Kader 3. bölüm (Kader)

11 3 0
                                    

Hani derler ya hayat bazen bizi hiç beklemediğimiz bi anda hayatımızı sonsuza kadar değiştirir diye öncelerde o söze hiç inanmazdım ama şimdi ise nedense hak vermeye başladım.

Yektayla o konuşmamızın üzerinden tam 10 dk geçmişti ama hala ders boyunca yektaya bakıyodum o yemyeşil gözleri sanki beni ormana yemyeşil bitkilerin olduğu yere götürüyodu ders boyunca neredeyse hep yektaya bakıp duruyodum o ise dersten kafasını kaldırmıyodu çok çalışkan olduğu belliydi ya ben zar zor sınavlardan 50 , 60 alan bir kızdım bazen 10 bile alıyordum çaktırmayın;)

Ders bitmişti o sırada yanımdaki kızın beni dürtmesiyle kendime geldim.

İç sesim şu kızın suratına bi çakmak istiyodu neden rahatsız edersinki beni sen ama yinede içimi yine daha çok içime atarak kızı geçiştirmek amacıyla olan bir sesle , evet iyiyim .

Tekrardan yektaya bakmaya yöneldiğimde orda olmadığını farkettim büyük ihtimalle dışarı çıkmıştı hemen dışarı koşmuştum şu mine aptalı beni dürtmesiydi yektayı kaybetmiycektim
Bahçe doğru gittiğim sırada yektayı bankta oturmuş soru çözerken buldum ve hemen yanına gittim.

Naber

İyi dedi soğuk bir sesle.

Kader hadi kızım sen bu zamana kadar neleri başardın bunuda başarırsın evellah .

Ne sorusu çözüyosun peki ?

Tam olarak bu seni ne ilgilendiriyor?

Evet yekta yine eski yekta oluverdi ama bu sorusu beni affalamadı değildi yani ama ben bi kere kafama koymuştum ve benim kitapımda geri dönmek diye bişey yoktu .

Hiç öyle sohpet ilk ben başlatıyım dedim ee malum sen pek konuşmuyorsunda.

Önce gözleri sorudan çekildi ve uzağa baktı kısa süreliğine sonra test kitapını bırakıp bana bakmaya başladı.

Demek öyle

Evet sen böylesin .

Peki sen nesin .

Anlamadım .

Ne demeye çalışıyoduki bana .

Seni soruyorum sen nesin .

Eyel beni bu kadar merak ettiysen söylim ben insan sevmiyorum bu kadar kısa ve net.

Bana sanki etkilenmiş gibi bakıyordu yada ben götümden atıyodum.

En sevdiğin şarkı ne diye soru sordu.

Önce düşündüm sonrada cevap verdim .

Eftalya peki sen?

Bende öyle

Ne güzel demekki müzik zevkimiz aynı diye yanıtladım.

Oda gülümseyerek ,evet öyle

Kader  (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin