Benim bu adamla ne işim vardı daha doğrusu onun benimle ne işi vardı ben kendimi hala sorgulamaya devam ederken yekta beni dürtü.
"Geldik"
"Nereye"
"Görürsün "
Önce o arabadan indi sonrada peşinden bende gelip arabadan indim.
Bizi şık smokinli bir adam karşıladı.
"Hoşgeldiniz yekta bey "
"Çoçuklar nerde"
"Odada sizi bekliyorlar efendim "
"Beni takip et kader "
Hiç bişey söylemeden onun peşinden ilerledim .
Büyük bir köşkün içine girmiştik yüksek bir merdivenden yukarı doğru ilerledik sonra ise labirente benzer odalarla dolu bir odaya giriş yaptık ."Abi "
Arkamdan gelen sese doğru baktığımda yektanın kız kardeşi ilayı gördüm evet yanlış hatırlamıyosam adı ilaydı.
İlay gözleriyle beni göstererek soru soran bakışlarıyla abisine baktı.
"Tanıştırıyım yeni yardımcımız kader ."
"Ne"
"Ne"İlayla aynı anda demiştik .
"Abi saçmalama ne yardımcısı"
"Abicim ben saçmalamıyorum kader bizim yeni yardımcımız artık bizim için çalışıcak.
Dayanamayıp öne atladım."Benim niye bundan haberim yok "dedim o ise bana cevap vermeyi tenezül etmeden daha yeni bizi karşılayan yardımcısını çağırdı
"Sen kader üst kata götür "
"Peki efendim "
Ben hala olanların şokunu atlatamamışken yektanın yardımcısı yanıma geldi.
"Buyrun efendim gidelim "
"Bakın benim gitmem gerekiyor beni bırakın ."
"Üzgünüm hanımefendi ama Yekta bey böyle uygun gördü ."
Hay senin yektanı bu kerizegalı embesil beni buraya yardımcı diye getirmişti ama ben buna izin vermiycektim kimse bana istediğini yaptıramazdı.
Ben tam burdan kaçıp gitmek için adım atıcakken biri kolumu tutu .
Ve evet kolumu tutan kişide o baş belasının kardeşi ilaydı ."Burdan istediğin gibi giripte istediğin gibi çıkamazsın ."
"Bal gibide çıkarım ."
"Orasını görücez "
Bunu diyip beni öteki tarafa itekledi
Bu yaptığı hareket beni oldukça sinirlendirmişti" abim seni buraya getirdiyse mutlaka vardır bir bildiği sende susup sana ne deniyorsa onu yapacaksın itiraz dahi etmiyceksin."
Artık dayanamayıp önüne geçtim ve ona kısık ve ürpertici bir sesle konuştum.
"Ben burda kimsenin hizmetçiliğini yapacak değilim."
"Kendini fazlamı güveniyosun?"
"Evet kendime oldukça güveniyorum bir Sorun mu var yoksa varsa söyle "
Sinirlenmeye başlamıştı gözlerinden bile okunuyordu önce bana 1 dk boyunca baktı sonra ise gülmeye başladı .
"Zavallı kız "
"Bunu bana diyen senmisin ilay "
"Adım ağzına bile alma "
"Neden ismin kraliyet soyundanmı geliyor ".Bu sefer gülen bendim ilay ise önce bozulmuştu sonra üzerime doğru gelmeye başladı anlık bir refleks olarak geriye bir adım attım .
"Noldu korktunmu prenses ".Sesinden alaycı bir tını vardı .Ondan korktuğumu düşünüyodu ama bilmediği bişey vardı ben bu hayata kimseden ve hiç bişeyden korkmazdım bunuda ona bugün göstericektim.
"Senden mi korkucam hadi ama bu kadar basit bişeyden korksam heralde şuan ayağının altından geçen fareden bile korkardım ."
Korkuyla ayağını geri çekip etrafına baktı o anda ayagının tam ortasına bir çelmek atıp yere düşmesine sağlamıştım.
"İyimisin prenses yardım istermisin"?dedim alaylı bir sesle.
Önce yere düştüğü için bir kaç saniye aflladı sonra ise gülerek bana baktı.
"Ne sanıyodun düştüğüm için ağlıycamı falanmı ".
"Ne yalan söylim senin gibi kızlar genelde böyle şeyler için sabaha kadar ağlar ."
Yerden kalktı ve tekrardan karşıma geçti.
"Kendini fazla zeki sanıyosun ama rakibini tanımadan defansa geçme yoksa yanan sen olursun ."
Bende ona karşılık vererek tam karşısında durdum .
"Bence sonda kimin yanıcağı belli olmaz ."
"Görücez kader hanım "
"Aynen öyle ilay hanım görücez "
Evett 12 .bölümün sonuna geldik bu bölümü yazarken ne yalan söyliyeyim kader ve ilayın kavgasında biraz gerildim çünkü bu bölüm ilayı az çok tanıdık düştüğünde herşeye rağmen kalkan ve kendini ezdirmeyen cesur bir karekter ama sizce kader yarışabilirmi onu ilerki bölümlerde görücez .
Bidahaki bölüme kadar hoşcakın şeker Boncuklarım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Tamamlandı )
Romance"Onun yemyeşil gözleri ve benin masmavi gözlerim arada çatışıyor gibiydi"....