzedni. Siedząc za biurkiem w swoim elegancko urządzonym biurze, Yoongi patrzył przez okno na wieżowce, które dominowały krajobraz miejski. Choć wielu by mogło uznać to za spełnienie marzeń, dla niego tym nie było.
Czuł, że jego życie jest jak monotonna symfonia, która odgrywa się bez końca. Mimo sukcesów zawodowych brakowało mu emocji, spontaniczności, czegoś, co sprawiłoby, że każdy dzień byłby nowym wyzwaniem. Wiedział, że potrzebuje zmiany, czegoś, co odciągnie go od jego ustalonej ścieżki i ożywi jego duszę.
Pragnął czegoś, co pozwoliłoby mu oderwać się od szarej rzeczywistości, coś, co wzbudzi w nim pasję i ożywi jego duszę. Yoongi coraz bardziej odczuwał potrzebę przygody, impulsu, czegoś, co wywoła w nim emocje, których dawno nie doświadczył. Potrzebował oderwania od codziennych obowiązków, by móc odnaleźć się na nowo i odkryć coś, co przyniesie mu prawdziwą radość życia.
To pragnienie wolności i nowych doświadczeń kiełkowało w nim coraz mocniej, popychając go do podjęcia decyzji, która zmieniłaby jego życie na zawsze. Yoongi wiedział, że musi wyjść poza granice swojej dotychczasowej egzystencji, aby odnaleźć prawdziwe spełnienie. Tak więc, z determinacją w sercu i iskrą nadziei w oczach, postanowił wyruszyć w poszukiwaniu czegoś więcej, coś, co zapewni mu prawdziwą rozrywkę i sens życia.
Jimin, który był jego zastępcą w firmie oraz najbliższym przyjaciel, od dawna obserwował zmiany, jakie zachodziły w jego koledze. Widział, jak coraz bardziej zapadał się w rutynę, stając się coraz bardziej zdystansowanym i wycofanym. Znał Yoongi'ego lepiej niż ktokolwiek inny i wiedział, że potrzebuje on odmiany, czegoś, co ożywi jego ducha i przywróci mu radość życia.
Kiedy Yoongi powiedział Jiminowi o swoich tęsknotach i pragnieniu poszukiwania nowych przygód, a Jimin natychmiast stanął u jego boku, gotów wesprzeć go w każdy możliwy sposób. Był przekonany, że przyjacielowi należy się odrobina spontaniczności i rozrywki, która odmieni jego życie.
Jimin, zawsze pełen energii i entuzjazmu, był idealnym towarzyszem do odważnych przedsięwzięć. Miał dar do znajdowania przygód w najmniejszych zdarzeniach, co zawsze budziło uśmiech na twarzy Yoongi'ego. Wiedział, że teraz jest czas, by pokazać przyjacielowi, że świat ma wiele do zaoferowania poza biurkiem i raportami.
- W końcu będziesz mógł udać się ze mną w pewne miejsce- zaproponował Jimin, niemal skacząc ze szczęścia- już dawno chciałem cię tam zabrać, ale nie wiedziałem, czy na pewno to miejsce dla ciebie.
- O czym mówisz?
- Jest jeden klub „Desire" - zaczął.
- Bardziej ambitnej nazwy nie mieli- prychnął Yoongi.
- Przymknij się i słuchaj- nakazał przyjacielowi Jimin i usiadł na fotelu obok- to może być dobry początek. Byłem już kilka razy w tym miejscu, a co miesiąc robią coś w stylu randki w ciemno.
- Randki w ciemno? Jimin- jęknął Yoongi i przetarł zmęczoną twarz.
- No kurczę- fuknął blondyn- daj mi dokończyć. Nie takie normalne randki mi chodzi. Pokażę ci.
Jimin zbliżył się do komputera i szybko znalazł odpowiednią stronę internetową. Po chwili na ekranie pojawił się formularz zatytułowany „Night of your dream".
CZYTASZ
MAGIC SHOP || ONE SHOTS
FanfictionPragniesz niezwykłej przygody o swoim ulubionym artyście? Zamów swój własny one shot i zanurz się w niezapomnianej przygodzie Zamówienie jest personalizowane tylko dla Ciebie. To Ty decydujesz o bohaterze. Tematyka: K-POP/K-drama