13 .Bölüm (Esirimsin)

12 4 4
                                    

Karanlık bir odadaydım sadece ben vardım ve karşımda duran bir sandelye üzerimde ise bembeyaz bir elbise vardı ve arkada o şarkı çalıyordu o şarkıyı duydukça tüylerim diken diken oluyordu .
Beni geçmişe götürüyodu .

Hayat belki bir gün bakar yüzümüze
Ama o zaman çok geç olur ...
O zaman ellerimiz birleşir
Ama çok geç olur

Bu şarkı benim kaderimdi benim hayatım bu şarkıya bağlıydı o gün o gece arabada bu şarkı çalıyordu ben o şarkı eşliğinde gözlerimi kapadım ve sonra açtım ama keşke açmamış olsaydım sonsuza kadar gözlerim kapalı kalsaydı hep ömrüm boyunca bunu diledim.

"Kader hanım kendinize gelin ".

Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladığımda  kaşlarım çatılmış bir şekilde bakıyodum karşımdaki kişiye biraz daha kendime geldiğimde tam karşımda yektanın görevlilerinden biri duruyodu .

"Nerdeyim ben "

"Merak etmeyin kader hanım iyisiniz"

Etrafıma baktığımda bembeyaz bir şekilde dekore edilmiş lüks bir odanın içindeydim .

"Benim burda ne işim var ?'

"Lütfen rahatınıza bakın kader hanım yekta bey birazdan gelicek "

"Başlarım yektana ne yektaymış be "

Artık sinirden ne dediğimi bile bilmiyodum .

"Kaç saat bu şekilde uyuyorum ben "diye sordum yektanın yardımcısına önce söylemekle söylememek arasında teredüdüt etti sonra ise yenik düşüp söylemeye başladı."

"3 saatir "

"Ne "şaşkınlıktan ağzım açılmıştı 3 saat ben bu şekilde uyumuş olamızdım demi .
Ya bunlar toplamış beraber bir eşek şakası yapıyor yada ben gerçekten yekta tarafından kaçırılmıştım .

Sonra odanın kapısı açıldı ve yekta içeri girdi önce kısa süreliğine bana baktı sonra yardımcısına  git işareti yaptı kafasıyla adam odadan çıkınca bana döndü .

"Sana zorluk çıkarmaman gerektiğini söylemişdim ama sen bunu kendin istedin ."

"Ne ,ne yaptınız bana "

Yanıma doğru yaklaştı ve yatağın ucunda oturup konuşmaya başladı .

"İlayla kavga etmişsin "

"O süzme salak kardeşin "_
Ben daha kelimemi bitirmeden sert bi şekilde şaçımı tutu ve tehdit edercesine konuşmaya başladı.

"Kardeşimin adını ağzına almadan önce kelimelerine dikkat et .

Bende ona meydan okurcasına yanına daha çok yaklaştım ve yüzlerimizi yanyana getirdim artık aramızda hiç bir mesafe yoktu .

"Etmesem naparsın namı değer yekta saraç "

"Etiririm ve bu senin için hiç iyi olmaz namı değer kader zara "

Saçımı tutuğu elini sert bir şekilde itirdim ve ona sinirli bir şekilde baktım.

"Eğer şimdi beni serbest bırakmazsan tüm polis ekiplerini buraya çağırırım "

Bana sırıtarak baktı.

"Öylemi peki bunu nasıl yapıcaksın "?

"Aynı bu şekil yapcam "

Tam yataktan kalkıyodumki beni kolumdan tutu .

"Bırak beni"

"Bırakmasam naparsın"dedi alaylı bir sesle ,Bu çoçuk gerçekten kaşınıyodu ama ben onu kaşımsını bilirdim.

Tekmemi tamda kasıklarının ortasına indirdimde acıyla beraber inleyip yere doğru yığıldı.

Hemen zaman kaybetmeden koşmaya başladım merdivenlerden çıktım tam kapıya ulaşmak üzereyken onu gördüm .
Hala gözlerime inanamıyodum ne işi vardı onun burda nasıl gelmişti buraya ?

"Kader Sevgilim"

Ona büyük bir iğrenmeyle bakıp yanına gittim .

"Serdar senin ne işin var burda"

"Seni kurtarmaya geldim kader "

"Beni kurtarmayamı geldin?"

"Evet"

"Nasıl ya bişey anlamadım "

"Bak şimdi güzelim sen kaybolunca annen sen saatlerdir eve gelemediğin için
çok meraklanmış Bu yüzden karakola gitmiş benimde o sırada emniyete bir işim vardı annenle orda karşılaştık bana olan biten herşeyi anlattı sonra senin telefonundan gelen sinyale seni bulduk tabi ilk ben geldim diğerleri yolda "

Hala duyduklarıma inanamıyor gibiydim evet kurtulduğuma sevinmiştim ama bu serdar pisliğinin önden gelipte beni böyle karşılamasınada hiç gerek yoktu zaten yüzünü her gördüğümde ölüme 50metreden fazla yaklaşıyor gibi hissediyordum.

Sonra herşey bir konfeti hızıyla gelişiverdi yekta beni arkasına almış ve serdarada tam başının hizasında bir kafa atmıştı .

Ben hala şoktayken yekta bana baktı.

"Bu pislik sana bir şey yaptımı"

Hayır diyebilirdim yada seni ilgilendirmiyorda diyebilirdim ama birşey diyemedim öylece yektanın yemyeşil gözlerine bakıyodum.

Sonra birden polislerin geldiğini duyduk yektanın korumalarına bakıp

"Tüm kapıları kapatın "

Kurumlar koşup kapıyı kapatırken ben öylece durmuştum sonra yekta bana bakıp konuşmaya başladı .

"Burdan hiç biyere gidemezsin kader"

"Neden "dedim bu sefer sesim öfkeliydi ve onun bana verdiği cevap benim daha da öfkelenmeme sebeb olmuştu.

"Sen benim Esirimsin"










Helioo bir bölümün daha sonuna geldik sizin bölümde en sevdiğiniz yer neresiydi bence büyük ihtimale hepimiz yektanın serdara kafa attığı bölüme düştük.

Beğeni ve düşüncelerinizi yorumlarda paylaşmayı ve oy vermeyi unutmayın .

Bir dahaki bölüm görüşmek üzere ;)

Kader  (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin