Kader 5. bölüm (Balo daveti)

6 3 0
                                    

O gün ne kadar inkar etsemde ben aslında basbaya yektaya bi şeyler hissediyor ama bunu kendime bile bi türlü açıklıyamıyodum . Vay be aşk nelere kadir .

Okul bitmişti eve giderken de yektayı telefonla konuşurken gördüm ama bi telefon konuşması gibi değilde sanki düşmanıyla kan meselesini konuşuyor gibi saçları yer yer terlemişti telefonla konuşurken inanmıycaksınız belki ama telefonla bile konuşurken okadar çekiçiydiki utanmasam şurada kendimi yere atıp bayılacaktım beynim ordan gitmemi söylerken kalbim yanına gitmemi söylüyordu.

Hadi be sizde bir karar verin .

Sesim biraz fazla çıkardığım için yekta sesi duymuş bana bakmaya başladı.

Kader kızım allah seni ne yapmasın bi kerede şunları içden söyle be .

O bana bakarken hiç bişey demiyordu belliki yine sohbeti ben başlatıcaktım.

Aa selam yekta

Ve yekta sanki ölüm sessizliğine kapılmıştı ağzından tek bi kelime bile çıkmıyordu her zamanki gibi .

Şey bir arkadaşımla konuşuyodumda oda şimdi gitti.

Ama belliki yekta bu yalanı yutmamıştı hiç bişey söylemeden gitti .

Anlamıyorum bu çoçuğun neyi var niye bu kadar sesiz ve niye bana öyle baktı ?

Ve yine o kafamdaki deli sorularla beraber evin yolunu tutum.

Kızım senmi geldin?

Yok anne recep tayyip erdoğan geldi.

Annemin yüzü bu sefer ciddileşti.

Bak annenle uğraşma taş olursun yoksa .

Evet annemin herzaman aralıksız dediği o cümle bende nerde kaldı demiştim.

Neyse anne ben odaya gidiyorum.

Tamam yemek hazır olunca çağırırım.

Odama girip yatağa yüzüstü atmıştım kendimi ve hala aklım yektataydı cidden bu çoçuk aynı geçenlerde okuduğum çizgi romandaki sesiz çoçuktu ama çoçuk sonradan herkesi kurtaran bir kahraman olmuştu acaba yektadamı bi süper kahraman olabilirmiydi bu yaptığım espiriye bi süre güldükten sonra beynimin ciddi tarafı rolü üstlenmeye başladı. Hm sormadan bilemeyiz evet ben deli kızdım kabul ediyodum daha birkaç gün önce okul gelen biriye onun kahraman olduğunu soracaktım. Kader zara bu yılın en deli ödülünü almayı hak kazandınız tebrikler.
Tüm bu düşünceleri bi kenara bırakıp elime telefonumu aldım ve hemen okul grubuna girdim ordan yektanın numarasını bulmaya çalıştım yeni gelenlere girdim ve 6 yeni katılımcı vardı hepsinin ise farklı tuhaf profil resimleri vardı ve bunlar yekta olamazdı sadece bir tane kaldı oda profili olmayan bir kullanıcıydı belliki bu yektaydı hemen kişilere ekledim ve hiç düşünmeden yazmaya başladım ama ne yazıcaktımki aklıma bişey gelmiyodu ve o anda aklıma gelen dahiyane fikirle beraber profili gizledim ve adımı değiştirdim çünkü yektayla böyle gizli olarak konuşabilirdim ve yazmaya başladım.
Bismillah

Merhaba

Evet yazabileceğim tek şey buydu şüphe çekmemek için biraz bekledikten sonra yekta çevrim içi oldu.

Mesajımı gördü ne yazcak acaba.

Sen kimsin?

Bir hayranın;)

Uzun bir süre mesajıma bakıyordu sanki görüldü attı ama yinede yazmıyodu.

Anladımı acaba anladıysa bittim ben.

Sonra yazmaya başladı kalbim her an durucak gibi oldu ne yazcaktıki ?

İmza işini sonraya bırakalım işim var.

Nee gerçektende bunumu yazmıştı yani imza gününü sonraya bırakalımmış gıcık ama sen gıcıksan ben senden daha gıcığım yekta efendi ve aklıma 1 hafta sonra okulda bir balo partisi olacağı geldi son senemiz olduğu için 12. Sınıflara özelmiş acaba davet etsem mi ya anlarsa yok canım o okulda bi sürü 12.sınıf öğrencisi var beni nerden bulucak aslında bi yandanda riske girip okuldan biri olduğumu anlıycaktı ama olsun bu çoçuğun maskesini ortaya çıkarıcam.

Şey okulun bir balo partisi olcak benimde dans partnerim yok sen gelir misin. Evet aferin kader şimdi senin okuldan olduğunu öğrendi salak kısa süre sonra mesaj geldi .

Bakarız.

Bakarızmı yani bu evet anlamındamıydı evet evet yaşasın aferin kız kader sen aklına koyduğunu bir şıpta yaparsın helal kız sana.

Kader  (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin