Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalışıyodum ama heryer bulanıktı sadece bir yüz vardı karşımda ne kadar ayrıntılı görmesemde bana bakıyordu .
"Hanımefendi iyimisiniz "
Bir kız sesiydi ama o sırada bilincimi kaybetmeye başladım ve gözlerim kapandı her yer artık hiç birşey görmüyor ve duyamıyordum .
____________________________________________
Gözlerimi açtığımda beyaz bir ışıkla karşılaştım sonra ise hastanede olduğumu anladım yanımda da annem vardı benim için çok endişelendiği belliydi."Kızım nasılsın şimdi daha iyimisin".
Ben ise yorgun ve halsiz bir sesle konuştum.
"Anne neredeyiz biz".
"Hastanedeyiz kızım bilincini kaybetmişsin ama şimdi daha iyisin ".
"Bayıldımmı "?
"Evet baloda bayılmışsın sonra beni aradılar o sıradada senin için ambulans çağrılmıştı."
"Bir bayılma için gerçektende ambulansmı çağırdınız ."dedim alaylı bir sesle .
"Öyle deme kızım korkmuş herkes iç kanama geçiriyorsun sanmışlar ."
"Peki ne zaman eve gidicez ."dedim bunalmış bir sesle.
"Şimdi doktor gelicek o da söylesin gideriz."
Tam o sırada odaya doktor girdi .
"Kader hanım nasılsın".
"İyiyim siz nasılsınız ".dedim alaylı bir sesle annem arkadan bana sesizce kızarken doktor da espiri yaptığımı anlamış gülmüştü.
"Bende iyiyim sağolun kader hanım dedi. sesinde tek bir bozulma bile yoktu oldukça güzel mavi gözlü bir kızdı ."
"Peki o zaman sizi taburcu edebiliriz ama lütfen bundan sonra çok fazla kalabalık ortamlarda bulunmayın ". Dedi kibar bir sesle ,"Peki "dedim .
"Geçmiş olsun dedi ve odadan çıktı. "
"Kızım napıyosun sen"?
"Napıyomuşum anne ?"
"Kız sana nasıl olduğunu soruyor sende alay ediyorsun ."
"Peki anne bundan sonra akılı bir kız olurum ."
Annemde gülerek saçlarımı öptü .
"Hadi artık gevezelik yeter hazırlan gidelim ."
"Tamam "
Birazdaha kendime geldikten sonra annemle beraber hastanede çıkışımızı yaptık.
Eve döndüğümüzde hemen odama geçtim üzerimdeki elbiseyi çıkardım ve yatağıma girdim ama aklım hala bugün yaşananlardaydı yektayla kardeşinin yaptığı o konuşma aklımdan bir türlü gitmiyordu.
"Yekta nereye gidiyor ki "?
"Ve ayrıca kardeşi neden bu kadar korkmuştu ?
Hala aklım almıyordu ama bir an önce uyuyup herşeyin geçmesini istiyodum.
Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalışıyordum .
Sonra bir ses duydum ve o gecedeydim herşeyin bittiği o gece ... annemle babamı kaybettiğim o gece ...."Anneeee ,Babaaaaa korkuyorum nolur gelin !!!anneee ama hiç bir ses gelmiyordu tek başıma o karanlık gecedeydim 8 yaşındaki kaderdim o gece ...
Sonra gözlerimi açtım ve nefes nefese kalmıştım gördüm bir kabustan ibaretti daha önce yaşanmış bir kabustu ,nefes be alamıyodum hemen koşarak banyoya gittim ve yüzümü yıkadım ama fayda etmiyordu yinede aynıydım o nefesiz kalan kaderdim yine , nefesimi zar zor düzene koymuştum ama yinede içten boğuluyor gibiydim çünkü yaşanmışlıklar ve geçmiş asla peşini bırakmaz elbet birgün seni bulur ve bugün yine aynı şekil beni bulmuştu ben yine o geceye gitmiştim benim ruhumu sonsuza kadar öldüren o geceye.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader (Tamamlandı )
Romance"Onun yemyeşil gözleri ve benin masmavi gözlerim arada çatışıyor gibiydi"....