16 . Bölüm "2 yıl "

17 2 0
                                    

Elbiseyi üzerime geçirmiştim ancak arkasındaki fermuarı bir türlü kapatamıyordum ,tam o an biri odamın kapısını çaldı hayret ilk defa biri odaya hatur kütür değilde sakin bir şekilde çalarak girmek istiyodu.

"Gel "dedim o sıradada üzerimdeki elbiseyle uğraşıyordum .

Kapı açıldığında gelen kişi yektaydı
Önce bana baktı sonra da uğraşmakta olduğum elbisenin fermuarına baktı.

"Yardım istermisin ?"diye sordu .

Sesi sanki eskisi gibi sinirli gelmiyodu .

Omuz silktim

"Kalsın kendim yaparım "Elbetteki yalan söylüyordum kendim falan yapabildiğim yoktu .

Yekta cevapımı bile umursamadan yanıma geldi ve fermuarın üzerindeki ellerimi çekti .

"Sana istemediğimi söylemiştim ."

"Tek başınada yapıyor gibi durmuyordun ."

Elleri fermuarıma uzandı .

O fermuarı çekerken ben ise nefes almayı bırakmıştım çünkü elleri tenime doğru değiyordu ve sıcacıktı elleri sanki buz gibi vücudumu o sıcak elleriyle ısıtmıştı .

İşi bitince geriye doğru çekildi ve bana baktı üzerimdeki kırmızı kısa elbiseye ve göğüsümdeki dekolteye baktı.

"Hazırsan çıkalım ilay aşağıda bekliyor ".

"Tamam "dedim ve peşinden ilerledim.

Merdivenlerden birlikte çıkarken gözlerim arada üzerindeki siyah takıma bakıyordu neden bilmiyodum ama sanki onu siyah takım elbiseyle gördüğümde dahada çekici göründüğüne inanıyordum .Yeşil gözleri ve siyah takımın uyumu sanki daha çok ona yakışıyordu .Yada ben saçmalıyordum ,Oda bir ihtimaldi .

Sonunda merdiven basamaklarını bitirdiğimizde evden çıkmaya başladık .

Güvenlik görevlisi kapıyı bize doğru açtığında ikimizde arabaya doğru ilerlemeye başladık .Yekta şöför koltuğunun yanına oturmuştu ben ise arka koltuğa ilayın yanında oturmuştum .

**
Yola çıktığımız anın üzerinden 20 dakika gibi bir zaman geçmişti.Önce yekta indi arabadan sonra ilay en sonda ben indim .

Partiye mi gelmiştik yoksa baramı ayırt edemiyordum her yerde ellerinde kadehle çılgın gibi dans eden insanlar ve hemen köşede büyük ihtimalle alkolün verdiği etkiyle öpüşüp büyük bir alevin başlangıcını yapan bir sürü bizim yaşlarımızda gençler vardı.

"Buraya neden geldik "? Sordum yektaya ama o yine olduğu gibi bu sorumu cevapsız bıraktı ve soğuk bir sesle konuşmaya başladı .

"Peşinden gelin , ilay abicim sen önümden yürü kader sen arkada kal ".

Beni arkadamı bırakmıştı ama neden hala cevabını alamadığım onca soru vardı ve yekta bunu bile bile beni görmezden gelip yürümeye başladı .

"Yekta "diye seslendim bu sefer sesim çok yüksek çıkmıştı .

Yekta kafasını çevirip bana kaşlarını çatarak baktı .

"Önce bana cevap vereceksin "

Belliki bu konuşma tarzım bile onu zerre kadar etkilememiş olacaktıki tahamülsüzce bir nefes alıp dudaklarını araladı.

"Kader bak sen herşeyi burdan çıktıktan sonra anlıycaksın ."dedi

Sonraysa cevabımı beklemeden yürümeye başladı ilayda onunla beraber ilerliyodu ben ise baya arkalarında kalmıştım .

Kader  (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin