Aramızda bazı duvarlar var
Senin en sevdiğin çiçek
Gül değil
Sarı papatyalar.Zühre Esin Yılmaz
Sınır
60 vote 120 yorum. Bakalım yapabilecek miyiz? İyi okumalar🦋🌸🦋
______________ZÜHRE ESİN_______________
YILMAZDünün üzerimde bıraktığı yorgunlukla gözlerimi açamazken camdan doğduğu belli olan güneş ışıkları yüzüme vurdukça uykum biraz daha terk ediyordu beni.
Sırt üstü yattığım yatakta ellerim gözlerimi ovalarken neden şiştiklerini az çok tahmin edebiliyordum. Ağrıyan başım acı çeken gözüme eşlik ederken ikisi bir olmuş gün boyu canıma okuyacaklarının sinyalini şimdiden veriyorlardı.
Ağrıyan başım ile gözümde ki elim başımı ovalarken boynumda hissettiğim sert ve düzenli nefesler elimin duraksamasına neden oldu.
Ağır ağır başımı çevirirken yanımda yatan Aziz'e baktım. Biz dün akşam yastık koymamış mıydık araya? Hani bizim yastıklar nerede?
Kolları sıkıca belimi kavramışken burnu boynuma yerleşmiş kafası hafif göğsüme gelecek şekilde uyumuştu. Saçlarının ferah kokusu burnuma dolarken ben öylece Aziz'e bakıyordum.
Onu uyandırmak istemedim. Yapamadım. Aklımın dehlizlerinde parangalara mahkum olan acıların feryatları beynimde yankı yaparken bu sesler korkmama neden oldu.
Kolunu yavaşça kaldırmak isterken Aziz sanki anlamış gibi daha da sarıldı. Yatakta resmen bir arbede yaşanırken ben nefes nefese kalmış bir halde hala yataktam çıkamamışken paşamız kıçını çevirmiş tavana ayı gibi yatıyordu.
" Aziz kalk. Bak sabah oldu. "
Ses vermedi.
" Bildiğime göre daha kışa çok var. Sen neden şimdiden yattın ki? "
Yüzünde sanki tebessüm oluşurmuş gibi oldu ama hemen eski haline döndü.
Göğüslerimi kendine mesken tutmuşken ben ona seslendikçe başı biraz daha göğüs arama yaklaşıyordu.Lanet olsun!! Rahat uyumak için sütyende giymemiştim. Üzerimde mevsimlik bir pijama varken aradaki ince kumaştan onun vücut sıcaklığını hissediyordum. Kolları arasında kapana kısılmış bir halde ne yapsam kaldıramadığım adam, sanki dünyanın en rahat yerinde uyuyormuş gibi sakindi.
" Aziz! Kalk artık. Bak geç oldu. "
Başını biraz daha göğsüme yasladı. Tamam. 85 beden, güzel,dolgulu, yumuşak memelerim olabilir ama böyle yapmasına kim izin veriyor? Şeytan diyor çarp suratının ortasına bir de yer çarpsın tam olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜHRE ( Ağa Serisi 1 )
ChickLit"Güzelim, yapma Allah aşkına. Bağır, çağır, vur, kır ama susma." derken oturduğu sandalyenin önünde diz çöktüm "Esin" ismi dudaklarımın arasından dökülürken bakmadı. Elleri kucağında öylece önüne bakıyordu. Ellerini tuttuğum da yeniden konu...