HASTA ÇİÇEK

2.1K 127 44
                                    

Zühre yapma kızımZühre annem yapma kurban olduğum kızım ela gözlüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zühre yapma kızım
Zühre annem yapma kurban olduğum kızım ela gözlüm

Annem, annemin sesini duyuyordum her yer karanlık iken sadece yerdeki kanlı ayıcık parlıyordu.Birden karşımda  babam belirdi. Daha dokuz yaşındaki hali iken bana ilk kez o gün inanamayan gözlerle bana bakmıştı. Annem yerde öylece bana bakarken babam başında durmuş öylece anneme bakıyordu. Donuk gözlerle annemi izliyorken aniden babamın feryadı ortalığı yakıp yıktı....

Aniden gözüme gelen ışıkla geçmişten bugüne ışınla ışınlanırken nerede olduğumu bilmiyordum. Rüyalarımda beni rahat bırakmayan karanlık bu sefer beni terk etmeyi seçerken önce etrafımda ki hışırtılara dikkat kesildim.
Bir el gözlerime dokunurken daha yeni açılan gözlerim ani gelen ışıkla hemen geri kapandı.

Üstüme düşen gözler uzaklaşırken sakince gözlerimi açmayı denedim bu sefer. Önce beni klasik beyaz tavan karşıladı. Üzerimden sanki bir tır geçmiş gibi hissederken başımı hafifçe yana çevirmeye çalıştım. Nedense kafam ağrıyordu. Boğazım kupkuru iken hissettiğim susuzluk ile etrafıma bir göz gezdirmeye çalıştım. Etrafımda ki sesler bir uğultudan ibaretti.

"Hastamızda uyandı."

Diyen bir erkek sesi geldi. Hangi ara gördün dayı sen. Ben daha bilmiyorum uyanık mıyım diye. Kafam allak bullak iken ben hala tavanla bakışıyordum. Tavan niye dönüyor?

Üzerimde beliren gölge ile bakışlarım onu bulurken gözleri gözlerime değmiyor fakat yüzümde oyalanıyordu.
Bakışlarını benden çekmeden doktoru dinliyordu.

" Hastamız dikkat etsin başını biraz sert vurmuş bu yüzden yara iyileşene kadar pansumanını ihmal etmeyin. Ve hastamız yorgunluktan bitap düşmüş yemesine içmesine dikkat edin. "
Elinde ki reçeteyi uzatarak
"Bu da ilaçları buyrun. Sağlıklı günler dilerim" diyip odadan çıktı.

" Suat?"

"Buyrun ağam "

" Al şu reçeteyi git, hanımağanın ilaçlarını al "

" Tamam ağam, başka bir ihtiyacınız var mı? "

" Zeynep e haber et hanımağana rahat bir şeyler ayarlasın görünüşe göre bu akşam burada misafiriz"

" Peki ağam "

Suat odadan çıkarken yanımda ki hemşire de doğrulmama yardım ediyordu. Arkama bir yastık koyarken şimdi oturu vaziyetteydim. Kontrollerini yapıp elindeki dosyaya not alırken uyumam konusunda beni tembihledi. Nedenini bilmiyordum ama tahminimce kafamdan kaynaklı bir şeydi.

Hemşire odadan çıkarken bende serumlu elimi kucağıma alıp sessizce elimle oynadım.
Koca oda dar bir tabut gibi gelirken onun varlığı ruhumu daraltıyordu. Karşıda ki tekli koltuğa oturdu. Bakışlarını üzerimde hissediyordum fakat ona bakmamak için her yolu deniyordum.

ZÜHRE ( Ağa Serisi 1 ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin