Belkide hayat bize mutluluktan önce acı vermek istiyodur, ama ben bu kelimdeki mutluluğu hiç bir zaman yakalayamadım belliki hayat bana sadece acıyı layık görüyordur kim bilir ...
Okulun kapısına geldiğimde tam okula doğru adım atıcakken kollarımda bir elin beni tutuğunu hisettim tam kafamı çevirip ona bakmak üzereyken eliyle ağzımı kapattı ben kendimi ondan çekmek istiyodum ama nafileydi beni öyle sıkı tutuyoduki hareket bile edemiyodum .Elinin kalınlığı ağzımın tamamını kapatığı için nefes bilr alamıyodum artık yapıcak bişey olmadığını anladım ve beni tutan elinin avucunu ısırdım .Acıyla homurdanarak geri çekildi ben ise zar zor nefesimi düzene sokabilmiştim .
"Kızım vahşimisin sen nesin ?"
"Yekta ".
Karşımda duran manzarayla şok olmuştum yekta ısırdığım elini tutuyor öfkeyle nefes alıp veriyodu.
"Yekta amacın ne senin ?"
Tekrar öfkeyle bana baktı ve konuşmaya başladı .
"Benimle gelmen gerekiyor "
"Ne ,Neden "
Üzerindeki kıyafetlere baktığımda hiç de okula gelmiş gibi görünmüyordu üzerinde lacivert yakın bir takım giymişti .
"Sen mafyamısın okulun önünde beni az kala kaçırıyodun ."
"Hani genelde filmlerde böyle olur ya"
"Kızım başlatma filmine "
Artık beni sinirlendirmeye başlamıştı elimden bir kaza çıkması bile bir an meselesiydi.
"Bana bak sen bana emri vaki veremezsin anladın mı lan sen daha düne kadar kafanı test kitaplarından kaldıramıyodun ne oldu ne değişti."
şimdi ?"Bak ",bunu söylerken sesi sinirden titriyodu.
"Ben senden ne istersem onu yapcak itiraz etmiyceksin aksi takdirde ",bunu söylemeden lafını kesmiştim .
"Aksi taktirde ne ?"
"Kız olduğunu unutur seni pişman ederim "
"Öylemi "
"Öyle "
"Sana birşey söyliyeyim mi , anca avucunu yalarsın ".
"Sonda kimin avucunu yalayacağı belli olmaz kader hanım şimdi güzelikle mi gelirsin yoksa zorlamı ?"
"Yekta çek git başımdan ".
"Peki o zaman sen istedin "
Yekta önüme doğru eğilmişti önce ne yaptığını anlamamıştım sonra birden bir beni havaya kaldırmıştı .Evet rüya görmüyodum yektanın beni tutan kolarındaydım .
"Yekta indir beni Hemen"
"Ben Sana ne dedim kader "
"Yekta "
Yekta ise beni duymuyor kendi bildiğini yapıyordu .
"Yekta tamam indir beni nolur "
"Geliyomusunuz kader hanım "
dedi alaylı bir sesle."Geliyorum "
Çaresizliğim sesimden bile belli oluyordu ama nafileydi çünkü yekta ne yapcak ne edecek beni nereye götürdüğünü bilmediğim o gizemli yere götürecekti.
"Gidelim o halde "
"Bana bak "dedim onun yolunu keserek .
"Eğer beni kullanıp aklında başka planlar varsa yemin ederimki seni kimse elimden alamaz anladın mı züppe .
"Züppemi "?
Belliki kendini akılı sanıyodu ama bilmiyoduki tam karşısında şeytanın bile papucunun yerini bilen kader zara olduğunu.
"Öncelikle bir konuda anlaşalım burda tam olarak kimin züppe olduğun çok belli oluyor ."
"Kimmiş "
"Tam karşımda duran şımarık bir kız."
"Şımarıkmı?Sen kendini görmüyorsun galiba ayna getirmemi istermisin .
"Sağol kalsın ,Neyse hadi kaybetcek zamanımız yok çabuk ol"
İçimden ona sövmediğim laf kalmamıştı artık mecburen Onu takip etmek zorunda kaldım. Okuldan iyice uzaklaştığımızda bizi oldukça lüks bir araba karşılamıştı şaşkınlıktan ağzım açık kalmıştı .
Sonra gözlerim onun gözlerine değdi ve dudaklarımdan tek bişey çıktı.
"Yekta kimsin sen ?"
Kusura bakmayın aşklarım bu BÖLÜM biraz gecikti bazı nedenlerden dolayı.
Bir sonraki bölüm için teorileriniz neler?
Sizce Yekta aslında kim ?
Yekta ve kader arasındaki buzlar eriycekmi ?
Bir sonraki bölüme kadar hoşcakalın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Tamamlandı )
Romance"Onun yemyeşil gözleri ve benin masmavi gözlerim arada çatışıyor gibiydi"....