Bazen sorular sorup,
cevapsız kaldığım oluyor
Sonuçta gül bile,
Soğuk havayı görünce soluyor.....Nizamettin Özel 🥀
Papatyam arıyor.....
Odaya bomba gibi düşen telefon sesi ile içimdeki ağlama isteği artarken Aziz elinde ki telefonu ilk kez meşgule atmıştı.
Benden geriye attığı iki adım benim de geriye gitmemle üç olurken kendi kuralı uygulamış ve ondan uzak durmuştum." Neden yapıyorsun bunu?"
" Anlama zorluğun mu var? Ben mi anlatamıyorum? Bu evlilik bir zırunluluktan ibaret. Seni sevmek zorunda değilim. Kimi istersem onu severim. Seni ilgilendirmez."
" Ne demek seni ilgilendirmez? Ben senin karınınım-"
" Mecburiyetten karım. Sırf kardeşim o toprağın altına girmesin diye nikahıma aldığım birisisin. Karım olduğun gerçeği var ama sadece bir kağıtta. Benlik bırak karım olmayı şu dış kapının dış mandalı bile olamazsın."
Kalbim parçalandı. Vücuduma yaptığı basınç azalırken kan akışım daha da yavaşladı. Aziz bağırmadan lakin hiddetle sarf ettiği cümlelerini bana bir ok misali fırlatırken onun hedef tahtasından başka bir şey değildim.
" Boşanalım."
" Ne?"
" Boşanalım diyorum be adam. Boşanalım. "
" Hayır."
" Ne hayırı ya? Farkında mısın? İster seni isteyeyim ister istemeyeyim biz evlendik. Ve eğer sen istesende istemesende arada ki üçüncü şahısları çıkarman gerekiyor.Ha oldu ki çıkarmadın bu işin tek çözümü boşanma olur. "
" Sana mı soracağım kimi çıkarıp çıkarmayacağımı? Boş boş konuşuyorsun. Başka bildiğin yok. Sen bu çeneyle nasıl doktor oldum hala şaşıyorum"
" Konuyu yine saptırıyorsun."
" Zühre!! Yeter bu kadar tantana. Özel hayatım seni ilgilendirmez. Senin özel hayatın da beni ilgilendirmez. Sana dediğim gibi bu odadan çıkınca biz karı kocayız. Fakat bu dört duvar arasına girdik mi ne sen beni tanıyorsun ne de ben seni."
" Hazır konu benim hayatıma gelmişken diyeyim. Ben İstanbul a gidiyorum. İster kabul et ister etme. Benim bir mesleğim bunu devam ettirmek zorundayım. "
" Hayır"
" Ne?"
" Gidemezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜHRE ( Ağa Serisi 1 )
ChickLit"Güzelim, yapma Allah aşkına. Bağır, çağır, vur, kır ama susma." derken oturduğu sandalyenin önünde diz çöktüm "Esin" ismi dudaklarımın arasından dökülürken bakmadı. Elleri kucağında öylece önüne bakıyordu. Ellerini tuttuğum da yeniden konu...