Kader 4. bölüm : ilk hisler

7 3 0
                                    

Aşk bazen insanı öyle bir değiştirirki o kişi bile kendini artık tanıyamaz hale gelir.

                 2 gün sonra
Bu iki günde çok şey değişmişti tabi yekta hariç çünkü o hala aynı yektaydı sesiz ve ders çalışan yekta ben ise onun bu karanlık sırını çözmeye çalışan o dedektif kızdım.

Yine aynı gün tenefüste yektayı görmüştüm ve yine elinden hiç düşmeyen o test kitapı çoçuk 2 günde 400 yakın soru çözüp duruyordu ben ise 1 soru çözmekten bile acizdim ne yalan söylim morelim bozulmuyo değildi.
Artık buna dayanamıcağımı anladım ve yektanın yanına gitip test kitapını elinden çekiverdim oysa bana öylece bakıyordu .

Ne yapıyorsun sen ver şu test kitapını çabuk!

Ben ise vermemekte kararlıydım .

Hayır vermicem .Geleceğin nobel ödülünü almayımı hedefledin bu ne böyle ?

Bu seni ilgilendirmiyor diye çıkıştı bu sefer sesi sinirliydi.

Tam elimden kapıcakken o sırada kitapı arkama  koydum ve bianda onun yüzüyle benim yüzüm çok yakınıma geldi ikimizinde arasında çok mesafe yoktu birazdaha yaklaşsak az kalsın öpuşecektik o kadar yakındıki  bunu fırsat bilip elimdeki test kitapını yakaladı .

Sakın bidaha böyle bişey yapmaya kalkma sakın.

Niye bu  kadar sinirlenmiştiki altarafı bir şakaydı ben buna bi türlü anlam veremezken yekta arkasına bakmadan gitti kalbim kırılmışmıydı ?
Evet hemde çok kırılmıştı .
Genelde böyle küçük şeylere çok üzülmezdim ama buna birtürlü anlam veremiyodum ne oluyordu yoksa...yoksa ben hayır....hayır kader saçmalama öylesine uğraşıyosun çoçukla bişey yok beynim böyle diyordu peki kalbim o ne diyordu kalple beyin sizce birmidir?
Bence... HAYIR 
           

Kader  (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin