17 . Bölüm "İki yabancı "

14 2 0
                                    

Hastanenin beyaz loş ışığı artık gözlerimi kıpıştırmama neden olmuyordu .Alışmıştım çünkü bugüne kadar her acımın üzerinden geldiğim gibi bununda üzerinden gelmiştim .Kafamda tekrar tekrar hep o iki sözcük dolaşıyordu, "2 yıl" ömrümün iki senesi gitmişti artık bu hastane yatağı bile bana yabancı gelmiyordu sanki birbirimize aile  olmuştuk bu hastane köşelerinde 2 yıl .

"Kader hanım kendinizi fazla zorlamayım uzun bir uyku oldu ". Dedi doktor ,

Ama ben şuan ne doktoru duymak istiyordum nede birşeyi hiç birşey istemiyordum boşlukta gibiydim .

"Ailenize ve erkek arkadaşınıza haber verildi birazdan burda olcaklar."

Kaşlarımı çatarak doktora baktım .

"Erkek arkadaşımmı ?" Dedim anlamayarak ,Oda benim gibi soru sorar bir şekilde baktı .

"Erkek arkadışınız değilmiydi "?

"Kimden bahsediyorsunuz "dedim hala anlayamamıştım .

"Siz komadayken sürekli yanınızda olan bir adam vardı buraya geliyor ve sizinle sürekli olarak konuşuyordu .Hatta burda bile sabahladığı günler oluyordu ."dedi karşımdaki doktor hala anlayamamıştım .

"Peki adı neydi "?

"Yekta saraç"

Duyduğum isimle beraber şok olmam bir olmuştu. O beni beklemişti hemde tam 2 yıl ,anlam veremiyordum neden beni neden bunca zaman beklemişti benimle ne derdi vardı .

"Kader hanım siz kendinizi hiç yormayın ,biliyorsunuz uzun bir uyku oldu kaslarınızda çok uzun bir süre hareketsiz kaldı .Bu yüzden hareket etmekte biraz zorlanabilirsiniz .

"Size bir şey sorabilirmiyim doktor bey "?

"Tabi kader hanım ".

"Beni sadece o mu bekledi?"

"Hayır anneniz ve yekta beyin kız kardeşi daha bekledi .

Ben tam doktora başka sorular yönelticekken kapı açıldı .Gelen kişi annemdi,"kızım '' dedi ve bana kocaman sarıldı .

"Ah güzel kızım ne çok özlemişim seni, Allahıma şükürler olsun sonunda açtın gözlerini ."

"Anne " diyebildim zorlukla başkada bişey diyemiyordum ,Her bişey söylemek istediğimde boğazımda acı bir yanma oluyordu.

Annem doktora bakarak ,"Doktor bey kızım daha iyi dimi, ne olursunuz iyi diyin ".

"Merak etmeyin nazan hanım kızınız daha iyi ama bu dönem onu baya zorluycak biliyorsunuz uzun bir uykudan uyandı onun için pek kolay olmayabilir ."

Sonra doktor geçmiş olsun deyip odadan çıktı .

"Anne " dedim birkez daha zorlukla .

"Söyle kızım "

Yine zar zor kendimi zorlayarak kelime kurabildim .

"Ben nasıl -" devamını getiremedim .

"Yorma kendini kızım dinlen biraz " dedi oda bitkindi belliki oda yorulmuştu sesinden belli oluyordu .

Tam gözlerimi kapatmak üzereyken kapı tekrar açıldı giren kişi ilaydı .

En son gördüğümden beri baya bir değişiklik olmuştu onda ,saçlarını kısa kestirmiş kahkül yapmıştı. Üzerinde ise pembe göğüs dekolteli bluz vardı .

"Merhaba kader nasılsın " dedi .

"İyiyim " dedim zorlukla ,anlaşılan oda sesimdeki halsizliği farkketi ve beni yormamak için çok konuşmayı tercih etmedi .

Kader  (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin