Kader 6. bölüm (gözler yalan söylemez)

6 3 2
                                    

Aşk batan bir gemiden kalan son parçalardır aşk öyle yüce bir duygudur ki onu anca gözlerimizle ifade ederiz insan aşık olduğu kişiye bakarken gözleri öyle güzel parlarki ondan başkasını görmez .

Annem mantıyı sevdiğimi bildiği için tabağıma bol bol mantı koymuştu ama ben ise tabağımdan bir kaşık bile almamış yektayı düşünüyordum acaba şuan ne yapıyor?, acaba hala dersmi çalışıyor gibi gibi şeyler düşünüp duruyordum .Yektayı tanıdığım süre zaafında yektanın ne kadar çalışkan ve zeki biri olduğunu görmüştüm dün hocanın bize anlattığı konu üzerine ne kadar iyi anladığımızı görmek için test yapmıştı ve en yüksek puanı ise yekta yapmıştı .Ben daha bir soru çözmekte zorlanırken çoçuk 100 almıştı. O gıcık öğretmen bozuntusu ayten bile onu ayakta alkışlamışdı.

Kızım yesene.

Haa efendim anne

Kızım niye yemeğini yemiyosun bak güçsüz kalıcaksın .

Yiyorum anne dalmışım sadece.

Bitsin o tabak.

Tamam anne

Mantımı hemen çok hızlı bir şekilde yiyodum hatta öyle bir yiyodumki ağzım tıkış tıkış olmuştu  .

Kızım boğlucan yavaş ye ,masanın üzerindeki bardağı bana uzattı.

Al iç boğulma .

Annemin uzattığı bardağı sanki 10 yıl susuz kalmış gibi kanıya kanıya içtim .

Anne ben doydum eline sağlık .

Afiyet olsun kızım .

Hemen odama gittip kapıyı kapattım ve yine elime telefonu alıp yektaya tekrar yazmayı düşündüm ama ne yazıcaktımki acaba bu kadar çok severken de ben seni çok seviyom lütfen gibi şeyler yazmıcaktım heralde çok saçma olur peki ben ne yazıcam bu çoçuğa diye kara kara düşünürken aklıma bi şey geldi evet evet ona bu alakasız soruyu soracaktım çünkü alakasız sorular sorular sormak benim işimdir .

Hemen telefonu elime alıp yazmaya başladım .

En sevdiğin yemek ne ?

Evet kader zara rezillikte yine çığ açıyorsun .
Çok geçmeden yanıt verdi.

Bunumu merak ediyorsun gerçekten?

Bu cevap karşısında biraz aflasamda cevapı verdim.

Evet :)

Ben hiç bişey sevmem yıldızlar dışında.

O günde söylemişti aynı şeyi yani bu çoçuk gerçekten hayatla tüm bağını koparmış ama neden ?
Tekrardan mesaj kutusuna yazdım.

Peki çoçukken eminim çoçukken bi şeyleri sevmişsindir dimi ?

Evet yazılabilecek en mantıklı cevap tam olarak buydu.

O zamanda hiç bişey sevmezdim.

Hayır sevmişsindir çoçuklar renkleri çizgi filmleri ve veya yemek severler eminim sende sevmişsindir.

Bak gizemli şahıs kimsin bilmiyorum ama benim ne sevip ne sevmediğim seni zerre kadar ilgilendirmiyor.

Ne garip bu konuda çok hasas olmalı ama vazgeçmiycem yarasını öğrenmem gerekiyor nasıl bu hale geldi öğrenicem.
Ve tekrardan yazmaya başladım.

Bu gizemli şahıs senin peşini  bırakmıycak;)

Ben yazdığım mesaja bakarken o da yazmaya başladı.

Elinden gelini ardına koyma gizemli  şahıs

Bu benim için kan davasına dönüşmüştü .

Koymam merak etme karanlık çoçuk.

Hemen sonra cevap geldi  .

Karanlık çoçukmu ?

Evet öyle yeni adın beğendinmi ?

Peki sen yeni adını beğendinmi  gizemli şahıs ?

Bir süre ekrana boş baktıktan sonra yavaş yavaş sindirmeye başladım .

Öyle olsun karanlık çoçuk.

Olsun gizemli şahıs.

Devam edecek.......

Kader  (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin