Hani derler ya hayat bi su birikintisi gibidir diye sen ona yem atsan o seni içine çeker atmasan seni görmez işte o gün hayata o yemi ben atmıştım ve beni içine çekmişti hemde geri dönmesi zor olan bi yoldu ama su birikintisi değil oldukça büyük olan bir okyanustu ...
Gözlerimi açıp kapadım bi kaç kere ve sıcak olan yanaklarıma dokundum sonra ise yataktan ne kadar zor olsada kalkabildim, ama aklım bi yandanda yektadaydı acaba arayabilirmiydim ama kendisi beni bundan sonra istemediğini söylemişti o halde napcaktım ben kafamın içinde ki bu merak artık canıma tak etmişti bu yüzden telefonu aldım ve parmaklarım titremesine rağmen arama tuşuna basıp aradım ama cevap vermedi bir kez daha şansımı deneyip aradım ama ondada aynı şekil cevap vermedi .Büyük ihtimalle beni engellemişti .
"Dangalak arayanda kabahat zaten ne halin varsa gör ."
Sinirle homurdanarak telefonu yanımdaki komodine bıraktım ve okul için giyinmeye başladım .
Okul formamı üzerine geçirip saçlarımıda aşağıdan bağlarbağlamaz odadan hızla fişek gibi çıktım. Evden çıkarken telefonum çaldı yekta olduğunu düşünüp telefonu alelacele çantamdan çıkarıp baktım ama ne yazık ki hayal kırıklığına uğramıştım ,Çünkü telefonumda yine o lanet şahısın ismi vardı .Bunu neden engellemediğim için kendime kızarken o anda göz hizama iki çift ayak girmişti ,kafamı kaldırıp baktığımda daha yeni lanetler saydırdığım o kişi vardı.
"Kader nasılsın."
"Adımı dillerine aldığın o ağzın kopsun."
Evet karşımda tamda 8 ay önce ayrıldığım platonik eski erkek arkadaşım serdar duruyodu.
"Sanada günaydın kader nereye okula mı?"
"Yok ebenin nikahına," dedim çünkü cidden bu çoçuk aptalın önde gideniydi üzerimde okul forması olduğunu görüyor yinede soruyordu.
Yinede söylediğim şeyler onu etkilemiyor pişmiş kelle gibi önümde gülüyordu .
"Serdar çek git başimdan okula gitcem ."
Bu sefer dahada önümü kapatarak konuşmaya başladı.
"Seni okula ben bırakıcam ."
"Başka bir arzun "?dedim alaylı bir sesle .
"Okuldan sonra seninle güzel bir yemeğe çıkmak ".
Artık sinirden gülmeye başlamıştım .
"Ya sen doğarken kafanı biryeremi çarptın ondan mı bu kadar aptalsın."
Yine gülmeye devam ediyodu pişkin pişkin .
"Kader ben bize bir şans daha vermek istiyorum ".
Artık okula geç kalıcağımı farkedip bununla laf yarışı yapmadan kasıklarına bir tekmeyi geçirmiştim .
Tekmenin darbesiyle iki büklüm olan serdarın saçlarından tutum ve şöyle dedim.
"Bundan sonra birdaha karşıma çıkarsan seni bununla bırakmam haberin olsun" dedim ve öteki tarafa attım .Sonra ise hiç bişey olmamış gibi sırıtarak okula gitmeye başladım .
"Şerefsize bak gel beni aldat sonra kader birbirimize bir şans daha verelim hadi ordan meymenetsiz aptal. "
----------------------------------------------------------------
Selam aşklarım uzun süredir bölüm gelmiyodu bu bölümü biraz kısa tutum asıl olaylar 11. Bölümde olcak kaçırmayı unutmayın cuma günü 20:00 görüşürüz ....
Sizleri çokkkkkkk ama çoookkkk seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Tamamlandı )
Romance"Onun yemyeşil gözleri ve benin masmavi gözlerim arada çatışıyor gibiydi"....