Kader 2. bölüm (Yıldızlar)

20 3 1
                                    

Öylece bakıyoduk birbirimize ne kadar saçma demi yaklaşık iki dakika boyunca birbirimize öylece baktık dağınık saçları ve yemyeşil gözleri sanki biri kalbimi defalarca hançeliyordu aynen öyle bi histi.

"Şeyy...pardon."

"Sorun değil ." Dedi soğuk bir ses tonuyla .

Bunu söyler söylemez hızla kalkarak gitti ben ise bakarsanız hala yerde onun gözlerini tekrar tekrar kafamda canlandırıyodum . Oysa ona adını bile soramamıştım bu merakla yaşıyamayacamı fark edip yine büyük bir delilikle hızla kalkarak peşinden koştum. Evet kabul ediyorum benim göbek adım delilikti.

"Heyyy!"

Dönerek bana soru soran gözlerle baktı.

'Adın ne ?"

Önce sustu sanki düşünüyormuş gibiydi sonra konuşmaya başladı.

"Yekta."

Bende kader tanıştığıma memnun oldum .

Bişey söylemeyip gitti.

"İnsan bi iki kelime eder ,neyse"

Sınıfa girdim ve tahmin edin bakalım kimi gördüm evet onu yekta adı yektaydı evet.

O beni görür görmez gözlerini çevirdi ve öylece gökyüzüne bakıyordu . Bu Çoçukta bi şeyler vardı o kadar soğuk ve insanlarla iletişimi az olan biri olduğuna göre belliki onunda acısı vardı.

Ama ben bunu bulacaktım.

"Buyur kader geç."

(Sanki sen söylemesen geçmiyordum öğretmen bozuntusu seni .)

Gözlerimi devirerek oturmaya gitdim tüm sıralar doluydu saadece biri boştu oda yeni gelenlerden  biri olmalıydı onun yanına oturmaktan başka çarem olmadığını anladım ve onun yanında oturdum ders çoğrafyaydı genelde çoğrafyayla aram pek iyi değildir ama yaparım biraz işte en son girdim çoğrafya sınavından 60 almıştım mesela hemde hayatımda ilk defa bu puanı alabildim çoğrafyadan .Büyük başarı öyle değilmi.

(Yarım saat sonra)

Zıl çalmıştı herkes sınıftan çıktıktan sonra ben ve sadece yekta kalmıştık evet bugün bu çoçuğun neyi olduğunu öğrenicektim çünkü kader zara aklına koyduğu herşeyi yapar.

"Selam"

Bana bakmadan soru çözmeye başladı.

''Çalışkan biri olmalısın yani dersin başından beri soru çözdüğüne göre ."

Bana bakmadan soğuk bi sesle şunu dedi.

"Ne istiyorsun"

"Hiç bir şey sadece tanışmak "

Sonra bi anda bana bakmaya başladı gözlerime öyle derinden bakıyoduki eriyip gidiyodum sanki.

Emin ol benimle tanışmayı hiç" istemezsin."

Ne demekti ki şimdi bu kafamda soru işaretleri oluşmuştu .

'Nedenmiş o"?

"Zamanla anlarsın". dedi yine soğuk bir sesle.

Ee bende kolay yem değildim tabi bu lafın altındada kalamazdım.

''Pekala anlarız o zaman zamanla."

Tam kalkıp giticekken aklıma bişey gelmişti.

"Haa bu arada ,En sevdiğin şey nedir."

Soru soran gözlerle bakıp şöyle dedi.

"Ne ?"

"Bu benim her yeni tanıştığım insanlara sorduğum bi sorudur ."

Gözlerini benden ayırıp test kitabına gömüldü ve sonra soğuk bir sesle cevap verdi.

"Yıldızlar."

"Yıldızlarmı ?"

"Evet yıldızlar ."

"Neden peki ?"

"Ben genelde geceleri uyan bir insan değilimdir bu yüzden hep yıldızlara bakarım yıldızlar benim en iyi dostumdur."

Bu sözü beni çok etkilemişti ve bende kendimle ilgili bişey söylemek istedim.

"Biliyomusun bende güneşi çok severim her sabah uyandığımda ilk ona günaydın dedim."

Bu sefer kafasını test kitabından kaldırdı ve bana önceki bakışlarından eser kalmayan bir bakışla baktı.

"Demek ben geceyi sende gündüzü seviyosun öylemi "?

"Evet öyle "

Kader  (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin