Kırılmışmıydım?..Evet kırılmıştım hemde öyle bir kırılmıştımki binbir parçaya ayrılmıştım geri dönmesi zor olan parçalara ve bunun sebebi yektaydı.
Balo salonuna geri dönmüş ve dans eden çiftleri izliyodum öyle güzel dans ediyolardiki hepsinin aralarında çok büyük bir aşk olduğunu görebiliyordum birbirlerine olan bakışları onları izledikçe eriyip gidiyodum sanki ne olurdu ki yektaylada biz böyle dans etseydik.
Bende ne bulamamıştı ? O sırada afaladım ve kendime geldim .
"Kader ne diyosun kızım sen sanane sen bir erkek için kendini değiştirmeyi bırak göz ucuyla bile bakmazsın noldu sana sakın bidaha ağzından böyle bir cümle duymuycam ."
Evetttt bu benim tam 17799 kere deli olduğumu kabul edişim olabilir çünkü her defasında kendi yediğim bok yüzünden yine kendimi azarlıyorum." Yine mükkemelsin yekta zara ".
Artık iyice bunalıp eve gitmeyi karar verdim çantamı koluma taktım ve tam gidecekken yektayı gördüm yanında sarışın fiziği oldukça iyi bi kız vardı .
"Pislik herif ".
Sinirlenmiştim hemde yektayı boğucak kadar çok sinirlenmiştim ama bir an önce bu lanet balo partisinden kurtulmak istiyodum bu yüzden sinirime yenik düşerek gitmeye başladım tam karşılarından geçtiğim sırada kızın yektaya dediği şeyle şok olmuştum.
"Abi ne pahasına olursa olsun seni bırakamam benden bunu isteme ."
"Nee"
Bu kız aslında kardeşimiymiş hadi kardeşi olmasını geçtim yektaya neden bunu söyledi ."Bunlar belliki ailece sorunlular ama ben bunu öğrenmem lazım çünkü onlar deliyse ben onlardan deliyim .
Hemen onlar beni fark etmeden arkalarındaki duvara geçtim ve onları dinlemeyi devam ettim."İlay abicim sen karışma buna".
"Abi nasıl karışma öldürecekler seni ben buna nasıl izin veriyim eyel sana bir şey olursa ben naparım hiç düşünmüyor musun bunu ?"
Yekta kardeşini kendine doğru çekip sarıldı.
"Bak ilay abiler fedakarlık yapmak zorunda kalırlar çünkü canlarından çok sevdikleri kardeşlerini korumak için işte sende benim herşeyimsin senin kılına zarar gelse bu dünyayı ayağa kaldırır senin tek bir can acın için tüm herkesi öldürürüm abicim ve korkma sana söz veriyorum sağ salim gelicem ".
"Söz mü "
"Söz abicim "
Yekta kardeşinin saçını öptü ve ve kardeşini geri çekip ona baktı.
"Sende söz ver ben yoken bir delilik yapmak yok ."
"Peki söz "
Gözlerim dolmuştu öyle güzel bir kardeşlikleri vardı ki onları izlerken aklıma eski anılarım gelmişti hatırlamamak için kendimi zor tutmuştum ama yinede gelmişti ve gelmesiyle beraber kötü anılarında getirmişti .
"Orda o gün belkide o olay yaşanmasaydı yada ben olsaydım orda ,ağlamaktan konuşamıyodum çünkü yine gelmişlerdi yine onlar gelmişti sanki yine gitmiştim o güne yine o çoçuktum Aaaaaaa l
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Tamamlandı )
Romance"Onun yemyeşil gözleri ve benin masmavi gözlerim arada çatışıyor gibiydi"....